Çözüldü Python uitooltip

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

beqkral

MT Üye
MT Üye
Mesaj
192
Çözümler
14
Beğeni
49
Puan
464
Ticaret Puanı
0
Merhabalar , eklemiş olduğum ufak bir eklentide küçük bir problemi farkettim.
Eklemiş olduğum eklenti maks efsun değerli eşyaya gelince eşyanın rengi değişmesi bknz :
1644263491738.png


şimdi eklenti çalışıyor fakat sorun ortalama ve beceri hasarlarında

uitooltip > AFFECT_DICT:
        item.APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS : [localeInfo.TOOLTIP_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS,45],

Burada 45 ortalama zarar geldiğinde sadece mavi oluyor bonus benim isteğim 45 ortalama ve üzeri gelecek ortalamalar mavi renge bürünsün mesela ; 45 , 46 , 47 .... 61
gibi bu kod bloğunda nasıl bir değişiklik yapmam gerekiyor ?

1644263636248.png

sadece 45 de mavi oluyor demek istediğim olay bu.

Yardımlarınız için teşekkürler şimdiden.
 
Kod bilgim yok ancak mantıken değeri >44 olarak dener misin?
 
Python:
# Bu kısmı bu şekilde değiştir. __GetAttributeColor içinde
if self.AFFECT_DICT[type][1] == value:
# >>
if self.AFFECT_DICT[type][1] >= value:
 
O fonksiyonu komple eklesene.
 
O fonksiyonu komple eklesene.
uitooltip:
    def __AppendAttributeInformation(self, attrSlot):
        if 0 != attrSlot:

            for i in xrange(player.ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM):
                type = attrSlot[i][0]
                value = attrSlot[i][1]

                if 0 == value:
                    continue

                affectString = self.__GetAffectString(type, value)
                if affectString:
                    if self.AFFECT_DICT[type][1] >= value:
                        affectColor = self.__GetAttributeColor(i, value,1)
                    else:
                        affectColor = self.__GetAttributeColor(i, value)
                    self.AppendTextLine(affectString, affectColor)
------------------------------------------------------------------------------ aşşağı indikçe çıkan blokları ekliyorum
    def __GetAffectString(self, affectType, affectValue, smax = 0):
        if 0 == affectType:
            return None

        if 0 == affectValue:
            return None

        # if item.APPLY_MOUNT == affectType:#To Hide UNKNOWN_APPLY for MOUNTS. --Tunga
            return None

        try:
            if self.AFFECT_DICT[affectType][1] == affectValue and smax != 0:
                return self.AFFECT_DICT[affectType][0](affectValue) + ""
            else:
                return self.AFFECT_DICT[affectType][0](affectValue)
        except TypeError:
            return "UNKNOWN_VALUE[%s] %s" % (affectType, affectValue)
        except KeyError:
            return "UNKNOWN_TYPE[%s] %s" % (affectType, affectValue)
---------------------------------
 
if self.AFFECT_DICT[type][1] >= value: bunu düzelt yanlış yapmışsın. Benim dediğim yer __GetAttributeColor içinde.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst