Kaiser SF | Changelog

Kod:
-> Render Target Sistemi:
    + NPC ve Offline Shop'a uyarlandı. Mevcut ayara göre görüntülenecek.




Kod:
-> Global Rank Sistemi eklendi.
    + Hasar toplaması yapmaz, vurulan en yüksek damageyi işleme alır.
   // Bir oyuncuya/canavara 10k vurulduysa, 10k'dan fazla vuran başka bir kişi sıralamayı kapar.




Kod:
Mobların takip mantığı değiştirildi.

Önce:


Sonra:



Sizin kendi yazdığınız offshop herhalde bu da.
 
Güncelleme:
Grafik:
#define KAISER_HDR_MOD                // Enable HDR Mod
Dinamik aydınlatma özelliğinin render yapısı benim yaptığım bazı farklı düzenlemeler sebebiyle uyumsuzluk yarattığı için ayarlar penceresinde tamamen işlevsiz bir şekilde duruyordu. Ayarlar ekranından da tamamen kaldırmayı düşündüm ancak yine şeytan dürttü ve günlerce uğraşıp dertsiz başıma dert aldım. Sonuç olarak; dinamik aydınlatma özelliği kaldırıldı ve yerine HDR Mod eklendi. Shader kodları tamamen bana ait değil elbette ancak metin2 ye uyarlama kısımları bana ait. Biraz tersine mühendislik dediğimiz kavramdan faydalanmak zorunda kaldım diyebilirim.
Şu an için hala geliştirme aşamasındadır ve tamamlanması gereken ciddi güvenlik eksikleri hala vardır.

- Yapılandırma kısımları fazlasıyla karışık bir şekilde manipüle edilerek tamamen client src içine res ve kod olarak gömüldü.
- d3d9.dll dosyası tamamen exe'ye adapte edildi. Artık exe dosyası manuel olarak farklı bir d3d9.dll dosyasını destekleyemez ve çalışamaz. (Sistem kaldırılmadığı sürece)
- Shader biçimi yeniden düzenlendi ve belirli bir seviyeye sabitlendi.
- HDR Mod'un oluşturabileceği görsel buglar engellendi.

Yukarıda belirttiğim gibi henüz halledilmesi gereken bir kaç ince ve detay gerektiren eksikler mevcuttur. Bütün eksiklerini tamamlamadan kullanmayı düşünmüyorum, dolayısıyla bu çalışmaya deneysel gözüyle bakabilirsiniz.
Kısa bir video:


1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg



Önce | Sonra:
6.jpg

5.jpg

1.jpg

2.jpg

----------------------------
Ekran görüntüsü 2024-04-08 225031.png



Ana sistem:
#define READ_FROM_PACK               // Sadece packi oku
Fix:
#define MEMORY_LEAK_FOR_EFFECT       // Effect memory leak fix.
#define MEMORY_LEAK_FOR_CHR          // Chr memory leak fix.
 
Güncelleme:
Sonunda %90 gibi bir oranda HDR olayını tamamladım. 1-2 İşlemi kaldı, onları da yapar mıyım yapmaz mıyım emin değilim.
Şu anki hali ile "HDR için" bu son güncelleme mesajı diyebilirim. Siz görmekten sıkıldınız, ben uğraşmaktan sıkıldım artık günlerdir. Ekstra bir düzenlemeye girmeyeceğim. Fark ettiğim sorunlar olursa sadece onların çözümlerini not olarak belirtirim.

Bir önceki güncelleme mesajına ek olarak:

- Birden fazla client açılınca çökme sorunu düzeltildi.
- Önceki videoda görünen anlık render iptal edildi, bellek kontrolü eşliğinde uygulama seçeneği eklendi. (Şişme yapmaz)
- Önceki güncellemede kullandığım instance yöntemini değiştirdim, doğrudan MS'ye aktarıldı.
- dll dosyası src ye adapte edilmişti, ek olarak tamamen srcye gömüldü. (c++ & res)
- Harici API kullanımı engellendi. ReShade vb. kullanılamaz. Her ne API kullanılırsa kullanılsın, sistem tarafından uyarı veya hata vermeden otomatik reddedilip HDR Mod çalışacak. (Bu durumda sistem ayarlarından HDR kapalı olması bir şey ifade etmez.)
- Dosya bütünlüğü sağlandı. Bu bütünlük bozulmaya çalışılsa dahi client buna müsade etmeyecek, gerekirse açılmayacak.

Video:




Bununla uğraşırken hep şu ruh halindeydim
 
Güncelleme:
Sonunda %90 gibi bir oranda HDR olayını tamamladım. 1-2 İşlemi kaldı, onları da yapar mıyım yapmaz mıyım emin değilim.
Şu anki hali ile "HDR için" bu son güncelleme mesajı diyebilirim. Siz görmekten sıkıldınız, ben uğraşmaktan sıkıldım artık günlerdir. Ekstra bir düzenlemeye girmeyeceğim. Fark ettiğim sorunlar olursa sadece onların çözümlerini not olarak belirtirim.

Bir önceki güncelleme mesajına ek olarak:

- Birden fazla client açılınca çökme sorunu düzeltildi.
- Önceki videoda görünen anlık render iptal edildi, bellek kontrolü eşliğinde uygulama seçeneği eklendi. (Şişme yapmaz)
- Önceki güncellemede kullandığım instance yöntemini değiştirdim, doğrudan MS'ye aktarıldı.
- dll dosyası src ye adapte edilmişti, ek olarak tamamen srcye gömüldü. (c++ & res)
- Harici API kullanımı engellendi. ReShade vb. kullanılamaz. Her ne API kullanılırsa kullanılsın, sistem tarafından uyarı veya hata vermeden otomatik reddedilip HDR Mod çalışacak. (Bu durumda sistem ayarlarından HDR kapalı olması bir şey ifade etmez.)
- Dosya bütünlüğü sağlandı. Bu bütünlük bozulmaya çalışılsa dahil client buna müsade etmeyecek, gerekirse açılmayacak.

Video:




Bununla uğraşırken hep şu ruh halindeydim

bu dx9 muhabbeti benide aşırı baydı attım rafa. senin yüzünden bulaştık zaten bu kadar geliştirememek bitirdi bizi :D
 
Çok tatlı olmuş da gölge boyutları bana bi tık uzun gibi geldi yarı yarıya kısaltabiliyorsanız real dünyadakine daha çok benzeyeceğini düşünüyorum. Onun dışında ışıklandırma canavarların üzerinden yansıma mı yapıyor yorgunluktan ters de görmüş olabilirim.
 
bu dx9 muhabbeti benide aşırı baydı attım rafa. senin yüzünden bulaştık zaten bu kadar geliştirememek bitirdi bizi :D
Benim ne suçum var evde çay içiyom

Çok tatlı olmuş da gölge boyutları bana bi tık uzun gibi geldi yarı yarıya kısaltabiliyorsanız real dünyadakine daha çok benzeyeceğini düşünüyorum. Onun dışında ışıklandırma canavarların üzerinden yansıma mı yapıyor yorgunluktan ters de görmüş olabilirim.
Açıkçası gölge boyutlarına pek takılmadım, düzeltilebilir tabi ancak hiç ugraşasım yok 🙁 canavarlardaki yansıma da speküler aydınlatma ayarından dolayı oluyor, açılıp kapanabiliyor o da.
 
Geri
Üst