Ortalama ve Beceri Efsun Nesnesi

nasıl yaapcağımı anlamadım ne demek istediniz dosyayı ekledim size zahmet olmazsa yapar mısnız
char_item.cpp:
                                    else if (item->GetVnum() == 75800)
                                    {
                                        if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                                        {
                                            int32_t value1 = number(60, 150);
                                            int32_t value2 = -(number(18,23));
                                            item2->SetForceAttribute(0,72,value1);
                                            item2->SetForceAttribute(1,71,value2);
                                        }
                                        else
                                        {
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu eşyayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                                            return false;
                                        }
                                    }

char_item.cpp:
if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))

bu kısmı verdiğim kodla değiştir.
 
nasıl yaapcağımı anlamadım ne demek istediniz dosyayı ekledim size zahmet olmazsa yapar mısnız

char_item.cpp:
                                    else if (item->GetVnum() == 76014)
                                    {
                                        if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                                        {
                                            int32_t value1 = number(50, 70);
                                            int32_t value2 = -(number(18,23));
                                            item2->SetForceAttribute(0,72,value1);
                                            item2->SetForceAttribute(1,71,value2);
                                        }
                                        else
                                        {
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                                            return false;
                                        }
                                    }
                                    else if (item->GetVnum() == 76015)
                                    {
                                        if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                                        {
                                            int32_t value1 = -(number(27, 34));
                                            int32_t value2 = number(25,30);
                                            item2->SetForceAttribute(0, 72, value1);
                                            item2->SetForceAttribute(1, 71, value2);
                                        }
                                        else
                                        {
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                                            return false;
                                        }
                                    }

yapamadıysan bu kodu konmple kopyala dosyandaki kodla değiştir
 
char_item.cpp:
                                    else if (item->GetVnum() == 76014)
                                    {
                                        if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                                        {
                                            int32_t value1 = number(50, 70);
                                            int32_t value2 = -(number(18,23));
                                            item2->SetForceAttribute(0,72,value1);
                                            item2->SetForceAttribute(1,71,value2);
                                        }
                                        else
                                        {
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                                            return false;
                                        }
                                    }
                                    else if (item->GetVnum() == 76015)
                                    {
                                        if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                                        {
                                            int32_t value1 = -(number(27, 34));
                                            int32_t value2 = number(25,30);
                                            item2->SetForceAttribute(0, 72, value1);
                                            item2->SetForceAttribute(1, 71, value2);
                                        }
                                        else
                                        {
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                                            return false;
                                        }
                                    }

yapamadıysan bu kodu konmple kopyala dosyandaki kodla değiştir
teşekkür ederim sorunsuz
 
Geri
Üst