Çözüldü Zindan indexini ayarlamak

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

twinslyvio

Üye
Üye
Mesaj
53
Çözümler
3
Beğeni
18
Puan
89
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar , ben kendime yeni bir map tasarladım. Bu mapin özel bir map olmasını istiyorum. Tıpkı biz bir zindandayken bir başkası da zindana girdiğinde sanki farklı bir haritaya atıyormuş gibi farklı bir indexe atması. Ben bunu denedim ama hep core hatası alıyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı ?

[Map bilgileri]
index = 99
Base pozision = 8745400 , 7865500
Town.txt = 165 , 105

mesela ben bu mape ışınlanmak için 9020 kodlu npc yi kullanmak istiyorum. NPC ye quest yazarak bu mape ışınlanabilmek istiyorum.
Sizce nerede hata yapıyorum? Bu mapi özel zindan mapi gibi yapmak için ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız çok sevinirim

RİNG SİSTEMİ:
quest ringsistemi begin
    state start begin
        when login begin
            if (pc.get_map_index() >= 990000 and pc.get_map_index() <= 999999) then
                d.notice("Sizin için hazırlanmış Ring odasına Hoşgeldiniz. Lyvio2 Ekibi gururla sunar ")
            else pc.get_map_index() >= 990000 and pc.get_map_index() <= 999999 then
            end
        end
        when 9020.chat."Zindana Giriş " begin
            say_title("Karanlık Muhafız")
            say("")
            say("Lyvio2 Ekibi olarak sizler için özel tasarlanmış ")
            say("hızlı boss sistemine hoşgeldiniz.")
            say("")
            say("Bossları kesmeye başlamak için bireysel olarak ")
            say("hazırlanacak mape giriş yapmanız gerekiyor.")
            say("Sizin için özel oda oluşturulacak")
            local gir = select("Oda oluştur" , "Oluşturma" )
            if gir == 1 then
                pc.warp(8761900,7876000)
            else
                say_title("Karanlık Muhafız")
                say("")
                say("Lyvio2 Ekibi olarak sizleri tekrardan bekleriz")
                say("")
                say("Bossları kesmeye başlamak için ne zaman istersen burdayız...")
                say("")
                sayr_reward("Hoşcakal")
            end
        end
    end
end
 
Direkt pc.warp kullanırsan dümdüz indexe ışınlanır
Dungeon oluşturan warp komutları girmen gerekiyor
new_jump veya ne kullanıyorsan
 
index = map index
x = giriş koordinat x
y = giriş koordinat y

Kod:
d.new_jump(index, x* 100, y* 100)
 
Çözüm
nasıl yapıcam ki


çözüm tam olarak bu

Yapılan yorumların sağ tarafında bulunan (ekte yeşil renk ile gösterilen) "çözüm" ikonu mevcut, buradan işaretleyebilirsiniz.

Ek:
a.PNG
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst