Whistle Admin Kurucu Süper Üye Geliştirici Yardımsever Üye Mesaj 12.281 Çözümler 584 Beğeni 9.550 Puan 8.781 Ticaret Puanı 3 14 Eylül 2014 #1 Üstteki üyeye ne dilemek isterseniz. Not: En son yorum yapan üyeye dileyeceksiniz.
Tahagcs Taha Üye Mesaj 78 Beğeni 89 Puan 666 Ticaret Puanı 0 15 Eylül 2014 #2 Başkan beni Admin yapmani diliyorum Son düzenleme: 15 Eylül 2014
Whistle Admin Kurucu Süper Üye Geliştirici Yardımsever Üye Mesaj 12.281 Çözümler 584 Beğeni 9.550 Puan 8.781 Ticaret Puanı 3 15 Eylül 2014 #3 Bende size üst düzey yetkili olmanızı diliyorum.