Çözüldü Işınlanınca Map açılmasını engelleme

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

nebnebsen

Geliştirici
Geliştirici
Üye
Mesaj
454
Çözümler
23
Beğeni
113
Puan
509
Ticaret Puanı
0
Merhaba, ışınlanınca veya oyuna çıkıp girince map haritası açılıyor. Sadece m hafine basılınca açılmasını istiyorum. Bunu nasıl engelleyebilirim?
 
Çözüm
Deneyebilir misiniz?

interfacemodule.py içerisinde:
Arat ve kod bitime ekle:
def BINARY_OpenAtlasWindow(self):

Altına ekle:
    def BINARY_OpenAtlasWindowHide(self):
        if self.wndMiniMap:
            self.wndMiniMap.HideAtlas()

game.py içerisinde:
def Close() içerisinde

Arat:
    player.ClearSkillDict()

Üstüne ekle:
    self.interface.BINARY_OpenAtlasWindowHide()
Teşekkürler, farklı şekilde çözdüm. Özellikle yapılmış her ışınlandığında map geliyordu, o kodları uiminimap.py içinde buldum :)
Deneyebilir misiniz?

interfacemodule.py içerisinde:
Arat ve kod bitime ekle:
def BINARY_OpenAtlasWindow(self):

Altına ekle:
    def BINARY_OpenAtlasWindowHide(self):
        if self.wndMiniMap:
            self.wndMiniMap.HideAtlas()

game.py içerisinde:
def Close() içerisinde

Arat:
    player.ClearSkillDict()

Üstüne ekle:
    self.interface.BINARY_OpenAtlasWindowHide()
 
Deneyebilir misiniz?

interfacemodule.py içerisinde:
Arat ve kod bitime ekle:
def BINARY_OpenAtlasWindow(self):

Altına ekle:
    def BINARY_OpenAtlasWindowHide(self):
        if self.wndMiniMap:
            self.wndMiniMap.HideAtlas()

game.py içerisinde:
def Close() içerisinde

Arat:
    player.ClearSkillDict()

Üstüne ekle:
    self.interface.BINARY_OpenAtlasWindowHide()
Teşekkürler, farklı şekilde çözdüm. Özellikle yapılmış her ışınlandığında map geliyordu, o kodları uiminimap.py içinde buldum :)
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst