Öneri Teleport butonla alakalı fikir

Konu sahibi önerilerinizi bekliyor. Konuya yorum yazabilirsiniz.

Redix

MT Üye
MT Üye
Mesaj
312
Çözümler
6
Beğeni
90
Puan
509
Ticaret Puanı
0
Game taraflı level kontrolü mevcut ama ard arda spam yapınca oyundan atıyor. Atsın mühim değil ama pythondan butonu gizleyebiliyorum dolayısıyla spam engellenmiş oluyor

Sizce böyle mi ?
Python:
        def __ClickTeleport(self):
            net.SendChatPacket("/track_window teleport {}".format(self.__dataDict["bossVnum"]))

Yoksa böyle mi ?
Python:
#TP Level tutmazsa gizle
        def __ClickTeleport(self):

            level_range = self.__dataDict["level_range"]
            player_level = player.GetStatus(player.LEVEL)
            if player_level < level_range[0] or player_level > level_range[1]:
                chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, localeInfo.REDIX_TELEPORT_LEVEL_RANGE_ERROR)
                self.GetChild("teleport_button").Hide()
                return

            net.SendChatPacket("/track_window teleport {}".format(self.__dataDict["bossVnum"]))

Bu durumda mysql den cekecek leveli ona artısı eksisi ne olur bilemiyorum :D
Ve pythonada eklersem 2tane level kontrolu olmus olacak
 
ya da src taraflı saniye engeli ver

kod:
    if (ch->GetQuestFlag("engelsaniye") && get_global_time() < ch->GetQuestFlag("engelsaniye"))
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Sistem]: Çok hızlı yapıyorsun lütfen %d saniye bekle!", (ch->GetQuestFlag("engelsaniye") - get_global_time()) % 10);
        return;
    }
 
ya da src taraflı saniye engeli ver

kod:
    if (ch->GetQuestFlag("engelsaniye") && get_global_time() < ch->GetQuestFlag("engelsaniye"))
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Sistem]: Çok hızlı yapıyorsun lütfen %d saniye bekle!", (ch->GetQuestFlag("engelsaniye") - get_global_time()) % 10);
        return;
    }
Deneyeceğim kanka sağolasın bunu her sistem için kullanabilir miyim sorunsuz?
 
ya da src taraflı saniye engeli ver

kod:
    if (ch->GetQuestFlag("engelsaniye") && get_global_time() < ch->GetQuestFlag("engelsaniye"))
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Sistem]: Çok hızlı yapıyorsun lütfen %d saniye bekle!", (ch->GetQuestFlag("engelsaniye") - get_global_time()) % 10);
        return;
    }
atma şu zehirli oku :D questflag bu hacım , yüksek oyuncuda sıkıntı yaşatır fazlasıyla.
 
peki senin önerin nedir ?
// time control start
örnek kod bırakıyorum getflag yerine cache ile dönen
C++:
   // time control start
    private:
        int m_HorseMountTime;
    public:
        void SetHorseAndMountTime(int time){ m_HorseMountTime = time;}
        int GetHorseAndMountTime() const { return m_HorseMountTime;}
    // time control end


C++:
        /******************************/
        int iTimePulse = thecore_pulse(); // o anki data çekildi.
        if (iTimePulse - ch->GetHorseAndMountTime() < passes_per_sec * 1) // süre kontrolü yapıldı
            return;// return edildi süre henüz dolmadıgı için

        ch->SetHorseAndMountTime(iTimePulse); // gönderildi
        /******************************/

binek için mesela
 
Geri
Üst