Çözüldü .txt dosyasını görmüyor.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

cosion

Üye
Üye
Mesaj
127
Çözümler
12
Beğeni
23
Puan
469
Ticaret Puanı
0
Selam arkadaşlar elimde bir battle pass sistemi var, eklemeyi denedim. Her şey ekledim ama şurada syserr alıyorum.

Syserr :
Kod:
1113 12:33:14106 ::
uiBattlePass.py(line:482) LoadMissionList

LoadMissionList - <type 'exceptions.IOError'>:[Errno 2] No such file or directory: ' locale/tr/battle_pass.txt'

1113 12:33:14106 :: ============================================================================================================
1113 12:33:14106 :: Abort!!!!

Diyeceksiniz ki locale/tr altında battle_pass.txt arıyor onu bulamıyor.
1.png

Battle pass burada ekli.


uiscriptlocale.py içerisindede :
Kod:
import app

AUTOBAN_QUIZ_ANSWER = "ANSWER"
AUTOBAN_QUIZ_REFRESH = "REFRESH"
AUTOBAN_QUIZ_REST_TIME = "REST_TIME"

OPTION_SHADOW = "SHADOW"

CODEPAGE = str(app.GetDefaultCodePage())

#CUBE_TITLE = "Cube Window"

def LoadLocaleFile(srcFileName, localeDict):
    localeDict["CUBE_INFO_TITLE"] = "Recipe"
    localeDict["CUBE_REQUIRE_MATERIAL"] = "Requirements"
    localeDict["CUBE_REQUIRE_MATERIAL_OR"] = "or"
   
    try:
        lines = pack_open(srcFileName, "r").readlines()
    except IOError:
        import dbg
        dbg.LogBox("LoadUIScriptLocaleError(%(srcFileName)s)" % locals())
        app.Abort()

    for line in lines:
        tokens = line[:-1].split("\t")
       
        if len(tokens) >= 2:
            localeDict[tokens[0]] = tokens[1]          
           
        else:
            print len(tokens), lines.index(line), line


if "locale/ymir" == app.GetLocalePath():

    LOCALE_UISCRIPT_PATH    = "locale/ymir_ui/"

    WINDOWS_PATH    = "d:/ymir work/ui/game/949_windows/"
    SELECT_PATH        = "d:/ymir work/ui/intro/949_select/"
    GUILD_PATH        = "d:/ymir work/ui/game/949_guild/"
    EMPIRE_PATH        = "d:/ymir work/ui/intro/949_empire/"
    MAPNAME_PATH        = "locale/ymir_ui/mapname/"
    LOGIN_PATH        = "d:/ymir work/ui/intro/949_login/"

    JOBDESC_WARRIOR_PATH    = "locale/ymir/desc_warrior.txt"
    JOBDESC_ASSASSIN_PATH    = "locale/ymir/desc_assassin.txt"
    JOBDESC_SURA_PATH        = "locale/ymir/desc_sura.txt"
    JOBDESC_SHAMAN_PATH        = "locale/ymir/desc_shaman.txt"

    EMPIREDESC_A = "locale/ymir/desc_empire_a.txt"
    EMPIREDESC_B = "locale/ymir/desc_empire_b.txt"
    EMPIREDESC_C = "locale/ymir/desc_empire_c.txt"
   
    LOCALE_INTERFACE_FILE_NAME = "locale/ymir/locale_interface.txt"  
   
else:
    if "HONGKONG" == app.GetLocaleServiceName():
        name = "locale/hongkong"
    elif "JAPAN" == app.GetLocaleServiceName():
        name = "locale/japan"
    elif "TAIWAN" == app.GetLocaleServiceName():
        name = "locale/taiwan"
    elif "NEWCIBN" == app.GetLocaleServiceName():
        name = "locale/newcibn"
    elif "EUROPE" == app.GetLocaleServiceName():
        name = app.GetLocalePath()
    else:
        name = "locale/ymir"

    if app.ENABLE_BATTLE_PASS_SYSTEM:
        BATTLE_PASS_DESC = " %s/battle_pass.txt" % (name)
    LOCALE_UISCRIPT_PATH = "%s/ui/" % (name)
    LOGIN_PATH = "%s/ui/login/" % (name)
    EMPIRE_PATH = "%s/ui/empire/" % (name)
    GUILD_PATH = "%s/ui/guild/" % (name)
    SELECT_PATH = "%s/ui/select/" % (name)
    WINDOWS_PATH = "%s/ui/windows/" % (name)
    MAPNAME_PATH = "%s/ui/mapname/" % (name)

    JOBDESC_WARRIOR_PATH = "%s/jobdesc_warrior.txt" % (name)
    JOBDESC_ASSASSIN_PATH = "%s/jobdesc_assassin.txt" % (name)
    JOBDESC_SURA_PATH = "%s/jobdesc_sura.txt" % (name)
    JOBDESC_SHAMAN_PATH = "%s/jobdesc_shaman.txt" % (name)
    JOBDESC_WOLFMAN_PATH = "%s/jobdesc_wolfman.txt" %(name)

    EMPIREDESC_A = "%s/empiredesc_a.txt" % (name)
    EMPIREDESC_B = "%s/empiredesc_b.txt" % (name)
    EMPIREDESC_C = "%s/empiredesc_c.txt" % (name)

    CARDS_DESC = "mini_game_okey_desc.txt"
   
    LOCALE_INTERFACE_FILE_NAME = "%s/locale_interface.txt" % (name)

LoadLocaleFile(LOCALE_INTERFACE_FILE_NAME, locals())

uibattlepass.py içerisinde dosyayı okuttuğu yer :
Kod:
def LoadMissionList(self):
        try:
            lines = open(uiScriptLocale.BATTLE_PASS_DESC, "r").readlines()
        except:
            import exception
            exception.Abort("LoadMissionList")

        for line in lines:
            tokens = line[:-1].split("\t")
            if len(tokens) == 0 or not tokens[0]:
                continue

            if tokens[0] == "#":
                continue

            MISSION_INFO_DICT[int(tokens[0])] = [ tokens[1], tokens[2], tokens[3], tokens[4], tokens[5], tokens[6] ]

Bu şekilde ekli. Görmemesinin sebebi ne olabilir ? Fikri olan paylaşırsa sevinirim. İyi forumlar
 
Çözüm
lines = open(uiScriptLocale.BATTLE_PASS_DESC, "r").readlines()

bu koddaki open 'ı pack_open ile değiştir başka varsa onlarıda değiştir öyle dene

örn: lines = pack_open(app.GetLocalePath() + "/battle_pass.txt", "r").readlines()
uibattlepass 482. satırın da resmini koyabilir misin belki ordan bir fikir yürütülebilir
 
lines = open(uiScriptLocale.BATTLE_PASS_DESC, "r").readlines()

bu koddaki open 'ı pack_open ile değiştir başka varsa onlarıda değiştir öyle dene

örn: lines = pack_open(app.GetLocalePath() + "/battle_pass.txt", "r").readlines()
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst