Çözüldü Metin ve Bossların Canlarını Ayarlama

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

cosion

Üye
Üye
Mesaj
127
Beğeni
23
Puan
469
Selam arkadaşlar, başlıktanda anlaşılacağı gibi, sadece metin ve bossların hp değerlerini nasıl arttırabilirim ? long long değerine çekmek istiyorum ama tam olarak nerelerde değişiklik yapmam gerekiyor emin değilim, bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok memnun olurum, iyi forumlar
 

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Yazar
Mesaj
590
Beğeni
994
Puan
939
hp leri mob_protodan arttırabilirsin, değişken türünü değiştirmek içinde tables.h da "typedef struct SMobTable" diye arat onun içinde DWORD dwMaxHP; var ordan yola çık bir yolunu bul bnde tam bilmiyorum
 

cosion

Üye
Üye
Mesaj
127
Beğeni
23
Puan
469
hp leri mob_protodan arttırabilirsin, değişken türünü değiştirmek içinde tables.h da "typedef struct SMobTable" diye arat onun içinde DWORD dwMaxHP; var ordan yola çık bir yolunu bul bnde tam bilmiyorum
bi files var , int64_t çekmiş hp ve damage ile alakalı değerleri fakat şu syserri alıyorum ;

1212 03:20:07590 :: Damage is equal or below 0.

Ve int64_t olmasına rağmen hasar int değeri geçmiyor.
 

Denizeri24

Gentleman
Geliştirici
Usta Üye
Mesaj
479
Beğeni
405
Puan
829
bi files var , int64_t çekmiş hp ve damage ile alakalı değerleri fakat şu syserri alıyorum ;

1212 03:20:07590 :: Damage is equal or below 0.

Ve int64_t olmasına rağmen hasar int değeri geçmiyor.
bir yerde yine int32_t oluyordur büyük ihtimal ayrıca syserr veri int e dönüşürken truncate olduğu için - ye düşüyor olabilir.
 

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Yazar
Mesaj
590
Beğeni
994
Puan
939
Client Source\UserInterface\PythonNonPlayer.h içinde "typedef struct SMobTable" var onun içindeki DWORD dwMaxHP; 'ide değiştirdinmi

dump proto/ dump_proto.cpp içindede var onuda değiştir
 

cosion

Üye
Üye
Mesaj
127
Beğeni
23
Puan
469
Client Source\UserInterface\PythonNonPlayer.h içinde "typedef struct SMobTable" var onun içindeki DWORD dwMaxHP; 'ide değiştirdinmi

dump proto/ dump_proto.cpp içindede var onuda değiştir
değiştirdim onlarıda, şu an hasarı integer değerin üstüne çıkartamadım. Debug modda deneyerek nerede inti geçemiyor bakacağım.
Adsız.png

Burada bazı kostümleri taktığımda örneğin 1500 metin 1500 canavar 1500 saldırı değeri gibi itemleri taktığımda damage böyle bir değer geliyor cliente
 
Son düzenleme:

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Yazar
Mesaj
590
Beğeni
994
Puan
939
boşver hasarı onun için ayrı düzenlemeler gerekiyor hasar için ayrı konu açarsın ordan devam ederiz hp oluyormu onu söyle.
 

cosion

Üye
Üye
Mesaj
127
Beğeni
23
Puan
469
mob_protoyu excel ile düzenliyordum, girdiğim değeri kendisi 1E+11 olarak değiştirmiş, o yüzden düzgün hp alamıyordu. Hasar ve Mob canlarını int64_t ye geçirdim sorunsuz.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst