Offical yüzüklere efekt eklemek

Forgiven

burakhangunduz
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Editör
Mesaj
568
Çözümler
42
Beğeni
581
Puan
939
Ticaret Puanı
0
Bazı sourcelerde bu efektlerin aktif olmadığını gördüm.
Anlatım bizzat bana aittir.
Serverinizde 3.giften sonraki itemler mevcut değilse bu konudan ekleyiniz.
Offical Yüzükler

Başlıyalım...
Önce kanıt :)
Honeycam_2020-10-25_04-36-36.gif
Honeycam_2020-10-25_04-37-41.gif

Honeycam_2020-10-25_04-38-02.gif
giphy.gif

giphy.gif
giphy.gif

giphy.gif
giphy.gif

giphy.gif


Game src içerisinde length.h açılır ve aratılır.

C++:
SE_EQUIP_LOVE_PENDANT

Altına eklenir;

C++:
    SE_EQUIP_WILL_RING,
    SE_EQUIP_DEADLY_RING,
    SE_EQUIP_HERO_MEDAL,
    SE_EQUIP_BLUE_CANDY,
    SE_EQUIP_GREEN_CANDY,
    SE_EQUIP_YELLOW_CANDY,
    SE_EQUIP_CHOCOLATE_PENDANT,
    SE_EQUIP_EVIL_PENDANT,
    SE_EQUIP_GUARD_PENDANT,

VnumHelper.h açılır ve aratılır.

C++:
    static    const bool    IsLovePendant(DWORD vnum)        { return 71145 == vnum; }

Ve altına eklenir.

C++:
    static    const bool    IsWillRing(DWORD vnum)        { return 71148 == vnum; }
    static    const bool    IsDeadlyRing(DWORD vnum)        { return 71149 == vnum; }
    static    const bool    IsHeroMedal(DWORD vnum)        { return 71158 == vnum; }
    static    const bool    IsBlueCandy(DWORD vnum)        { return 71180 == vnum; }
    static    const bool    IsGreenCandy(DWORD vnum)        { return 71181 == vnum; }
    static    const bool    IsYellowCandy(DWORD vnum)        { return 71188 == vnum; }
    static    const bool    IsChocolatePendant(DWORD vnum)        { return 71199 == vnum; }
    static    const bool    IsEvilPendant(DWORD vnum)        { return 71202 == vnum; }
    static    const bool    IsGuardPendant(DWORD vnum)        { return 72054 == vnum; }

Char_item.cpp açılır ve aratılır.

C++:
        else if (true == CItemVnumHelper::IsLovePendant(dwVnum))
        {
            this->EffectPacket(SE_EQUIP_LOVE_PENDANT);
        }

Altına eklenir;

C++:
        else if (true == CItemVnumHelper::IsWillRing(dwVnum))
        {
            this->EffectPacket(SE_EQUIP_WILL_RING);
        }
        else if (true == CItemVnumHelper::IsDeadlyRing(dwVnum))
        {
            this->EffectPacket(SE_EQUIP_DEADLY_RING);
        }
        else if (true == CItemVnumHelper::IsHeroMedal(dwVnum))
        {
            this->EffectPacket(SE_EQUIP_HERO_MEDAL);
        }
        else if (true == CItemVnumHelper::IsBlueCandy(dwVnum))
        {
            this->EffectPacket(SE_EQUIP_BLUE_CANDY);
        }
        else if (true == CItemVnumHelper::IsGreenCandy(dwVnum))
        {
            this->EffectPacket(SE_EQUIP_GREEN_CANDY);
        }
        else if (true == CItemVnumHelper::IsYellowCandy(dwVnum))
        {
            this->EffectPacket(SE_EQUIP_YELLOW_CANDY);
        }
        else if (true == CItemVnumHelper::IsChocolatePendant(dwVnum))
        {
            this->EffectPacket(SE_EQUIP_CHOCOLATE_PENDANT);
        }
        else if (true == CItemVnumHelper::IsEvilPendant(dwVnum))
        {
            this->EffectPacket(SE_EQUIP_EVIL_PENDANT);
        }
        else if (true == CItemVnumHelper::IsGuardPendant(dwVnum))
        {
            this->EffectPacket(SE_EQUIP_GUARD_PENDANT);
        }

Game src ile işimiz bitti.

Client src ile devam edelim.

Instancebase.h açılır ve aratılır.

C++:
EFFECT_LOVE_PENDANT

Altına eklenir;

C++:
            EFFECT_WILL_RING_EQUIP,
            EFFECT_DEADLY_RING_EQUIP,
            EFFECT_HERO_MEDAL_EQUIP,
            EFFECT_BLUE_CANDY_EQUIP,
            EFFECT_GREEN_CANDY_EQUIP,
            EFFECT_YELLOW_CANDY_EQUIP,
            EFFECT_CHOCOLATE_PENDANT_EQUIP,
            EFFECT_EVIL_PENDANT_EQUIP,
            EFFECT_GUARD_PENDANT_EQUIP,

Packet.h açılır ve aratılır.

C++:
SE_EQUIP_LOVE_PENDANT,

Altına eklenir;
C++:
    SE_EQUIP_WILL_RING,
    SE_EQUIP_DEADLY_RING,
    SE_EQUIP_HERO_MEDAL,
    SE_EQUIP_BLUE_CANDY,
    SE_EQUIP_GREEN_CANDY,
    SE_EQUIP_YELLOW_CANDY,
    SE_EQUIP_CHOCOLATE_PENDANT,
    SE_EQUIP_EVIL_PENDANT,
    SE_EQUIP_GUARD_PENDANT,

PythonNetworkStreamPhaseGameItem.cpp açılır ve aratılır.

C++:
        case SE_EQUIP_LOVE_PENDANT:
            effect = CInstanceBase::EFFECT_LOVE_PENDANT_EQUIP;
            break;

Altına eklenir;

C++:
        case SE_EQUIP_WILL_RING:
            effect = CInstanceBase::EFFECT_WILL_RING_EQUIP;
            break;
        case SE_EQUIP_DEADLY_RING:
            effect = CInstanceBase::EFFECT_DEADLY_RING_EQUIP;
            break;
        case SE_EQUIP_HERO_MEDAL:
            effect = CInstanceBase::EFFECT_HERO_MEDAL_EQUIP;
            break;
        case SE_EQUIP_BLUE_CANDY:
            effect = CInstanceBase::EFFECT_BLUE_CANDY_EQUIP;
            break;
        case SE_EQUIP_GREEN_CANDY:
            effect = CInstanceBase::EFFECT_GREEN_CANDY_EQUIP;
            break;
        case SE_EQUIP_YELLOW_CANDY:
            effect = CInstanceBase::EFFECT_YELLOW_CANDY_EQUIP;
            break;
        case SE_EQUIP_CHOCOLATE_PENDANT:
            effect = CInstanceBase::EFFECT_CHOCOLATE_PENDANT_EQUIP;
            break;
        case SE_EQUIP_EVIL_PENDANT:
            effect = CInstanceBase::EFFECT_EVIL_PENDANT_EQUIP;
            break;
        case SE_EQUIP_GUARD_PENDANT:
            effect = CInstanceBase::EFFECT_GUARD_PENDANT_EQUIP;
            break;

PythonCharacterManagerModule.cpp açılır ve aratılır.

C++:
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EFFECT_LOVE_PENDANT_EQUIP",        CInstanceBase::EFFECT_LOVE_PENDANT_EQUIP);

Altına eklenir;

C++:
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EFFECT_WILL_RING_EQUIP", CInstanceBase::EFFECT_WILL_RING_EQUIP);
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EFFECT_DEADLY_RING_EQUIP", CInstanceBase::EFFECT_DEADLY_RING_EQUIP);
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EFFECT_HERO_MEDAL_EQUIP", CInstanceBase::EFFECT_HERO_MEDAL_EQUIP);
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EFFECT_BLUE_CANDY_EQUIP", CInstanceBase::EFFECT_BLUE_CANDY_EQUIP);
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EFFECT_GREEN_CANDY_EQUIP", CInstanceBase::EFFECT_GREEN_CANDY_EQUIP);
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EFFECT_YELLOW_CANDY_EQUIP", CInstanceBase::EFFECT_YELLOW_CANDY_EQUIP);
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EFFECT_CHOCOLATE_PENDANT_EQUIP", CInstanceBase::EFFECT_CHOCOLATE_PENDANT_EQUIP);
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EFFECT_EVIL_PENDANT_EQUIP", CInstanceBase::EFFECT_EVIL_PENDANT_EQUIP);
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "EFFECT_GUARD_PENDANT_EQUIP", CInstanceBase::EFFECT_GUARD_PENDANT_EQUIP);

Src ile işimiz bitti.

Root içerisindeki playersettingsmodule.py açılır ve aratılır..

Python:
    chrmgr.RegisterCacheEffect(chrmgr.EFFECT_LOVE_PENDANT_EQUIP, "", "d:/ymir work/effect/etc/buff/buff_item4.mse")

Altına eklenir;

C++:
    chrmgr.RegisterCacheEffect(chrmgr.EFFECT_WILL_RING_EQUIP, "", "d:/ymir work/effect/etc/buff/will_ring.mse")
    chrmgr.RegisterCacheEffect(chrmgr.EFFECT_DEADLY_RING_EQUIP, "", "d:/ymir work/effect/etc/buff/deadly_ring.mse")
    chrmgr.RegisterCacheEffect(chrmgr.EFFECT_HERO_MEDAL_EQUIP, "", "d:/ymir work/effect/etc/buff/hero_medal.mse")
    chrmgr.RegisterCacheEffect(chrmgr.EFFECT_BLUE_CANDY_EQUIP, "", "d:/ymir work/effect/etc/buff/blue_candy.mse")
    chrmgr.RegisterCacheEffect(chrmgr.EFFECT_GREEN_CANDY_EQUIP, "", "d:/ymir work/effect/etc/buff/green_candy.mse")
    chrmgr.RegisterCacheEffect(chrmgr.EFFECT_YELLOW_CANDY_EQUIP, "", "d:/ymir work/effect/etc/buff/yellow_candy.mse")
    chrmgr.RegisterCacheEffect(chrmgr.EFFECT_CHOCOLATE_PENDANT_EQUIP, "", "d:/ymir work/effect/etc/buff/chocolate_pendant.mse")
    chrmgr.RegisterCacheEffect(chrmgr.EFFECT_EVIL_PENDANT_EQUIP, "", "d:/ymir work/effect/etc/buff/evil_pendant.mse")
    chrmgr.RegisterCacheEffect(chrmgr.EFFECT_GUARD_PENDANT_EQUIP, "", "d:/ymir work/effect/etc/buff/guard_pendant.mse")


Aşağıdaki eklenti dosyasını pack içine atıp indexe ekleyin hayırlı olsun.

İndirme linki;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Scan;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 

Dosya Eklentileri

  • Offical Ring Effect.rar
    263,1 KB · Gösterim: 48
Son düzenleme:
Ekstradan yeni efektler eklenmiştir. Eklediyseniz tekrar bakınız.
 
Geri
Üst