Merhabalar başlıkta da belirttiğim gibi eklediğim sistemden şöyle bir problem var.
Gif'de belirttiğim gibi peti çağırınca efek oluşuyor . Ardından mouse ile üzerine gelince efek kayboluyor.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Gif'de belirttiğim gibi peti çağırınca efek oluşuyor . Ardından mouse ile üzerine gelince efek kayboluyor.
PetSystem.cpp:
void CPetActor::SetSummonItem(LPITEM pItem)
{
if (NULL == pItem)
{
LPITEM pSummonItem = ITEM_MANAGER::instance().FindByVID(m_dwSummonItemVID);
if (NULL != pSummonItem)
pSummonItem->SetSocket(1, FALSE);
m_dwSummonItemVID = 0;
m_dwSummonItemVnum = 0;
return;
}
pItem->SetSocket(1, TRUE);
m_dwSummonItemVID = pItem->GetVID();
m_dwSummonItemVnum = pItem->GetVnum();
}
uiinventory:
# Pet cagirmada pet iconu etrafinda yanma
if constInfo.IS_PET_EFEK(itemVnum):
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO,"test")
metinSocket = [player.GetItemMetinSocket(slotNumber, j) for j in xrange(3)]
if slotNumber >= player.INVENTORY_PAGE_SIZE * self.inventoryPageIndex:
slotNumber -= player.INVENTORY_PAGE_SIZE * self.inventoryPageIndex
isActivated = 0 != metinSocket[1]
if isActivated:
self.wndItem.ActivateSlot(slotNumber)
else:
self.wndItem.DeactivateSlot(slotNumber)
consInfo:
# Pet cagirmada pet iconu etrafinda yanma
def IS_PET_EFEK(itemVnum):
if itemVnum >= 53001 and itemVnum <= 53051:
return 1
return 0
# Pet cagirmada pet iconu etrafinda yanma