Çözüldü Metinlere maksimum hasarı nasıl belirleyebilirim?

  • Konuyu açan Konuyu açan fatihberkay
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 180
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

fatihberkay

Üye
Üye
Mesaj
41
Çözümler
1
Beğeni
10
Puan
49
Ticaret Puanı
0
Merhaba,

Birisinin hasarı 500k olsa dahi belirlediğim metine maksimum 250k hasar vurulmasını istiyorum bunu nasıl yapabilirim acaba?

Bilgi için şimdiden teşekkür ederim, kolay gelsin
 
Çözüm
Selamlar, test etmedim ama çalışması lazım;

char_battle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// BULUNUR;

float damMul = this->GetDamMul();

// ÜSTÜNE EKLENİR;

        if (IsStone() && pAttacker->IsPC())
        {
            if (dam > 250000)
            {
                dam = 250000;
            }
        }

Eğer tüm metinlere değil de sadece bir metine karşı bunu yaptırmak isterseniz;


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        if (pAttacker->IsPC())
        {
            if (IsStone() && GetMobTable().dwVnum == 8003) // Savas Metini
            {
                if (dam > 250000)
                {
                    dam = 250000;
                }
            }
        }
Selamlar, test etmedim ama çalışması lazım;

char_battle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// BULUNUR;

float damMul = this->GetDamMul();

// ÜSTÜNE EKLENİR;

        if (IsStone() && pAttacker->IsPC())
        {
            if (dam > 250000)
            {
                dam = 250000;
            }
        }

Eğer tüm metinlere değil de sadece bir metine karşı bunu yaptırmak isterseniz;


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        if (pAttacker->IsPC())
        {
            if (IsStone() && GetMobTable().dwVnum == 8003) // Savas Metini
            {
                if (dam > 250000)
                {
                    dam = 250000;
                }
            }
        }
 
Çözüm
Selamlar, test etmedim ama çalışması lazım;

char_battle.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// BULUNUR;

float damMul = this->GetDamMul();

// ÜSTÜNE EKLENİR;

        if (IsStone() && pAttacker->IsPC())
        {
            if (dam > 250000)
            {
                dam = 250000;
            }
        }

Eğer tüm metinlere değil de sadece bir metine karşı bunu yaptırmak isterseniz;


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        if (pAttacker->IsPC())
        {
            if (IsStone() && GetMobTable().dwVnum == 8003) // Savas Metini
            {
                if (dam > 250000)
                {
                    dam = 250000;
                }
            }
        }
Çalıştı hocam çok teşekkür ederim
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst