Çözüldü Görünmez pencere

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

hiqermod

Üye
Üye
Mesaj
124
Çözümler
14
Beğeni
39
Puan
454
Ticaret Puanı
0
marhaba arkadaşlar oyuna girdiğimde herşey normalken ışınlandıktan sonra envanterin olduğu yerde görünmez bir pencere açılıyor hiçbir işlevi yok ve esc ye bastığımda kapanıyor fakat açıldığı yerde mause hareketleri yapamıyorum mapte biyere tıklayamıyorum çünki pencere var bu sorun neden kaynaklı olabilir?
 
Çözüm
çözümü paylaşıyorum
durumu şöyle çözdüm
root interface module açılır

aratılır:
if self.wndInventory:
altına eklenir :

self.wndInventory.Close()

böylelikle hem close hem destroy etmiş oluyor normalde bi sıkıntı çıkmıyor çünki butonun işlemlerinde bi sıkıntı yok
herkese iyi forumlar destekleyen ve yorum yapan herkese teşekkürler
Clienti debug modda çalıştırdıktan sonra fare ile görünmez pencerenin üstüne gelin. Konsolda bir şeyler yazması lazım
 
sadece !!debug yazıyor hocam
1634654518410.png
 
şuan farkettim inventorywidowun boyutunu büttükçe görünmez olan pencereninde boyutu büyüyor neden böyle olabilir
 
Escye bastığımda o ekran kapaniyor oyuna giriş yaptığında esc ye basmasını sağlayabilirmiyim
 
Escye bastığımda o ekran kapaniyor oyuna giriş yaptığında esc ye basmasını sağlayabilirmiyim
Bu yapacağın gereksiz olur o pencerenin neden saydam olduğunu çözebilirsin veya verdiğim sistemi ekleyebilirsin.
 
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
burada bulunan dosyalar ile kendi envanter dosyalarını karşılaştırarak hatanı bulmaya çalış
 
Büyük ihtimalle inventorywindow.py de ki board kapanıyordur window açık kalıyordur.
 
Window oluştururken girdiğimiz boyut aslında görünmez olarak bir pencere oluşturuyor. Onun içerisinde oluşturduğumuz board vs ise görüntü kısmı. Eğer window boyutu board ile uyumsuz olursa böyle sorunlara sebep olabilir. Önceki yorumlarda belirttikleri gibi dosyaları inceleyip sorunu bulmanız gerekiyor.
 
çözümü paylaşıyorum
durumu şöyle çözdüm
root interface module açılır

aratılır:
if self.wndInventory:
altına eklenir :

self.wndInventory.Close()

böylelikle hem close hem destroy etmiş oluyor normalde bi sıkıntı çıkmıyor çünki butonun işlemlerinde bi sıkıntı yok
herkese iyi forumlar destekleyen ve yorum yapan herkese teşekkürler
 
Çözüm
Çözümü eklediğiniz için teşekkür ederim. Ben de öneki güncelleyip konuyu kilitledim :)
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst