Geleceğin MMO yıldızları LaniEngine ve MetaEngine

IFS

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Premium Üye
Mesaj
248
Çözümler
6
Beğeni
205
Puan
779
Ticaret Puanı
0
0-fp-top00.jpg

İlk kararımızla, tamamen şirketimize ait olarak in-house geliştirilen oyun motorumuzu lisanslamaya karar vererek HeroEngine'in yeniden markalaşan ve uzun zamandır yenilenen yapısını yakında son kullanıcı ile buluşturacağız. Bu dökümantasyon geleceğin inovatif MMO yıldızını bir kaç kelimeyle özetlemeyi amaçlamaktadır.

LaniEngine İhtiyaçlara uygun çözümleri üretir ve imkansız görünen hayalleri gerçeğe dönüştürür.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

  • Hayalinizde ki her oyun türünü yapın: MMO, RPG, FPS, Sosyal veya hayal edebileceğiniz herhangi bir oyun.​
  • Bulutta hemen BAŞLAYIN VE ÇALIŞIN.​
  • Ekibinizin geri kalanıyla aynı ortamda GERÇEK ZAMANLI DÜZENLEME
  • Kurulum için KOMPLİKELİ yerel ağ, soket programlama veya geri dönüş yazılımı YOK
  • ENTEGRE ARAÇLAR SpeedTree, Granny, U.S.D (Universal Scene Description) ve FaceGen dahil olmak üzere gerekli ara yazılımları edinin.​

Neden LaniEngine?
LaniEngine, çevrimiçi oyunlar yapmak ve işletmek için hepsi bir arada tek geliştirme platformudur.


Sunucu geliştirme ve bakımına değil, oyun geliştirmeye odaklanabilmeniz için size değerli zaman kazandırıyoruz. Tüm Faturalandırma ihtiyaçlarınızı hepsi bir arada bir paketle hallediyoruz. Kendi oyunlarınızı yapabilir veya ekibimizi kiralayabilirsiniz. Bırakın oyunlarınızı sizin için biz yaratalım, ya da hızlı prototipleme ile dilediğiniz oyun türüne (RPG, FPS, TPS, OWorld) ait demo dünya ile hızlıca başlayın ve geliştirin.

fp_top01.jpg
fp_top02.jpg
fp_top03.jpg
fp_top04.jpg

Gerçek Zamanlı İşbirliği Platformu​

LaniEngine, oyun geliştiricilerine dünyanın her yerinden sorunsuz bir şekilde birlikte oluşturma olanağı sağlayan ilk ve tek bulut tabanlı, gerçek zamanlı işbirliğine dayalı platformdur.

Profesyonel Oyunlar Oluşturun​

LaniEngine, entegre küresel faturalandırma ve dağıtım platformlarıyla birlikte bulutta barındırılıyor. Oyununuz yayınlandıktan sonra tüm oyun gelirlerinin %70'i sizde kalır.

Oyununuza Odaklanın​

Oyunun arka ucu pahalıdır ve tonlarca sunucu uzmanlığı gerektirir. Düşük bir yıllık ücret karşılığında siz harika oyunlar yapmaya odaklanırken bırakın LaniEngine bu işi halletsin

Oyununuzu Daha Hızlı Yayınlayın​

Çevrimiçi oyunlarınızı daha kısa sürede yayınlayın, başlayın. Kesinti yok; oluşturduğunuz her şey anında çalışır. İstediğiniz yerden giriş yapın ve oyununuzu kendi çevrimiçi dünyanızda oluşturun.

LaniCloud Avantajları - LaniCloud ile tam olarak ne elde edeceğinizi merak mı ediyorsunuz?
İhtiyaçlarınıza uygun çözümler sunan LaniCloud şunları içerir:

LaniEngine'e tam erişim​

LaniEngine araç setinin tamamı bulutta kullanımınıza sunulmuştur.
MMO, RPG, FPS veya hayal edebileceğiniz diğer türdeki çevrimiçi
oyunlar da dahil olmak üzere her tür çevrimiçi oyunu oluşturun.​

Ücretsiz barındırma ve bant genişliği​

LaniCloud hizmeti bulutta barındırılır ve yüksek düzeyde ölçeklenebilir ve sıkı bir şekilde entegre edilmiş LaniEngine arka ucu tarafından desteklenir. Sunucular, barındırma ve bant genişliği dahil tüm işletme maliyetlerinizi yönetiyor ve karşılıyoruz.​

Tüm temel üçüncü taraf teknolojileri

Awesomium, CrashRpt, BugSlayerUtil/NET, DreamManager, Granny, Universal Scene Description, SpeedTree ve FaceGen de dahil olmak üzere ihtiyaç duyacağınız tüm ara yazılımları LaniCloud aboneliğine hiçbir ek ücret ödemeden entegre ettik, böylece hemen çalışmaya başlayabilirsiniz.​

Entegre faturalandırma seçenekleri​

Halka açık olduğunuz günden itibaren oyununuzdan para kazanın. Sizin uğraşmanıza gerek kalmaması için tüm faturalandırma seçeneklerinizi entegre ettik ve yönettik. Stripe'ın 140 küresel faturalandırma seçeneğini ve ayrıca Paypal'ı sunuyoruz.​

Oyununuz istediğiniz şekilde yayınlanır​

Oyununuzu bağımsız bir istemci olarak yayınlamayı, oyunculara yayınlamayı veya Steam aracılığıyla yayınlamayı seçin. İşte örnek oyunlarımızdan biri:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Harika yeni özelliklere ve güncellemelere erişin.​

LaniCloud Yazılım teklifi Tüm yeni referans dünyalarını ve oyunlarını seçmeli içerir. Hizmet sürekli olarak güncellenir, böylece her zaman LaniEngine'in mevcut en son sürümünü kullanarak geliştirirsiniz.​

Büyük destek​

Hızla hız kazanın. Soket programlama veya ağ koduyla uğraşmadan Demo oyunlarımızdan öğrenin veya FPS, uzay nişancı oyunu ve sosyal çiftlik oyunu için bir şablon dünyası üzerinde gelişin.​

Oyununuz yayına girdikten sonra ödersiniz​

Oyununuzun elde ettiği toplam gelirin %70'i sizde kalır. Sunucular, barındırma, bant genişliği ve BT desteği dahil tüm işletme maliyetlerini karşılamak için %30 telif ücreti alıyoruz.​
LaniCloud ile oyununuzu geliştirmeye başlayın!

Çevrimiçi oyun geliştirmenin tüm risk ve maliyetlerini ortadan kaldırıyoruz​


Oyununuzu oluşturmak ve çalıştırmak için tek çözüm​

LaniCloud, oyununuzu geliştirmek için ihtiyacınız olan her şeye sahiptir. Birinci sınıf ara yazılım teknolojilerini lisanslayarak, oyun geliştirme teknolojisinin ön maliyetini neredeyse sıfıra indirdik. Bize tek maliyetiniz, oyunlarınız size para kazandırmaya başladığında ortaya çıkar; bu noktada gelirinizin %30'unu bizimle paylaşırsınız. Siz oyununuzu gönderdikten sonra bile sunucu ve operasyon desteği sağlamaya devam edeceğiz.​

Operasyonel Maliyet Yok​

Tüm barındırma ve bant genişliği maliyetlerini karşılıyoruz. Ayrıca, her türlü oyun işlemini gerçekleştirmek için küresel faturalandırma sistemlerini ve oyuncu tabanınızı yönetmek için bir hesap yönetim sistemini de entegre ettik. Betaya girdikten sonra bütçenize ve iş modelinize uygun mükemmel çözümü bulmak için sizinle birlikte çalışırız.​
biz simgesi 1

Entegre proje yönetimi araçları

Dream Manager, hata takibi ve LaniEngine notları, ilerlemeyi takip etmenize ve görevleri devretmenize olanak tanır. İlgi gerektiren bir alana anında bağlanmak için belirli bir alanı işaretleyin ve açıklamalar ekleyin.
biz simgesi 2

Ekibimizden yararlanın

Oyununuz yayınlanmaya hazır olduğunda, oyununuzu başarıya ulaştırmak için dilerseniz ekibimizden yararlanabilirsiniz.
Oyununuzu yaparken teknik destek ekibimizden kişiye özel bilgi edinin.
Eğitici blog gönderileri, video eğitimleri ve daha fazlası aracılığıyla ek kaynaklardan faydalanın.
biz simgesi 3

Oyununuzu istediğiniz şekilde dağıtın

İstediğiniz türde çevrimiçi oyun oluşturun ve bunu bağımsız istemci, web tarayıcısı veya Web aracılığıyla istediğiniz şekilde dağıtın.
Basit iOS istemci arayüzleri lisans sahiplerinin kullanımına açıktır.
biz simgesi 41

Pazarlama ve yatırım seçenekleri

Oyununuz alfa aşamasına geçtiğinde, oyununuzu pazarlamanıza yardımcı olacak yöntemlere ve başarıya giden yolda ilerlemenizi sağlamaya yardımcı olacak 3. taraf yatırım seçeneklerine sahibiz.

Dream Manager​

DreamManager'da Süpervizörler, tüm projelerinin kontrol paneli görünümünü seçici olarak görebilir ve tanımladığınız raporlama yapısı aracılığıyla ilerlemeyi iletebilir. Personellerinizi mi kaybettiniz? Endişeye gerek yok, görevleri yeniden atanmak üzere ekip liderine aktarılacak. DreamManager, LaniEngine Notes, White Board sistemini doğrudan kendisine dahil etmiştir. Bu, karar alma sürecinde farklı yöneticileri ve ekipleri işbirliği içinde bir araya getirir. Büyük bir AAA Devasa Çok Oyunculu Oyun projesini yönetmek hiç bu kadar kolay olmamıştı!

DreamManager'ı kullanmak, QA ekiplerinin, World Builders'ın ve diğer geliştiricilerin herhangi bir sorunla ilgili olarak herhangi bir yerden anında iletişim kurmasına olanak tanır:
  • Hiyerarşik ekip tabanlı görev yönetim sistemi.​
  • Gerçek dünya için tasarlandı, benzersiz sürecinize ve iş akışınıza göre özelleştirilebilir.​
  • Görevler esnektir; kavram alışverişine, soru sormaya veya görev oluşturucunun açıklama yapmasına olanak tanır.​
  • Görevlerinizi istediğiniz şekilde filtreleyin.​
  • Yeni ve değiştirilmiş görevlerin gerçek zamanlı güncellemelerini takip edin.​

Beyaz Tahta​

LaniEngine Notes özelliğimiz sayesinde, dünya binanız ve QA ekipleriniz doğrudan 3D ortamda ve beyaz tahtada doğrudan 3D Space'te notlar oluşturabilir! Yanlış yerleştirilmiş bir ağacı daire içine alın, onu bir göreve ekleyin ve dünya içerik ekibine geri gönderin. Bir tıklamayla doğrudan sorunlu bölgeye atlayabilirler!
LaniEngine Notes özelliği, istediğiniz zaman planlamanıza, açıklama eklemenize ve notlar almanıza olanak tanır.

Görevleri, sinematikleri, kusur raporlamayı ve daha fazlasını planlamak için kullanın. Beyaz tahta özelliğini gerçek zamanlı olarak bile kullanabilirsiniz; tüm katılımcılar sahneyi tartışırken ve açıklama eklerken işbirliği yapabilir.
  • Hiyerarşik ekip tabanlı görev yönetim sistemi.
  • Gerçek dünya için tasarlandı, benzersiz süreç ve iş akışınıza göre özelleştirilebilir.
  • Görevler esnektir; kavram alışverişine, soru sormaya veya görev oluşturucunun açıklama yapmasına olanak tanır.


Hepsi Bir Arada Geliştirme Ortamı​

Dünyadaki herhangi bir nesnenin, parçacığın, yayıcının, karakterin veya varlığın neredeyse her yönü doğrudan Özellikler Sayfası Panelinden değiştirilebilir.

LaniBlade, devasa, işbirliğine dayalı, gerçek zamanlı bir geliştirme ortamına tamamen entegre edilmiş benzeri görülmemiş bir araç setine sahiptir. Dünya oluşturma, parçacık efektleri, ışıklandırma, ses, animasyon kabloları ve hatta oyun mekaniği ve çekirdek sistemlerin tümü, güçlü LaniBlade istemcisi içerisinde işbirliği içinde çalışılabilir.

Devasa İşbirlikçi​


Pek çok coğrafi konumdan, oyununuzun gelişiminin hemen hemen her yönü üzerinde eş zamanlı olarak çalışabilen ekiplerin tamamını hayal edin. İşbirlikçi gelişim hedefiyle sıfırdan inşa edilen LaniBlade, bu hayali gerçeğe dönüştürüyor. Bu devrim niteliğindeki paradigma, devasa MMO dünyalarının ışık hızında inşa edilmesini sağlıyor!
  • Ekibiniz ile herhangi bir coğrafi konumdan çalışın.
  • Projenin herhangi bir yönünü dış kaynaktan temin edin ve ilerlemesini gerçek zamanlı olarak uzaktan izleyin.
  • Bölgesel ortaklar ve tesis dışı ekiplerle birlikte çalışarak projeyi kolayca yerelleştirin.
  • 3D ortam ve oyun komut dosyalarıyla bağlantılı entegre proje yönetimi ve beyaz tahta.

LaniBlade'in Entegre Özelliklerinden Bazıları​

  • Birinci Sınıf Arazi Düzenleme Aracı
  • Akıllı Varlık Kütüphanesi
  • Çevre Planları
  • Dinamik aydınlatma
  • Dinamik Ses
  • Gelişmiş Dinamik Karakterler
  • Sıra Tabanlı Animasyon Sistemi
  • Animasyon Monitörü
  • Hareket Yolları ve Tetikleme Hacimleri
  • Özel LaniScript MMO Komut Dosyası
  • Komut Dosyasında Hata Ayıklama ve Profil Oluşturma
  • Dinamik Veri Nesnesi Modeli
  • Performans ve Metrikler
  • Sahne ve Kaynak Analizi
  • DreamManager Proje Yönetimi
  • Proje Yönetimi ve Organizasyonu
  • Grafiksel Kullanıcı Arayüzü Düzenleyicisi
  • Tasarımcı Notları ve İşbirliğine Dayalı Beyaz Tahta

Komut dosyası oluşturma​

LaniScript, MMO geliştirme için mükemmel bir dil olarak tasarlanmıştır. Nesne yönelimli ve prosedür özelliklerini hızlı yürütme, hızlı hata ayıklama ve performans araçlarıyla birleştiren LaniScript, oyun tasarımı ve komut dosyası oluşturma ekiplerine büyük ölçekli bir MMO oluşturmak ve büyütmek için en iyi araçları sağlar.

header_worldbuilding.jpg

Karakter ve Animasyon Sistemi​

3D varlıklarınız üzerinde tam kontrol. Karakterleri akıllıca oluşturun ve her parçanın görünümünü ve animasyonunu dinamik olarak kontrol edin. Öğelerin nasıl bir araya getirileceğini düzenleyen kurallar ekleyin.

Proje Yönetim Araçları​

Gerçek zamanlı bir beyaz tahta aracı olan LaniEngine Notes aracımızla geliştirme sürecinizi yönetin. Alanları işaretleyin ve ekibinize, üzerinde çalışılması gereken alanla bağlantı kuracak notlar gönderin. Ekibinizin tamamlanan görevlerini takip edin ve yetki vermeye devam ederek süreci kolaylaştırın. Görevler 3D dünyaya ve oyun komut dosyalarına bağlıdır, böylece ekibiniz nerede çalışacaklarını bilir.

Varlık Kitaplığı​

Varlık Kitaplığı, hızlı bir şekilde oluşturmanız için ihtiyaç duyduğunuz tüm araçları içerir ve düzenler. 3D Studio Max veya Maya'da bir varlık oluşturun, ardından LaniEngine Varlık Kitaplığı'na aktarın. Orijinal varlıkta yapılan herhangi bir değişiklik, oyun dünyasının herhangi bir yerine veya tüm bölümlerine anında yansıtılabilir. Varlıklar hem küresel hem de bireysel olarak organize edildiğinden ekip üyeleri kendileri için en uygun görünümü seçebilir.

header_server-systems.jpg

Ölçeklenebilir Sunucular​

LaniEngine'in sunucu mimarisi son derece uyarlanabilir olup, oyununuz için en uygun dengeleme çözümünden yararlanacak şekilde yapılandırmanıza olanak tanır. Motor bileşenlerinin tüm sunucu kümesindeki dağıtımını anında dinamik olarak kontrol etmek için LaniScript'i kullanın. Bu özellikleri Ana Kontrol Konsolu (MCC) izleme sistemimizle birleştirdiğinizde LaniEngine güçlü, hızlı bir sunucu çözümü sunar.

Çevre Planları​

LaniEngine'in güçlü yeni Çevresel Planları, geliştiricilerin oyun ortamları üzerinde tam kontrol sahibi olmalarına olanak tanır.
  • Yağmur dahil dinamik hava
  • Yıldırım dahil çevresel etkiler
  • Uzayı, Bulutları, yıldızları ve ay ışığını içeren atmosferik etkiler

Arazi Şekillendirme​

LaniEngine'in yeni arazi şekillendirme araçları, bir dizi yeni yükseklik haritası düzenleme filtre aracıyla dünya ve alan oluşturmaya benzeri görülmemiş düzeyde hassasiyet ve gerçekçilik getiriyor.
  • Hibrit Erozyon filtresi, Hidrolik Erozyon ve kenar yumuşatma filtresini birleştirir.
  • Ortalama Eşitleyici filtresi, etkilenen köşeleri yüksekliklerinin ortalamasına doğru hareket ettirir.
  • Canyon Cutter filtre alt kısımları, taşları kesen nehir yataklarını anımsatan karmaşık kanyonlar ve sırtlar oluşturabilir.

9 Dilim ve Evrensel Glif İşleme​

LaniEngine'in kapsamlı GUI tasarımı ve oluşturma sistemi iki yeni önemli özellik ekler.
  • 9Slice kontrolü, bileşik kontrollerin, düğmelerin ve pencerelerin yazılmasını kolaylaştırır.
  • Kenar ve aralayıcı kontrollerine olan ihtiyacı ortadan kaldırarak önemli bellek ve performans optimizasyonları.
  • GUI kontrolleri artık Asya yazı tipleri de dahil olmak üzere Windows tarafından desteklenen herhangi bir dil karakter kümesini oluşturabiliyor.

Yayıcı Mesh​

LaniEngine'in güçlü Emitter Mesh teknolojisi ilginç ve etkileşimli ortamlar yaratmanıza olanak tanır.
  • Yayıcı Ağlar, LaniEngine'in parçacık sistemine yeni ve güçlü bir eklentidir.
  • Parçacıkları herhangi bir köşeden, herhangi bir kenardan veya herhangi bir çokgenin yüzeyinden yayın.
  • Yayıcılarınızı renk, doku, parlaklık ve daha fazlasıyla özelleştirin.

Bölge Düğümleri​

Bölge düğümleri, geliştiricilerin dünyadaki belirli 3B şekilleri tanımlamasına olanak tanır.
  • İsteğe göre şekillendirilmiş sınırlayıcı hacimler oluşturun.
  • Her türlü genel kullanım için hafif ve esnek.
  • Renk kodlanabilir ve şekillendirilmesi kolaydır.
  • Düğüm içindeki rastgele bir noktayı döndürmek veya belirli bir noktanın belirli bir bölge içinde olup olmadığını belirlemek için yerleşik LaniScript işlevi.

Yol Düzenleme​

  • Görsel, gerçek zamanlı, etkileşimli, spline manipülasyonu.
  • Yol ara noktalarını kolayca ekleyin ve kaldırın.
  • Yol noktaları artık yönlendirmeye sahip olabilir.

LaniSense​

LaniSense, LaniScript düzenleyicisine akıllı, uyarlanabilir komut dosyası yardımı sağlar.
  • Otomatik küçük sözdizimi düzeltmesi.
  • Akıllı liste kutuları komut dosyası oluşturmayı yönlendirmeye yardımcı olur.
  • Tanımlar, parametreler ve dönüş türlerini içeren araç ipuçları.
  • Tüm LaniSense bağlamsal bilgilerine yönelik gerçek zamanlı işbirliğine dayalı güncellemeler.

Ribbon Water​

LaniEngine'in Ribbon Water özelliği, dünya inşaatçılarının hızlı ve sezgisel olarak akan nehirler oluşturmasına olanak tanır.
  • Kameralar, karakterler ve nesneler için çarpışma algılama.
  • Yüksekliği, genişliği ve derinliği gerçek zamanlı olarak değiştirin.
  • Spline tabanlı su şekilleri oluşturun.
  • Spline yönü boyunca suyun animasyonlu "akışı".
header_server-systems.jpg

LaniEngine'in Yüksek Derecede Ölçeklenebilir ve Sağlam Sunucu Altyapısı​

LaniEngine, yüksek düzeyde ölçeklenebilir, sağlam bir sunucu altyapısı etrafında tasarlanmıştır. Arka uç sunucuları, yükü esnek bir sunucu kümesi üzerinden dağıtmak ve talep değiştikçe otomatik dengeleme yapmak üzere tasarlanmıştır. Coğrafyanızı bireysel alan sunucularına ayırın. LaniEngine ortak alanları, örneklenmiş alanları ve hibrit yaklaşımları destekler. Yoğun şekilde örneklenmiş bir oyun stili, kusursuz bir dünya ya da ikisinin bir karışımını seçin, LaniEngine bunların hepsinin üstesinden gelecek şekilde tasarlanmıştır! Hatta LaniScript'ten yeni süreçler oluşturabilir ve eşzamansız görevler atayabilirsiniz. Arka ucunuzu bir hizmet koleksiyonu olarak mı yönetmek istiyorsunuz? Veya Bölgenizin işlemlerini coğrafi belirli sunucuların ve ayrı hizmet süreçlerinin bir kombinasyonuna bölebilir misiniz? LaniEngine tasarım vizyonunuza uyacak esnekliğe sahiptir.

Windows ve Linux Sunucu Desteği​

LaniEngine sunucuları hem Microsoft Windows'u hem de Linux'u tam olarak destekler.
  • CentOS için resmi destek​
  • Tam Linux derleme sistemi​
  • Sunucuları tam Linux ortamında, tam Windows ortamında veya heterojen bir karışımda çalıştırma yeteneği​

Veri Çoğaltma Sistemi​

LaniEngine'in veri kopyalama sistemi, kurulumdan sonra büyük ölçüde otomatikleştirilen benzersiz ve yüksek düzeyde optimize edilmiş bir iletişim yolu sağlar.
  • Yüksek düzeyde ölçeklenebilir, herhangi bir sayıda veri düğümünü çoğaltın​
  • Esnek tasarımcı odaklı çoğaltma stratejileri​
  • Uzaktan aramalarla birlikte çalışır veya bunların yerini alır​
  • Sunucular ve istemciler arasındaki iletişimi otomatikleştirir​



Bant Genişliği Yönetimi​

LaniEngine'in veri kopyalama sistemi ile tamamen entegre olan bant genişliği yöneticisi, geliştirici tarafından belirlenen filtreler, koşullar ve kurallar aracılığıyla hangi verilerin hangi öncelikte kopyalanacağını otomatik olarak seçerek her müşterinin bant genişliğini akıllı bir şekilde yönetir.
  • Esnek ve uyarlanabilir bant genişliği kontrolü​
  • LaniEngine çoğaltma sistemine tamamen entegre edilmiştir​
  • Geliştirici tarafından belirlenen filtreler, koşullar ve kurallar​

Mekansal farkındalık​

LaniEngine'in Çoğaltma Sistemi üzerine inşa edilen Uzamsal Farkındalık Sistemi, 3D alanda hangi nesnelerin birbirinden "farkında" olduğunu takip etmek için genel amaçlı, yüksek performanslı bir sistem sunar.
  • Dinamik farkındalık aralıklarına sahip çok sayıda hareketli varlığı destekler.​
  • LaniScript aracılığıyla genel kullanıma açıktır.​
  • Oyuna özel gelişmiş yapay zeka ve oyun uygulamaları için kullanılabilir.​

Canlı Güncelleme ve Dünyaya Push​

LaniEngine'in Canlı Güncelleme ve World Push teknolojileri, geliştiricilerin komut dosyaları, varlıklar, veri tanımları, veri dosyaları ve alan verileri dahil olmak üzere her türlü oyun içeriğini, bunları kapatmaya veya çevrimdışına almaya gerek kalmadan canlı, çalışan dünyalar arasında aktarmalarına olanak tanır.
Diğer MMO sunucu mimarilerinde oyun içeriği güncellemeleri, oyun sunucularının yeni verilerle güncellenmeden önce kapatılmasını gerektirir. Bu, sunucuların kapalı olduğu süre boyunca geliştiricilerin ve oyuncuların oyun veya geliştirme dünyalarıyla etkileşim kurmasını engeller; canlı oyuncu sunucuları söz konusu olduğunda bu, gelir kaybına ve oyuncuların mutsuz olmasına neden olabilir.
  • İçeriği oyunculara önceden vermek yerine önemli anlarda tanıtın ve sürpriz etkinliklere olanak tanıyın.​
  • Oyunları çökertmeye ve tüm oyuncuları oyundan atmaya gerek kalmadan içeriği anında düzeltin veya ayarlayın.​
  • Dünyadaki tüm farklılıkları tanımlayın ve değişiklikleri kısmen mi yoksa tamamen mi gerçekleştireceğinizi seçin.​

Sağlam Zaman Temsili​

MMO'lar ve sanal dünyalar çok uzun süreler boyunca çalışır ve bu nedenle zamansal kaymayı veya diğer hassas hataları önlemek için zaman temsili ve senkronizasyonunda en yüksek hassasiyete ihtiyaç duyarlar.
  • Sağlam tamsayı zaman modeli​
  • Kayan noktalı zaman hesaplamaları gerektiren sistemler için otomatik yeniden senkronizasyon​

LaniPath​

LaniPath, gelişmiş yapay zeka ve oyun uygulamaları için gelişmiş, gerçek zamanlıya yakın bir yol bulma çözümü sunar. LaniPath'e LaniScript'ten tamamen erişilebilir ve LaniEngine'in çok sağlayıcılı, eklenti tabanlı Yol Bulma Sistemi üzerine kurulmuştur.
  • Otomatik olarak yönlendirme çözümleri üretir​
  • Yol oluşturma, yükseklik haritası arazisi ve varlıklar da dahil olmak üzere çarpışmaya uygun tüm dünya geometrisini hesaba katar.​
  • Oyun geliştirme ve canlı sunucular sırasında neredeyse gerçek zamanlı yol bulma navigasyon ağı (navmesh) güncellemeleri​
  • Navmesh oluşturma için geliştirici kontrol seçenekleri​
  • Entegre hata ayıklama ve görselleştirme seçenekleri​

Depo Sistemi​

LaniEngine'in canlı, dinamik doğası, gelişmiş bir Depo Sistemi tarafından desteklenmektedir. Tüm oyun içeriği Depoya yerleştirilir ve ihtiyaç duyan istemcilere ve sunuculara talep üzerine teslim edilir. Bu yaklaşım, LaniBlade'i veya oyuncu istemcisini yeniden başlatmaya gerek kalmadan ağlarda, dokularda, animasyonlarda ve daha fazlasında değişikliklerin gerçek zamanlı olarak gerçekleşmesini sağlar.

Üretim sunucularında, Depo Sistemi, şu ana kadar neredeyse tüm MMO'ların kullandığı yavaş ve garip yamalama sistemlerinin yerini alıyor. Paketleme ve dağıtım stratejileri üzerindeki kontrolü korurken, yalnızca her bir oyuncunun gerçekten ihtiyaç duyduğu verileri ihtiyaç duydukları anda sunun.

Keyfi Kök Düğümler​

Geliştiriciler artık LaniEngine'in yeni rastgele kök düğüm sistemini kullanarak herhangi bir rastgele veri düğümü hiyerarşisini hızlı bir şekilde kaydedebilir ve veritabanına yükleyebilir veya veritabanından yükleyebilir.
  • Rastgele kök düğümler, alan veya oynatıcı karakterinden bağımsız olarak herhangi bir düğüm verisi koleksiyonunu içerebilir.​
  • Bir karakterin aktif hafıza alanını en aza indirin.​
  • Uzaktan aramalar için veri yükünü azaltın.​

Karakter Konumu Enterpolatörü​

LaniEngine'in yeni Karakter Konumu Enterpolatörü, geliştiricilerin uzak karakterlerin kaynak yükünü ortadan kaldırmasına olanak tanır.
  • Uzak karakterlerin yükünü azaltın veya ortadan kaldırın.​
  • Kurulumu hızlı ve kolay​
  • Animasyon veya denetleyici güncellemelerinin ölçeğini küçültün veya ortadan kaldırın.​
  • Çarpışma kontrollerini azaltın veya ortadan kaldırın.​

Fizik Sunucusu​


NVIDIA PhysX™ SDK'yı kullanan LaniEngine fizik sunucusu şu anda hem istemcide hem de sunucuda tüm dünyanın fiziksel bir modelini temsil ediyor.

Fizik Motoru Özellikleri:​

  • Simüle edilmiş katı cisim dinamiği​
  • Düzenleme işlemi sırasında gerçek zamanlı güncellemeler​
  • Çok yüksek hızda ışın dökümü ve çarpışma algılama sorguları​

Fizik Motoru Özellikleri​

  • Tam NVIDIA PhysX™ entegre çarpışma ve karakter denetleyici tabanlı çarpışma​
  • Gelişmiş Kısıtlama yönetimi​
  • Kumaş simülasyonu​
  • Yumuşak vücut simülasyonu​
  • Karakterler için Ragdoll fiziği​
  • Daha fazla komut dosyası bağlaması​
  • Akışkan parçacık sistemleri​

Ana Kontrol Konsolu​

Ana Kontrol Konsolu, merkezi bir izleme ve kontrol panosu görevi görür. Otomatik sistemler, süreçleri sunucu kümeleriniz arasında dağıtmayı yönetir.
  • Ortamınızı hem genel hem de özel olmak üzere ayrı dünyalar halinde düzenleyin.​
  • Tam bir yayınlama sistemi, sunucu dünyasından sunucu dünyasına seçici içerik geçişine olanak tanır.​
  • Kendi dağıtım iş akışınızı oluşturun.​
  • Geliştirme sunucularından hazırlama sunucularına, canlı sunuculara veya aradaki herhangi bir yere yayınlayın​

Metrikler ve Analitikler​


Ana Kontrol konsolu sisteminizi sürekli olarak izliyor ve operatörleri sorunlara karşı uyarıyor. Metrikler bu katmanda toplanır ve sunulur. Hatta özel raporlama ve veri madenciliği için kendi metrik sistemlerinizi bile takın.
  • Canlı, gerçek zamanlı ölçümler ve aranabilir günlük kaydı.​
  • Sunucu kümenizi bir bakışta izleyin veya ayrıntılı performans ve kullanım ölçümleri için ayrıntılı inceleme yapın!​
  • Oyuncu ve karakter davranışını görsel olarak analiz edin.​
header_worldbuilding.jpg

Gerçek Zamanlı İşbirliğine Dayalı Dünya Oluşturma​


LaniBlade aracı, güçlü ve sezgisel dünya oluşturma araçlarından oluşan sağlam bir ürün yelpazesine sahiptir. Bu araçlar, LaniEngine tarafından sağlanan benzersiz işbirliği ortamıyla birleştiğinde, tüm dünya yaratma sürecini yeniden tanımlıyor. Herhangi bir coğrafi konumdan bir alanı inşa edebilen ve süsleyebilen birden fazla ekibin tek bir araçla oyun sistemleri, özel efektler, oyun kullanıcı arayüzü, yapay zeka ve daha fazlasını oluşturabildiğini hayal edin. Uygulamaları değiştirmeden veya herhangi bir gecikmeye maruz kalmadan, oluşturma, test etme ve kalite güvenceye anında geçiş yapın.

Hiç böyle bir şey olmadı!
Entegre Proje Yönetimi ve Kalite Güvence araçlarıyla LaniBlade, QA ekiplerinin 3D alanda yeni alanları hızlı bir şekilde incelemesine ve sorunlara açıklama eklemesine olanak tanır. İhtiyaç duyulan değişiklikler ve modifikasyonlar daha sonra kolayca herhangi bir ekibe veya kişiye atanır, böylece kalite güvence süreci büyük ölçüde hızlandırılır.


Kesintisiz Dünyalar​

LaniEngine artık geliştiricilerin paylaşılan veya örneklenmiş alan örneklerini tek bir sürekli dünyaya bağlamasına olanak tanıyarak kusursuz dünyaları tamamen destekliyor.
  • Paylaşılan alanlar, örneklenmiş alanlar veya her ikisi arasında kesintisiz geçişler için tam destek.​
  • Sonsuz derecede esnek, kusursuz bir dünyanın tamamını veya yalnızca belirli örnekleri ve alanları oluşturun.​
  • İstemcileri güncel tutmak için gerektiği şekilde otomatik olarak çoğalır​
  • Etkileşimler sunucu sınırlarını aştığında oyun mantığı şeffaf bir şekilde çalışır.​
  • Mevcut alanla eşleşecek şekilde diğer sunuculardan ve dünya alanlarından pozisyonların otomatik çevirisi.​

Arazi ve Yükseklik Haritaları​

Yenilikçi eğim sınırlayıcı, dünya inşaatçılarının LaniBlade istemcisinde hızlı bir şekilde doku yükseklik haritaları oluşturmasına ve hassas şekilde doku oluşturmasına olanak tanır.
LaniEngine, dünya inşası için her türlü yükseklik haritası ve çokgen varlık kombinasyonunu destekler. LaniBlade istemcisine entegre edilmiş, tam özellikli bir yükseklik haritası ve arazi düzenleme araç setidir. Dokuları boyamak için eğim sınırlayıcımız ve Perlin gürültü üreten fırçalarımız gibi yenilikçi özellikler, dünya inşaatının teknik çabalarını güzel bir sanata dönüştürüyor.

Doku Katmanları​

LaniEngine, 4 katmana kadar her birinde 256'ya kadar doku desteğiyle muazzam bir doku özgürlüğüne sahiptir. Her doku kanalına bir çarpma ve aynasallık haritası atanabilir, benzersiz haritalama özelliklerine, UV ölçeklendirmeye, çarpma kuvvetine, aynasallık kuvvetine ve daha fazlasına sahip olabilir… Buna ek olarak, yükseklik haritasındaki herhangi bir köşe, üzerine basitçe renk boyanarak renklendirilebilir.
Kameraya dönük reklam panoları ve ağlar gibi dinamik ayrıntılar ("zemin yoğunluğu" olarak da bilinir), değişken yoğunluk, ölçek, renk tonu, doygunluk, rastgele varyasyonlar ve daha fazlasını destekleyen benzer bir kanal sisteminde desteklenir.
Aşağıdaki 3 çekimde (1) alana uygulanan temel doku, (2) katmanlar yoluyla temel dokuya eklenen ince ayrıntılar ve (3) dinamik ayrıntılar ve sahneyi tamamlamak için daha fazla katman gösterilmektedir.
katman 01
1694722989004.png
katman 03
Bir alana temel doku uygulanırKatmanlar aracılığıyla temel dokuya ince ayrıntılar eklenirDinamik ayrıntılar ve daha fazla katman sahneyi tamamlıyor

Bitki Örtüsü​

SpeedTree​


IDV'nin ödüllü
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
® ara yazılım paket paketi LaniEngine'e tamamen entegre edilmiştir. Bu etkileyici araç, çeşitli LaniBlade arazi düzenleme araçlarına yerleştirilmiştir ve canlı dünyaların hızlı bir şekilde geliştirilmesine olanak tanır. LaniEngine'de SpeedTrees, daha da şaşırtıcı sonuçlar için el yapımı ağlarla (benzersiz karakter gövdeleri gibi) bir arada bulunabilecek şekilde değiştirilebilir! Kendi bitki örtüsünü oluşturmak için gereken geniş bir çevrimiçi bitki örtüsü kitaplığına ve araçlara erişim sayesinde, bu güçlü yazılım çözümünü aldık ve bu ek özellikleri sağlayarak onu geliştirdik.

LaniEngine'e Özel SpeedTree Geliştirmeleri​


  • Permütasyon gölgelendirici sistemimize tam entegrasyon.​
  • Her ağaç ayrı bir düğümdür ve araç setimiz tarafından ölçeklenebilir, döndürülebilir ve ebeveynlik yapılabilir.​
  • Bağımsız olarak ölçeklenebilir dallar ve yapraklar.​
  • Ağaç bazında renklendirilebilir yaprak rengi.​
  • Herhangi bir ağacın çevresel planı geçersiz kılınabilir.​
  • Ağaçların, bitki örtüsünün, çimlerin ve daha fazlasının gruplandırılması.​
  • Herhangi bir ağacın LOD (Ayrıntı Düzeyi) ayarları geçersiz kılınabilir.​

Binalar ve Zindanlar​

Güçlü bir ızgara ve yakalama sistemi kullanan LaniBlade, hızlı ve kolay bir şekilde genişleyen bir şehir veya karmaşık bir zindan inşa etmenize olanak tanır. Sanatçılar birbirleriyle uyumlu varlıklar oluşturur ve bunları dünya oluşturma ekipleri için Varlık Kitaplığı'na yükler. Dünya ve yerel alan arasında geçiş yapabilme yeteneği sayesinde ulaşılamaz hiçbir açı yoktur. Geleneksel bir ızgaranın sınırlamaları kaldırılıyor ve modüler ancak özel içerikte yeni bir çağ gerçekleştirilebiliyor.
Kusursuz Dünya ve Örnekler
Oda görselleştirme sistemi kullanılarak bir alan sınırsız sayıda oda içerebilir. Odalar da bitişik odaları oluşturacak veya oluşturmayacak şekilde ayarlanabilir, böylece işleme süreleri ve maliyetlerden büyük oranda tasarruf sağlanır.
Daha sonra, oyuncu bir alandan çıkıp diğerine girdiğinde büyük ölçekli doku bankası değişimlerine izin vermek için geçiş parçaları kullanılabilir. Bu güçlü ve esnek sistem, mükemmel performans ve kusursuz bir dünya görünümü sunar.​

Dinamik Işık ve Çevre Düzenleri​

Dinamik Işık ve Çevre Planları zaman çizelgeleri kullanılarak çarpıcı bir etki elde edilebilir.
LaniEngine, Üç Noktalı ve Ortam Yayılımlı aydınlatma seçeneklerini doğrudan LaniBlade istemcisine entegre eder. Çevre aydınlatmasına zaman çizelgelerinin eklenmesi, dinamik olarak değişen gölgelerle gündüz ve gece döngüsünün hızlı bir şekilde uygulanmasına olanak tanır.

Çevresel Özellikler:

  • Azimut ve Kutup Işığı Yönleri​
  • Işık Yoğunluğu, Alan / Gökyüzü Çiçeklenme Gücü​
  • Çevresel Küp Haritaları​
  • Sis Renkleri ve Zayıflatma Özellikleri​
header_charactersys.jpg

Dinamik Karakter Sistemleri​

LaniEngine'in güçlü Dinamik Karakter Sistemi, MMO'lar için gerekli olan gelişmiş, son derece özelleştirilebilir karakterlerin ve yaratıkların oluşturulmasını kolaylaştırır. Esnek Yuvalar ve Parçalar sistemi, karakterlerin ve yaratıkların hızlı bir şekilde birleştirilmesine olanak tanır.
  • Slot ve Parça Sistemi
  • Etkileyici Parçalar ve Doku Kuralları Sistemi
  • Renklendirme bölgeleri, aynasal kontrol ve katmanlarla tamamen özelleştirilebilir dokular.
  • Tüm özellikler, dinamik karakter olarak belirlediğiniz herhangi bir oyuncu, yaratık veya nesnede kullanılabilir.

Dönüşüm Teknolojisi​

Güçlü geçiş teknolojisi, hızlı ve kolay bir şekilde neredeyse sınırsız özelleştirme seçeneklerine olanak tanır. Tam Vücut geçiş teknolojisi, istediğiniz herhangi bir mekanizma tarafından ayarlanabilen dönüşüm hedefleri belirlemenize olanak tanır. LaniEngine, bu basit dönüşüm hedeflerini kullanarak karakterin geri kalanını, hatta gerekirse iskelet sistemini bile otomatik olarak dönüştürür.

Oyuncuların görünümlerini özelleştirmesine olanak sağlamak için Yüz değiştirme kontrollerini kullanın. Yüzlerce yüz kontrolü dahildir ve daha fazlasını eklemek kolaydır. Hepsinden önemlisi, her şey LaniBlade istemcisindeki yüz ifadelerine ve dudak senkronizasyon araçlarına entegre edilmiştir.

Morphing Sistemi Özellikleri​

  • Yamalar için gereken disk alanı ve bant genişliği azaltıldı.
  • Yüzlerce yüz kontrolü ve kendinizinkini kolayca ekleme yeteneği.
  • Tamamen insan dışı yüz kontrolleri oluşturun.
  • Saçlar için kontrol edilebilir anizotropik parlaklık ve yarı saydam etkiler.
  • Her özellik yaratıklar için de kullanılabilir!


Düğüm Tabanlı Animasyon Sistemi Özellikleri​

Herhangi bir donanım (kemikler, iki ayaklı, CAT vb.), yardımcılar, ifadeler vb. kullanarak 3ds Max veya Maya'da bir animasyon yazın.

Harika karakterlerin zengin ve dinamik bir animasyon sistemi tarafından yönlendirilmesi gerekir. LaniEngine, animasyonları gerçek zamanlı olarak seçmek ve geliştirmek için dinamik karar ağaçlarına sahip düğüm tabanlı bir sıralayıcıyı destekler. Bir dizinin çıktısı diğerinin girdisi olabilir ve bu da düğüm ağacı tabanlı bir yaklaşım oluşturur. Her dizi, çalışma zamanında komut dosyaları ve diğer kaynaklardan ayarlanan sanal düğmelerle değiştirilebilir.

Etkileyici bir not sözdizimi ile animasyonlarınıza mantık ekleyin: sesi, efektleri ve diğer olayları yönlendirin ve animasyon izlerinden gelen komut dosyası geri çağrılarını yönlendirin. Bir makro değiştirme sistemi, notaları çalışma zamanında da dinamik olarak değiştirir; örneğin, bir kılıç sallandığında bir ses belirtebilir, ancak bir komut dosyasının, silah türüne bağlı olarak hangi ses için makroyu tanımlamasına izin verebilirsiniz.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Gerçek zamanlı animasyon girişlerinin dizi seçimlerini nasıl etkilediğini gözlemleyin ve hata ayıklama için bu panellerdeki her şeyi geçersiz kılınLaniEngine'de rastgeleliği, katkı karışımlarını, çoklu kanalları vb. ifade eden dizileri bir araya getirin.Zengin ifade sözdizimi, animasyonların, bekleme sürelerinin, oynatma hızlarının, önceliklerin ve daha fazlasının seçilmesine yardımcı olur

LaniBlade, animasyonların kolay kablolanması için bir dizi ağacı GUI'sine ve animasyon verilerinin gerçek zamanlı analizi, dizi hata ayıklaması ve optimizasyonuna yönelik araçlara sahiptir.


Esnek Kemik Takibi​

LaniEngine'in esnek kemik izleme sistemi, bir karaktere veya animasyon "kemiğe" neredeyse her şeyi eklemenizi sağlar. Birinin kolunu yakmak için belirli bir "vuruş yeri"ne ve bir ateş büyüsüne mi ihtiyacınız var? Problem değil! Parçacık efektine yanık yayıcı ekleyin ve onu kurbanınızın "kol kemiğine" hedefleyin. Herhangi bir varlığın görselini geçici olarak iyileştirmenin kolay bir yoluna mı ihtiyacınız var? Öğedeki herhangi bir kemiğe parlayan bir parçacık yapıştırmanız yeterlidir. Çok sayıda seçenek ve kişiselleştirme gerçekten şaşırtıcı. Menteşe Seçenekleri
  • Silahlar
  • Parçacık Etkileri
  • Animasyonlu Kafesler
  • Çekiciler
  • Ve neredeyse başka her şey….
header_ai-pathfinding.jpg

Yapay Zeka ve Yol Bulma Sistemi​

LaniEngine'deki Yapay Zeka sistemleri, MMO oyunlarının benzersiz ihtiyaçlarına odaklanılarak tasarlanmıştır. LaniEngine'in diğer tüm özelliklerinde olduğu gibi, projenizin özel ihtiyaçlarına göre özel olarak tasarlanmış bir sistem oluşturmak için gerekli altyapıyı ve araçları sağlıyoruz.

Yapay Zeka Sistemi Özellikleri:​

  • Aracıları yalnızca NPC'ler olarak değil, herhangi bir rastgele nesne olarak destekler.
  • Her aracının sonlu durum makinesi olarak uygulanan kendi AI yığını vardır.
  • Aracılar kendi davranışlarını değiştirebilirler.
  • Durumlar miras yoluyla oluşturulabilir, bu da kolay genişletilmeye ve yeniden kullanıma olanak tanır.
  • Birlikte hareket eden dinamik aracı grupları oluşturma desteği.

Yol bulma​

Güçlü bir Yapay Zeka Sistemi, onu tamamlayan akıllı, uyarlanabilir ve sağlam bir yol bulma sistemi olmadan bir hiçtir. Bir eklenti mimarisini kullanan LaniEngine, son derece özelleştirilebilir, gerçek zamanlı, ayarlanabilir bir yol bulma çözümü sunar. İster anahtar teslim çözümümüzü kullanın ister kendinizinkini yaratın, LaniEngine'in yol bulma özelliğinin kullanım kolaylığı ve esnekliği eşsizdir. Gelişmiş görselleştiriciler, hem mevcut yollar hem de bir NPC AI tarafından seçilen yol hakkında gerçek zamanlı oyun içi geri bildirim sağlar. Potansiyel yönlendirme hatalarını hızlı bir şekilde teşhis edip değerlendirin ve bunları gerçek zamanlı olarak çözmek için LaniBlade dünya oluşturma araçlarını kullanın.

Yol Bulma Özellikleri​

  • Genişletilebilir ve özelleştirilebilir eklenti mimarisi, tasarımınıza en uygun yol bulma uygulamasını seçmenize olanak tanır.
  • Yol bulma bilgileri otomatik olarak toplanır.
  • Eklenti sistemi aracılığıyla gerçek zamanlı yol bulma güncellemeleri.
  • Güçlü görselleştirme ve ince ayar araçları.
header_particles.jpg

Parametrik Parçacık Sistemi​

Harika oyunların harika efektlere ihtiyacı var! LaniEngine, ihtiyacınız olan çarpıcı görselleri sunmak için sağlam bir parametrik parçacık sistemine sahiptir.

Parçacıklar, kameraya bakan reklam panosu dokularından tamamen animasyonlu 3 boyutlu nesnelere kadar her şey olabilir. Yayıcı türleri nokta ve hacmi içerir ve hatta bir doku ile kontrol edilebilir!

Yayıcılar da parçacık olabilir ve parçacıklar, süreleri dolduğunda başka parçacıklar yayarak fantastik zincirleme ve başka etkiler yaratabilir.

Başka bir araca geçmenize ve daha sonra işleri senkronize etmeye çalışmanıza gerek yok, hepsi tek bir yerde yapılıyor, hepsi canlı ve işbirliğine dayalı! LaniBlade ile tüm bir ekibin genel bir etki üzerinde aynı anda çalışmasını sağlayabilir, sanatçılarınızı, dünya oluşturucularınızı ve teknik ekibinizi maksimum etki için bir araya getirebilirsiniz.

FX Sistemi​

LaniEngine'in düğüm tabanlı parçacık sistemini kullanarak, yukarıda gösterilene benzer çok katmanlı bir parçacık, kolaylıkla farklı davranışlara sahip olabilir.

Güçlü bir parçacık sistemi bir başlangıçtır ancak tam bir özel efekt oluşturmak için bundan çok daha fazlası gerekir. Olaya dayalı bir efekt sıralama sistemi olan LaniEngine FX Sistemine girin. FX Sistemi ile parçacıkları, ışıkları, sesleri, animasyonları, hareketleri ve daha fazlasını tam gelişmiş büyü efektleri, sinematik sekanslar veya hayal ettiğiniz her şey halinde bir araya getirebilirsiniz!

FX Sistemi, karmaşık efektleri komut dizisi oluşturmadan işleyebilir. Tüm ses ve görsellerinizi bir araya getirin, sıralama ve zincirleme gibi karmaşık kavramları kolaylıkla yönetin.

Bunların hepsi dinamik olarak yapılır ve LaniBlade aracında canlı olarak yapılır. Paletten yeni olay düğümlerini zincirinize sürükleyin, bazı ayarları yapın ve Önizleme düğmesine basın. Memnun kaldığınızda, özel savaş sisteminize entegrasyonu için bunu oyun sistemi ekibinize iletin.
header_smart-objects.jpg

Akıllı Nesnelerle Tamamen Etkileşimli Nesneler ve Ortamlar Oluşturun​

Akıllı Nesneler, LaniEngine'in dünya oluşturma araçlarına güçlü bir eklentidir. Dünyayı inşa edenlerin, çok az komut dosyası yazma becerisine ihtiyaç duyarak veya hiç gerektirmeden tamamen etkileşimli nesneler ve ortamlar oluşturmalarına olanak tanır. Varlık Kitaplığı'ndaki herhangi bir Akıllı Nesneyi doğrudan oyuna sürükleyin ve kullanımı kolay bir menüyle bağlantılarını yapın.

LaniEngine'in Akıllı Nesne sistemi, Alan Durumu sistemi konsepti üzerine inşa edilmiştir. Alan Durumu sistemini kullanarak LaniEngine'deki herhangi bir nesne, diğer nesneler veya Alan Durumları kümesiyle bire çok ilişkiyi paylaşır. Herhangi bir belirli Alan Durumu değiştirilebilir ve değişikliğini herhangi bir dinleyiciye (bir kol gibi) veya bir nesneye (söz konusu kol tarafından açılan bir kapı) iletebilir.
Herhangi bir sayıda dinleyici, Alan Durumundaki bir değişikliğe yanıt verebilir veya ek Alan Durumu değişikliklerini tetikleyebilir. Bu güçlü ve potansiyel olarak karmaşık sistem, bir kez daha LaniBlade istemcisine doğrudan entegre edilen basit ve sezgisel bir menü tarafından yönetiliyor.
Bir nesnenin herhangi bir Özelliği, Alan Durumu Değişikliğine yanıt olarak değiştirilebilir. Karmaşıklık düzeyi yalnızca Bölge Durumları ile Alt Nesneleri arasında kurulan ilişkilerle sınırlıdır.

Bu, oyunumu daha hızlı geliştirmeme nasıl yardımcı olur?​


Diyelim ki kapıyı açan bir kaldıraç isteyen bir inşaatçısınız. Alan Durumu sistemiyle yapmanız gereken tek şey, bir kaldıraç varlığını bırakıp ona "açık/kapalı" Alan Durumu atamaktır. Bir oyuncu kolu tıklattığında, durum "açık" veya "kapalı" olarak değişir. Bu arada, kaldıraçla ilişkili kapı artık açılıp kapanmasını "biliyor"; animasyona bile ihtiyacı yok çünkü sistem konumunu çevirebiliyor. Mekanizmanız daha da ileri gidebilir, böylece bir kol yalnızca bir kapıyı açmakla kalmaz, aynı zamanda ışıkları söndürür, canavarlar doğurur, bir göçüğü tetikler veya ekibinizin hayal edebileceği başka herhangi bir şeyi tetikler!
Bir kez daha LaniEngine, projenizin özel ihtiyaçlarını gerçeğe dönüştürmek için gereken temeli ve güçlü bir araç setini sağlıyor!

Akıllı Nesne Özellikleri​


  • Alan Durumları Motordaki herhangi bir Nesne veya Varlık için geçerlidir​
  • Nesneler ve Durumlar arasında güçlü bire-çok ilişkiler​
  • Koşullu ilişkiler ve karmaşık çok katmanlı neden-sonuç durumları için LSL (LaniScript Dili) desteği​
  • Herhangi bir Nesnenin veya Varlığın herhangi bir özelliği değiştirilebilir​
  • Güçlü işbirliğine dayalı gerçek zamanlı test ortamı​

Sunum içerisindeki bazı kısımlar görselleştirilerek kılavuzlar ve videolar dahil edilecektir. Sürekli güncellenecektir. Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.​
 
Geri
Üst