Çözüldü Offline Shop Eklerken Game Build Hata

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

LethalStrikeR

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
Üye
Mesaj
688
Çözümler
41
Beğeni
163
Puan
609
Merhabalar;

Offline shopu eklerken build sonunda böyle bir hata alıyorum. Ve sebebini anlayamadım yardımcı olabilir misiniz?

Kod:
/usr/local/bin/ld: .obj/shop_manager.o: in function `CShopManager::StartOfflineShop(unsigned int, bool)':
/home/alesta2/Server/game/src/shop_manager.cpp:314: undefined reference to `CHARACTER_MANAGER::SpawnOffShop(unsigned int, char const*, long, long, long, long, bool, int, bool)'
/usr/local/bin/ld: .obj/cmd.o:(.data+0x1260): undefined reference to `do_shop_won(CHARACTER*, char const*, int, int)'
collect2: error: ld returned 1 exit status
gmake[1]: *** [Makefile:194: ../game_r41025] Error 1
gmake[1]: Leaving directory '/home/alesta2/Server/game/src'
gmake: *** [Makefile:137: all] Error 2
 
Çözüm
SpawnOffShop şunu notepad++ ile söktüğünüz filesin içinde aratın çıkan sonuçları karşılaştır dosyalarınla.
Char_manager.cpp dosyasına o kodu eklememişim şimdi farkettim. Build ediyorum, sonuç olumlu olursa buradan geri dönüş sağlayacağım.

Evet char_manager.cpp dosyasında bu
C++:
LPCHARACTER CHARACTER_MANAGER::SpawnOffShop(DWORD dwVnum, const char* szName, long lMapIndex, long x, long y, long z, bool bSpawnMotion, int iRot, bool bShow)
ve bu
C++:
LPCHARACTER CHARACTER_MANAGER::SpawnOffShopRange(DWORD dwVnum, const char* szName, long lMapIndex, int sx, int sy, int ex, int ey, bool bIsException, bool bSpawnMotion, bool bAggressive)
Bu kod bloğunu eklemeyi unutmuşum daha doğrusu sistemi ekleyenler defineli eklemedikleri için...
İnclude kısmında eksiklik var sebebi bu ama neyin eksik olduğunuda sen bulmalısın. Aynı problemi bende yaşamıştım include edilen dosyalardan birinde eksiklik vardı mesela atıyorum shop.cpp ye char.h include etmen gerekiyor.
 
Üst yorumda belirtildiği gibi #include etmeniz gereken dosyalar varsa ekleyin.
Ayrıca offline shop'a ait ayrıca .cpp dosyaları var ise bunları Makefile dosyanıza eklemeniz gerekiyor. Aksi takdirde #include yapmanız da işe yaramayabilir.
 
Üst yorumda belirtildiği gibi #include etmeniz gereken dosyalar varsa ekleyin.
Ayrıca offline shop'a ait ayrıca .cpp dosyaları var ise bunları Makefile dosyanıza eklemeniz gerekiyor. Aksi takdirde #include yapmanız da işe yaramayabilir.
Evet onu eklemeyi unutmuşum yazıma cpp varsa eklenmediğinde yine aynı şekilde hata verir.
 
Great offline shop kuruyorum ekstra dosya yok baktım. İnclude eklemediğim vardı ekledim ama bu seferde böyle bir hata verdi.
Kod:
/usr/local/bin/ld: .obj/shop_manager.o: in function `CShopManager::StartOfflineShop(unsigned int, bool)':
/home/alesta2/Server/game/src/shop_manager.cpp:316: undefined reference to `CHARACTER_MANAGER::SpawnOffShop(unsigned int, char const*, long, long, long, long, bool, int, bool)'
 
Great offline shop kuruyorum ekstra dosya yok baktım. İnclude eklemediğim vardı ekledim ama bu seferde böyle bir hata verdi.
Kod:
/usr/local/bin/ld: .obj/shop_manager.o: in function `CShopManager::StartOfflineShop(unsigned int, bool)':
/home/alesta2/Server/game/src/shop_manager.cpp:316: undefined reference to `CHARACTER_MANAGER::SpawnOffShop(unsigned int, char const*, long, long, long, long, bool, int, bool)'
Hangi great bu diğer forumdaki güncel great mı?
 
SpawnOffShop şunu notepad++ ile söktüğünüz filesin içinde aratın çıkan sonuçları karşılaştır dosyalarınla.
 
SpawnOffShop şunu notepad++ ile söktüğünüz filesin içinde aratın çıkan sonuçları karşılaştır dosyalarınla.
Char_manager.cpp dosyasına o kodu eklememişim şimdi farkettim. Build ediyorum, sonuç olumlu olursa buradan geri dönüş sağlayacağım.

Evet char_manager.cpp dosyasında bu
C++:
LPCHARACTER CHARACTER_MANAGER::SpawnOffShop(DWORD dwVnum, const char* szName, long lMapIndex, long x, long y, long z, bool bSpawnMotion, int iRot, bool bShow)
ve bu
C++:
LPCHARACTER CHARACTER_MANAGER::SpawnOffShopRange(DWORD dwVnum, const char* szName, long lMapIndex, int sx, int sy, int ex, int ey, bool bIsException, bool bSpawnMotion, bool bAggressive)
Bu kod bloğunu eklemeyi unutmuşum daha doğrusu sistemi ekleyenler defineli eklemedikleri için kodlar gözümden kaçmış. Şimdi sorunsuz build oldu konu kapatılabilir.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst