- Mesaj
- 763
- Çözümler
- 45
- Beğeni
- 1.399
- Puan
- 1.139
- Ticaret Puanı
- 0
Bu sistem daha önce paylaştığım Metin ve Boss kestikçe özellik veren item sistemi- Metin & Boss Hunter System sistemin geliştirilmiş versiyonudur. Neden o konuyu güncellemedinde yeni konu açtın dersenizde sebebi şu: Bu sistemi ateş ve buz yüzüğü sistemine bakarak yaptım daha önce paylaştığımı ise bir yere bakmadan kendim yapmaya çalışmıştım o yüzden o konuyu güncellemek istemedim.
Şahsi düşüncemdir ki bu versiyonun daha iyi olduğunu düşünüyorum. Ama eksi halinide kullansanız sıkıntı çıkarmaz.
İndir;
Vt;
Uyarı0;
ccommon/lenht.h ile UserInterface/GameType.h uyumlu olmasına dikkat edin yoksa İtemi taktığınızda görünmeyebilir.
Uyarı1;
Aşağıdaki gibi bir syserr alırsanız common/length.h içindeki WEAR_MAX_NUM , WEAR_MAX ve UserInterface/GameType.h içindeki c_Wear_Max değerlerini arttırın.
Uyarı2;
Eğer common/item_length.h içindeki enum EItemWearableFlag 'ın içi 32 yi aşarsa 32 ve sonrasındakileri aşağıdaki gibi düzenleyin.(@Kaiser 'e teşekkürler)
Şahsi düşüncemdir ki bu versiyonun daha iyi olduğunu düşünüyorum. Ama eksi halinide kullansanız sıkıntı çıkarmaz.
İndir;
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
Vt;
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Uyarı0;
ccommon/lenht.h ile UserInterface/GameType.h uyumlu olmasına dikkat edin yoksa İtemi taktığınızda görünmeyebilir.
Uyarı1;
Aşağıdaki gibi bir syserr alırsanız common/length.h içindeki WEAR_MAX_NUM , WEAR_MAX ve UserInterface/GameType.h içindeki c_Wear_Max değerlerini arttırın.
syserr:
SYSERR: Oct 16 18:39:23 :: EquipTo: EquipTo: invalid wear cell (this: #21550 Beyaz Şebnem +50 wearflag: 8388608 cell: 32)
Uyarı2;
Eğer common/item_length.h içindeki enum EItemWearableFlag 'ın içi 32 yi aşarsa 32 ve sonrasındakileri aşağıdaki gibi düzenleyin.(@Kaiser 'e teşekkürler)
item_length.h:
WEARABLE_DENEME = (1 << 29),
WEARABLE_DENEME2 = (1 << 30),
WEARABLE_DENEME3 = (1 << 31),
WEARABLE_DENEME4 = ((uint64_t)1 << 32),
WEARABLE_DENEME5 = ((uint64_t)1 << 33),
WEARABLE_DENEME6 = ((uint64_t)1 << 34),
Son düzenleme: