Yardım P3NG3R Aura Yükseltme ve emdirme hatası

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

cobo54

Üye
Üye
Mesaj
225
Çözümler
15
Beğeni
54
Puan
489
Ticaret Puanı
0
Merhaba, daha önce böyle bir sorun yoktu. Üstüne birkaç sistem ekleyince bu sorunla karşılaşmaya başladım.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Sistemi 3 4 kez tekrar kontrol ettim eskisiyle aynı ama hata veriyor. Sizce neyden kaynaklı olabilir?
 
ne ekledin ? onlarında bilgisini verebilir misin ? benim tahminim tooltipte bir sorun var ve bu arada rubinum envanteri değiştirmen aşırı hoş olmuş çok beğendim.
 
ne ekledin ? onlarında bilgisini verebilir misin ? benim tahminim tooltipte bir sorun var ve bu arada rubinum envanteri değiştirmen aşırı hoş olmuş çok beğendim.
İlk olarak teşekkür ederim. Diğer sayfalarını görmediniz bile :) Eklenen sistemler: Chest view drop(sandik içeriği görme), decimal hp (hp gösterme sistemi), Sanii server tabanlı efsun botu, item stok limiti word'a çekildi. Bu yazdığım sistemlerin hiçbirinde bir problem yok. Aura yükseltirken leveli -gözüküyor, sınıf arttırken istediği malzemeler gözükmüyor ve sınıf arttırılmıyor ve item emdirilmiyor. Cannot find item hatası ve Unprocessed packet header hatası alıyorum. Packetleri 4 5 kez karşılaştırdım ama hiçbir sorun göremedim. Tooltiple alakalı değil önceki yedekle 1-1 aynısını yaptım önceki yedeğimde problem yoktu. (Bu yedek 1 ay öncesine ait şimdi farkettim sorunu) Size de bırakayım packet ve phasegame dosyalarını. Belki görmediğim bir şeyi görürsünüz.
 

Dosya Eklentileri

  • dosyalar.rar
    49,4 KB · Gösterim: 7
İlk olarak teşekkür ederim. Diğer sayfalarını görmediniz bile :) Eklenen sistemler: Chest view drop(sandik içeriği görme), decimal hp (hp gösterme sistemi), Sanii server tabanlı efsun botu, item stok limiti word'a çekildi. Bu yazdığım sistemlerin hiçbirinde bir problem yok. Aura yükseltirken leveli -gözüküyor, sınıf arttırken istediği malzemeler gözükmüyor ve sınıf arttırılmıyor ve item emdirilmiyor. Cannot find item hatası ve Unprocessed packet header hatası alıyorum. Packetleri 4 5 kez karşılaştırdım ama hiçbir sorun göremedim. Tooltiple alakalı değil önceki yedekle 1-1 aynısını yaptım önceki yedeğimde problem yoktu. (Bu yedek 1 ay öncesine ait şimdi farkettim sorunu) Size de bırakayım packet ve phasegame dosyalarını. Belki görmediğim bir şeyi görürsünüz.
bi pcye geçince bakayım şuan dışarıdayım. sende bana özelden görmediğim sayfaları at sana zahmet olmazsa.
 
Kanka sorun ne biliyor musun. Mevzu şu

şimdi ben olayı şöyle çözdüm

GameType.h için benim burası böyle


C++:
typedef struct packet_item
{
    DWORD       vnum;
    BYTE        count;
    DWORD        flags;
    DWORD        anti_flags;
    long        alSockets[ITEM_SOCKET_SLOT_MAX_NUM];
    TPlayerItemAttribute aAttr[ITEM_ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM];
#ifdef ENABLE_ITEM_SEALBIND_SYSTEM
    long        sealbind;
#endif
#ifdef ENABLE_BASIC_ITEM_SYSTEM
    bool        is_basic;
#endif
#if defined(__BL_TRANSMUTATION__)
    DWORD        dwTransmutationVnum;
#endif
} TItemData;


PhytonNetworkStreamPhaseGame.cpp Yerim Böyle


C++:
    case AURA_SUBHEADER_GC_SET_ITEM:
    {
        if (iPacketSize > 0)
        {
            TSubPacketGCAuraSetItem kSubPacket;
            assert(iPacketSize % sizeof(TSubPacketGCAuraSetItem) == 0 && "AURA_SUBHEADER_GC_SET_ITEM");
            if (!Recv(sizeof(TSubPacketGCAuraSetItem), &kSubPacket))
                return false;

            TItemData kItemData;
            kItemData.vnum = kSubPacket.pItem.vnum;
            kItemData.count = kSubPacket.pItem.count;
            kItemData.flags = kSubPacket.pItem.flags;
            kItemData.anti_flags = kSubPacket.pItem.anti_flags;
#ifdef ENABLE_ITEM_SEALBIND_SYSTEM
            kItemData.sealbind = kSubPacket.pItem.sealbind;
#endif
#ifdef ENABLE_BASIC_ITEM_SYSTEM
            kItemData.is_basic = kSubPacket.pItem.is_basic;
#endif
#if defined(__BL_TRANSMUTATION__)
            kItemData.dwTransmutationVnum = kSubPacket.pItem.dwTransmutationVnum;
#endif
            for (int iSocket = 0; iSocket < ITEM_SOCKET_SLOT_MAX_NUM; ++iSocket)
                kItemData.alSockets[iSocket] = kSubPacket.pItem.alSockets[iSocket];
            for (int iAttr = 0; iAttr < ITEM_ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM; ++iAttr)
                kItemData.aAttr[iAttr] = kSubPacket.pItem.aAttr[iAttr];

            if (kSubPacket.Cell.IsValidCell() && !kSubPacket.Cell.IsEquipCell())
                CPythonPlayer::instance().SetActivatedAuraSlot(BYTE(kSubPacket.AuraCell.cell), kSubPacket.Cell);

            CPythonPlayer::instance().SetAuraItemData(BYTE(kSubPacket.AuraCell.cell), kItemData);
        }
        else
            TraceError(" RecvAuraPacket Error 0x040%uBABE", kAuraPacket.bSubHeader);

        break;
    }


Anlayacağın GameType.h'de typedef struct packet_item burada ne kadar sistemin varsa Auradaki o dediğim yere geçir. Aynı Şekilde GameSrc tarafınıda uygula mutlaka. Hatan Kalmayacak.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Eğer gameSource tarafında zorlanırsan buyur örneğim:

C++:
            sub.Cell = ItemCell;
            sub.AuraCell = AuraCell;
            sub.pItem.vnum = pItem->GetVnum();
            sub.pItem.count = pItem->GetCount();
            sub.pItem.flags = pItem->GetFlag();
            sub.pItem.anti_flags = pItem->GetAntiFlag();
#ifdef ENABLE_ITEM_SEALBIND_SYSTEM
            sub.pItem.sealbind = pItem->GetSealBindTime();
#endif  
#ifdef ENABLE_BASIC_ITEM_SYSTEM
            sub.pItem.is_basic = pItem->IsBasicItem();
#endif
#if defined(__BL_TRANSMUTATION__)
            sub.pItem.dwTransmutationVnum = pItem->GetTransmutationVnum();
#endif
            thecore_memcpy(sub.pItem.alSockets, pItem->GetSockets(), sizeof(sub.pItem.alSockets));
            thecore_memcpy(sub.pItem.aAttr, pItem->GetAttributes(), sizeof(sub.pItem.aAttr));

char_aura.cpp 3 tane AURA_SUBHEADER_GC_SET_ITEM olması lazım 3'ünede aynısını uygula
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Tamamdır teşekkür ederim. Siz bunu yazana kadar aurayı farklı bir sisteme dönüştürdüm ama gene de teşekkür ederim.
 
Geri
Üst