Sql Socket Sayısını Arttırma

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Yazar
Mesaj
590
Beğeni
994
Puan
939
Oyunda standart olarak 3 adet socket bulunuyor socket0, socket1 ve socket2. Bu düzenleme ile bu socket sayısını 3 den 6 ya çıkarmış olucaksınız. Yani mevcut soketlere socket3, socket4 ve socket5 eklemiş olacaksınız.

Anlatım;

Game Source;

common;

item_length.h:
//Arat;

    ITEM_SOCKET_MAX_NUM            = 3,


//Değiştir;

#ifdef ITEM_SOCKET5
    ITEM_SOCKET_MAX_NUM            = 6,
#else
    ITEM_SOCKET_MAX_NUM            = 3,
#endif

service.h:
//Ekle

#define ITEM_SOCKET5

db;

AuctionManager.cpp:
//Arat;

        "socket0, socket1, socket2, "


//Değiştir;

#ifdef ITEM_SOCKET5
        "socket0, socket1, socket2, socket3, socket4, socket5, "
#else
        "socket0, socket1, socket2, "
#endif

Cache.cpp:
//Arat;

        iLen += snprintf(szColumns + iLen, sizeof(szColumns) - iLen, ", socket0, socket1, socket2");
        iValueLen += snprintf(szValues + iValueLen, sizeof(szValues) - iValueLen,
                ", %lu, %lu, %lu", p->alSockets[0], p->alSockets[1], p->alSockets[2]);
        iUpdateLen += snprintf(szUpdate + iUpdateLen, sizeof(szUpdate) - iUpdateLen,
                ", socket0=%lu, socket1=%lu, socket2=%lu", p->alSockets[0], p->alSockets[1], p->alSockets[2]);


//Değiştir;

#ifdef ITEM_SOCKET5
            iLen += snprintf(szColumns + iLen, sizeof(szColumns) - iLen, ", socket0, socket1, socket2, socket3, socket4, socket5");
            iValueLen += snprintf(szValues + iValueLen, sizeof(szValues) - iValueLen,
                    ", %lu, %lu, %lu, %lu, %lu, %lu", p->alSockets[0], p->alSockets[1], p->alSockets[2], p->alSockets[3], p->alSockets[4], p->alSockets[5]);
            iUpdateLen += snprintf(szUpdate + iUpdateLen, sizeof(szUpdate) - iUpdateLen,
                    ", socket0=%lu, socket1=%lu, socket2=%lu, socket3=%lu, socket4=%lu, socket5=%lu", p->alSockets[0], p->alSockets[1], p->alSockets[2], p->alSockets[3], p->alSockets[4], p->alSockets[5]);
#else
            iLen += snprintf(szColumns + iLen, sizeof(szColumns) - iLen, ", socket0, socket1, socket2");
            iValueLen += snprintf(szValues + iValueLen, sizeof(szValues) - iValueLen,
                    ", %lu, %lu, %lu", p->alSockets[0], p->alSockets[1], p->alSockets[2]);
            iUpdateLen += snprintf(szUpdate + iUpdateLen, sizeof(szUpdate) - iUpdateLen,
                    ", socket0=%lu, socket1=%lu, socket2=%lu", p->alSockets[0], p->alSockets[1], p->alSockets[2]);
#endif

ClientManager.cpp:
//Arat;

                "socket0, socket1, socket2, "


//Değiştir;

#ifdef ITEM_SOCKET5
                "socket0, socket1, socket2, socket3, socket4, socket5, "
#else
                "socket0, socket1, socket2, "
#endif

ClientManagerPlayer.cpp:
//Arat;

        str_to_number(item.alSockets[0], row[cur++]);
        str_to_number(item.alSockets[1], row[cur++]);
        str_to_number(item.alSockets[2], row[cur++]);


//Altına ekle;

#ifdef ITEM_SOCKET5
        str_to_number(item.alSockets[3], row[cur++]);
        str_to_number(item.alSockets[4], row[cur++]);
        str_to_number(item.alSockets[5], row[cur++]);
#endif


//Arat;

                    "socket0, socket1, socket2, "


//Değiştir;

#ifdef ITEM_SOCKET5
                    "socket0, socket1, socket2, socket3, socket4, socket5, "
#else
                    "socket0, socket1, socket2, "
#endif


//Arat;

                "socket0, socket1, socket2, "


//Değiştir;

#ifdef ITEM_SOCKET5
                "socket0, socket1, socket2, socket3, socket4, socket5, "
#else
                "socket0, socket1, socket2, "
#endif

Client Source;

UserInterface;

GameType.h:
//Arat;

    ITEM_SOCKET_SLOT_MAX_NUM = 3,


//Değiştir;

#ifdef ENABLE_ITEM_SOCKET5
    ITEM_SOCKET_SLOT_MAX_NUM = 6,
#else
    ITEM_SOCKET_SLOT_MAX_NUM = 3,
#endif

Locale_inc.h:
//Ekle;

#define ENABLE_ITEM_SOCKET5

Dump Proto;

dump_proto

dump_proto.cpp:
//Arat;

    ITEM_SOCKET_MAX_NUM            = 3,


//Değiştir;

#ifdef ITEM_SOCKET5
    ITEM_SOCKET_MAX_NUM            = 6,
#else
    ITEM_SOCKET_MAX_NUM            = 3,
#endif

 
Son düzenleme:

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Yazar
Mesaj
590
Beğeni
994
Puan
939
Emeğinize sağlık hocam bu soket iç itemlerinki mi
çarşamba günü müsait olursam iç itemlerin socketlerini arttırmayı paylaşırım. Aslında çok karmaşık bir şey değil 5-6 yerde değişlik yaparak hallediliyor ama şu cevherleri yan yana sıralama düzenlemesine uyarlayıp socketi 10 'a çıkartmayı paylaşıcam.
 
Üst