İksir Üretim Pencerisini Kemer ve Kuşak Sistemine Uyarlama

achird

Üye
Editör
Üye
Mesaj
20
Çözümler
1
Beğeni
35
Puan
673
Ticaret Puanı
0
Merhaba forum sakinleri,
Geçen günlerde aklıma bir şey takıldı, kemer ve omuz kuşağı üretimlerinde iksir üretim pencerisini kullansam nasıl olur diye.. Tabi denemeden olmazdı da. Bunu biraz yardım alarak uyarladım ve sizlerle paylaşmak istiyorum.
C1FC65B5-64DA-4035-9E6E-A26EE46E0F91.png
İksir üretmede kullanılan bu pencereyi bilirsiniz. Şimdi bu pencereyi kemer ve kuşak sistemine de uyarlayalım...
*** Dikkat etmemiz bir nokta şudur. Files'imiz +40 K olmalı yani kuşak ve kemer sistemine uygun olmalı. Quest dosyalarınızın içerisinde cube.quest ve cube_opener_list.quest bulunması gerekiyor.

Kemer sistemi için başlayalım:
Yu-Hwan da kemer üreteceğimizi varsayalım;
Lua (Quest):
quest kemer begin
     state start begin
          when 20017.chat."Kemer Üret" with pc.level >=5 begin
               say_title("Yu-Hwan:")
               say("Kemer üretmek istiyorum.")
               say("hikaye bölümü...")
               wait()
               setskin(NOWINDOW)
               command("cube open")

          end
     end
end

Bu questimizi bitirdikten sonra cube_opener_list.quest i açıyoruz. Büyük ihtimal eklidir orada Yu-Hwan fakat yoksa diye biz yine bakalım.

Lua (Quest):
quest cube_opener_list begin
     state start begin
          when 20017.take begin
               command("cube open")
          end
     end
end

Şimdi kutucuğa itemleri ekleme zamanı;
usr/game/share/locale/turkey dizininde cube.txt dosyası vardır. Eğer mevcut değilse de aşağıda belirteceğim kodları girip oluşturabilirsiniz:

XML:
baslik
section
npc   20017
item      siyah     sayı
item      siyah     sayı
reward  mavi     sayı
percent  oran
end

Başlık: Türkçe karakter içermeyecek şekilde istediğinizi yazabilirsiniz.
Siyah: NPC nin sizden item istediği kısımdır. 5 adet aşağıya doğru ekleyebilirsiniz.
Mavi: NPC nin size verdiğiniz item karşılığı verdiği itemdir.
Sayı: Kaçar adet istediği ya da verdiğidir.
Oran: 100 yaparsanız eğer başarısız olmadan size doğrudan eşyayı verir.

Her yeni item üretmek için aralarında bir boşluk bırakarak bir çok satır oluşturabilirsiniz.

Kuşak sistemi için ise:
Kemer sistemi için yaptığımız questin sadece 20017 kısmını ve ismini değiştiriyoruz.
Örneğin: 20406 kodlu npc de üretmek istiyorsak;
when 20406.chat."Kusak Üret" with pc.level >=5 begin
yapıyoruz. Aynı quest dosyasının içine de yerleştirebilirsiniz. Yeni bir quest olarak da ekleyebilirsiniz.

cube_opener_list.quest e de aynı şekilde 20406 kodunu ekliyoruz.
Yine cube.txt den de düzenliyoruz.

İlk konumdu ve bu konularda hala acemiyim tam anlatım yapamadıysam kusura bakmayın. Elimden geldiğince yine yardımcı olmaya çalışırım. Benim yapamadıklarıma forumda ki deneyimli kişilerin de yardımcı olacağını düşünüyorum.
İyi forumlar...
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Güzel bir rehber olmuş. Bu vesile ile topluluğumuzda cube sisteminin nasıl düzenleneceği de bulunmuş oluyor. Ben bu konuyu nasıl atlamışım diye düşünüyorum şimdi. Konuyu sabitliyorum. :)
 
Teşekkür ederim, item ekleme konusunda daha detaylı rehberinizi bekliyorum hala buradan da seslenmiş olayım :)
 
Tamamdır bunları not alıyorum. Döndüğüm zaman çekeceğim. Siz daha detaylı belirtin. Neleri öğrenmek istediğinizi bende ona göre hazırlarım. ;)
 
Konuyu hortlatmış gibi olacağım fakat aynı şeyleri yaptığım halde cube penceresi açılmıyor sorun nerdedir acaba?
 
Geri
Üst