Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Eklediğim switchbonus sisteminden sonra build hataları alınca tamamen ve düzgün bir şekilde sistemi tekrar kaldırdım ve hiçbir kalıntısı yok fakat çok garip saçma sapan build hataları almaya başladım. Bu resimdeki hataların sebebi ne olabilir?
Efektlerde sorun olduğu için aktif olmuyormuş. Dosyaların lokasyonunu düzenleyince sorun çözüldü fakat ufak bir sorunum var. Bir eşyanın üzerine gelip geri mouse cursoru boşluğa çektiğim zaman itemin özellikleri kaybolmuyor.
Merhabalar, eşyalar için highlight sistemini sorunsuz bir şekilde client ve server files üzerinden oyuna entegre ettim fakat oyunda hiçbir şekilde aktif olmuyor. Efekt dosyalarının da doğru yerlerde olduğuna eminim.
Hiçbir syserror düşmüyor. Sebebi ne olabilir?
Benzeri bir hata alan olursa şu şekilde çözdüm.
PC* pc = CQuestManager::instance().GetPC(ch->GetPlayerID());
değiştir:
quest::PC* pc = CQuestManager::instance().GetPC(ch->GetPlayerID());
Yalnızca yenilenmiş karakter ekranını eklemeye çalışıyordum.
Şimdi de game source build ederken hata yaşıyorum.
cmd_gm.cpp:2577:4: error: reference to 'PC' is ambiguous
2577 | PC * pc = CQuestManager::instance().GetPC(ch->GetPlayerID());
|...
Merhabalar cliente bazı ekstralar ekledikten sonra build ederken hata alıyorum.
İlgili hatayı veren kod budur:
float distance = D3DXVec3Length(&(m_targetPosition - m_cameraPosition));
Görev pencerelerinin arka planları ve itemlerin üzerine geldiğimizde çıkan pencerenin arkaplanı bir anda opaklığını kaybedip beyazlaştı. Yanlışlıkla bir şeyi mi bozdum diye düşünüyorum fakat bununla alakalı hiçbir şey yapmadım. Nereden düzeltebilirim bu olayı acaba?