Çözüldü No-txt navicattan çekmiyor.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

okcoder1134

MT Üye
MT Üye
Mesaj
265
Çözümler
16
Beğeni
154
Puan
734
Ticaret Puanı
0
Serverimdeki item_proto çok karıştı arkadaşlar.
Bir yerden bulup db sourceyi no-txt yaptım. Şuan doğru olan item_proto Navicatteki.
Fakat düzenlediğim içeriği, Navicat, filezilladaki item protoya aktarma yapmıyor.
Yapması lazım ki ben de dump proto yapıp packin içine atabileyim.
Nasıl hallederim bu sorunu
 
Çözüm
No-txt yaptığınız için filezillada ki item_proto.txt ve dump proto ile işiniz kalmadı diye düşünüyorum. Ben şahsen dump protoyu bugüne kadar hiç kullanmadım :)
Aktarma yapmaması normal.
Ben de no-txt kullanıyorum, eklediğim bir çok item filezilla item_proto'ya aktarılmıyor. Konuyu gördüğümde kontrol ettim hatta, son eklediğim itemlerin kodları filezillada ki item_proto.txt de yok.

Bu durumda artık değişikliklerinizin gerçekleşmesi için yapmanız gerekenler: locale_tr/item_proto.xml'i ve navicat item_proto'yu düzenlemek.
locale_tr de ki item_proto'yu Epack32 veya Zagre açıp tekrar paketleyebilirsiniz.

Umarım sorunu yanlış anlamamışımdır :)
No-txt yaptığınız için filezillada ki item_proto.txt ve dump proto ile işiniz kalmadı diye düşünüyorum. Ben şahsen dump protoyu bugüne kadar hiç kullanmadım :)
Aktarma yapmaması normal.
Ben de no-txt kullanıyorum, eklediğim bir çok item filezilla item_proto'ya aktarılmıyor. Konuyu gördüğümde kontrol ettim hatta, son eklediğim itemlerin kodları filezillada ki item_proto.txt de yok.

Bu durumda artık değişikliklerinizin gerçekleşmesi için yapmanız gerekenler: locale_tr/item_proto.xml'i ve navicat item_proto'yu düzenlemek.
locale_tr de ki item_proto'yu Epack32 veya Zagre açıp tekrar paketleyebilirsiniz.

Umarım sorunu yanlış anlamamışımdır :)
 
Çözüm
Yani artık navicatta bir kostüme attrtype (kendinden özellik) eklediğim zaman aynı işlemi locale_tr deki item protoyu epack ile açıp da yapacağım dimi. Dump proto gibi bir kolaylık olmayacak artık :)
Hemen Deniyorum ve dönüş yapıyorum teşekkürler.
 
Aynen öyle, locale_tr den yaptığınız değişiklikler görsel, aynı işlemi navicattan da yaptığınız zaman tamamiyle işlevsel görev görecektir.
Belki biliyorsunuzdur ama yinede belirtmek istedim.
Deneyin, umarım sorununuz hallolur :)
 
packteki item protonun XML olarak açılıp düzenlenebildiğini bilmiyordum sadece :) teşekkür ederim
 
no_txt yapmadan önce mevcut protoları sistem veritabanına kayıt eder. Daha sonra no_txt aktif ederseniz server kısmı txt dosyalarından okumaz veritabanından okur.
Ama dump_proto kullanmanız gerekiyor çünkü ileri de yapacağınız değişikliklerin client tarafına da yansıması gerekiyor.
Bana soracaksanız olursanız pratikte no_txt kullanmamak daha kolayıma geliyor benim. :)
 
no_txt yapmadan önce mevcut protoları sistem veritabanına kayıt eder. Daha sonra no_txt aktif ederseniz server kısmı txt dosyalarından okumaz veritabanından okur.
Ama dump_proto kullanmanız gerekiyor çünkü ileri de yapacağınız değişikliklerin client tarafına da yansıması gerekiyor.
Bana soracaksanız olursanız pratikte no_txt kullanmamak daha kolayıma geliyor benim. :)
No-txt'yi tercih etme sebebim, item_proto.txt'min bozuk olması.
Geçen bir iteme attrtype yani kendinden "yarı insanlara karşı güç" verdim.
dump proto ile proto edip attığımda oyunda o itemde UNKNOWN_TYPE[255] yazısı gördüm.
client ve game source içerisindeki gamelib ve lenghts.h dosyalarını kontrol ettim. yarı insanlara karşı güç "17". apply'ye denk geliyor.
255. apply'de bir şey yok.
item yarı insanlara karşı güç veriyor fakat itemin içinde özelliğin adı UNKNOWN olarak görünüyor yanında oranı doğru yazıyor.
bu yüzden no txtyi tercih ettim.
 
Aynen öyle, locale_tr den yaptığınız değişiklikler görsel, aynı işlemi navicattan da yaptığınız zaman tamamiyle işlevsel görev görecektir.
Belki biliyorsunuzdur ama yinede belirtmek istedim.
Deneyin, umarım sorununuz hallolur :)

ePack32 ile değil'de Zagre ile XML olarak düzenlediğimde ve tekrar paketlediğimde sorunum çözüldü.
artık UNKNOWN_TYPE yazısı da almıyorum. Konu kapanabilir.
Tekrar Teşekkürler @Yenicerii
 
No-txt'yi tercih etme sebebim, item_proto.txt'min bozuk olması.
Geçen bir iteme attrtype yani kendinden "yarı insanlara karşı güç" verdim.
dump proto ile proto edip attığımda oyunda o itemde UNKNOWN_TYPE[255] yazısı gördüm.
client ve game source içerisindeki gamelib ve lenghts.h dosyalarını kontrol ettim. yarı insanlara karşı güç "17". apply'ye denk geliyor.
255. apply'de bir şey yok.
item yarı insanlara karşı güç veriyor fakat itemin içinde özelliğin adı UNKNOWN olarak görünüyor yanında oranı doğru yazıyor.
bu yüzden no txtyi tercih ettim.
Files ile uyumsuz olduğunda bu tür hataların vermesi doğal. Tam uyumlu olması gerekiyor. :oops:


ePack32 ile değil'de Zagre ile XML olarak düzenlediğimde ve tekrar paketlediğimde sorunum çözüldü.
artık UNKNOWN_TYPE yazısı da almıyorum. Konu kapanabilir.
Tekrar Teşekkürler @Yenicerii
Sorununuz çözüldüğüne konuyu çözüldü işaretleyip kapatıyorum. @Yenicerii katkılarınız için teşekkürler :)
 
Ben sadece kendi bilgisayarımda kendim oynicam. Bu halde client la işim olmaz değil mi. No txt ile database üzerinden değişiklik yapıp kendi pcm de takılabilirmiyim tek başıma? navicatten database i değiştirdikten sonra başka bişeyi daha değiştirmeme unpack-pack vs. yapmama gerek var mı?
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst