zodiac160 kullanıcısının son içeriği

  1. Z

    Çözüldü Mob_proto hk

    tamamdır çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için
  2. Z

    Çözüldü Mob_proto hk

    Allah razı olsun aradığım cevabı buldum. peki son bir sorum olacak mobların saldırı için belirleyeceğimiz att_fire att_dark att_ice gibi columnlar için char_resist.cpp içerisindeki void CHARACTER::ApplyMobAttribute(const TMobTable* table) bu fonksiyon üzerinden mi yaptınız yoksa yeniden...
  3. Z

    Çözüldü Mob_proto hk

    Şunu diyeyim buz gücünden hasar alması flaglardan kaynakları örneğin fire ve ya att_fire flag eklersen o mob ateş gücünden hasar alır fakat son güncellemelerde dikkat ediyorum mesela örümcek zindanı bile ateş vurmaya başladı ki savunma dizmeye başladık belkide mob_columndeki att_firedan mı güç...
  4. Z

    Çözüldü Mob_proto hk

    Selam, offical mob_proto içerisinde att_dark att_fire att_elec gibi bazı columnlar herkes buna farklı bir yorum getirmiş kimisi bizim moblara vurduğumuz ateş gücüne karşı savunma olduğunu söylüyorda ben buna pek inanmak istemiyorum resist_fire varken neden öyle bir isimlendirilmeye gidilsin. bu...
  5. Z

    Bulundu Prometa Server Files

    Sen adamsın
  6. Z

    Bulundu Prometa Server Files

    Merhaba, elinde promate server filesi olan var mı
  7. Z

    Bazı Rezil GameForge Objelerinin Retexturelamak

    Ciddi bir dosya boyutu artışı söz konusu oluyor mu ve ya oyun içinde render yaparken ram kullanımında yükselme söz konusu mu
  8. Z

    Çözüldü Martsama socket tcp bind sorunu

    BIND_IP kısmına server ipini yaz ek olarak Proxy_ip kısmınada aynısın yap yoksa giriş ekranından atıyor
  9. Z

    Çözüldü Hızlı Pack Düzenleme Yöntemi

    çok teşekkür ederim bende öğrenmiş oldum en azından build etmeden herşeyi rahatlıkla kontrol edip düzenleyebilirim en azından kullanılmayan gereksiz şeyleride hızlı tespit edip silerim
  10. Z

    Çözüldü Hızlı Pack Düzenleme Yöntemi

    World Remixteki gibi mi dye metin2yi çalıştıracağımız klasöre pack klasörü oluşturmak yerine ymir work diye dosya oluşturup ordan mı çekmesini sağlayacağız packları açık biçimde kullanıp
  11. Z

    Yardım MariaDB 10.6 game build hatası

    Aslında çözümü basitmiş yani o kadar değişikliğe ihtiyacımız yok zaten oyuna giriş sağlayabilmek için mysql 8.0daki düzenlemeleri yapacağız fakat MariaDb 10.6de /usr/local/include içerisinde mysql.h reconnect silinmemiş sadece st_mysql structının içerisinde farklı bir yere taşınmış oda...
  12. Z

    Yardım MariaDB 10.6 game build hatası

    yine işimi görmedi çünkü orda çözüm derlenmesi konusunda ve sonrasında problem çıkartmıyor fakat şuan mariadbde birden fazla mysql.h var ve her birinin içinde gerekli fonksiyonlar var birini seçersem diğeri hata veriyor
  13. Z

    Yardım MariaDB 10.6 game build hatası

    belirtilen düzenleme sorunu çözdü mü ?
  14. Z

    Yeni Başlayan Arkadaşlar Gelsin Öneri Alıyoruz

    sil baştan clang güncellemesini de paylaşabilirsin
  15. Z

    Çözüldü Metin2 FBX güncellemesi

    sonuçta fbx formatı günümüzde grafik alanında oyun motorlarında destekliyor dışarıdan metin2 için farklı oyun formatlarından karakter vs bile getirebiliriz bu sayede
Geri
Üst