Çözüldü FPS Düşüren Işık Sorunu Mu?

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

maxbro

[GM]MaxBro
MT Üye
Mesaj
516
Çözümler
19
Beğeni
368
Puan
819
Ticaret Puanı
0
Screenshot_1.jpg

resimde görüldüğü gibi bu fps'i düşüren şu ışıklar neyin nesidir. kaldırılmalı mı ne işe yarar oyun içi bir sorun mu
 
Çözüm
Sorun çözülmüştür. Çözümü;
client sourcelerden instancebase.h ,instancebase.cpp dosyalarından ve root klasöründeki playersettingmodule.py den eklediğimiz efekt ayarların hepsini silip, onun yerine daha stabil çalışan shiningsytem in kullandığı txt dosyasına efek vermek istediğimiz itemleri listeye ekleyip alacağı efekt mse dosyasını orada tanımlamak gerekiyor. Yorumlarınız için teşekkürler.
Ne zaman oluyor bunlar ? Yani her zaman böyle bulunuyor mu
 
Bu kritik ve delici efektlerine benziyor. Yeni efekt eklerken playersettingsmodule.py dosyasında sırayı karıştırmış veya instancebase.h'da sıraya dikkat etmemiş olabilirsiniz. Bunları bi kontrol edin
 
Tamamdır kontrol edeyim onları. kritik ve delici efektlerinin kodlarına nasıl ulaşırım acaba?
Bu kritik ve delici efektlerine benziyor. Yeni efekt eklerken playersettingsmodule.py dosyasında sırayı karıştırmış veya instancebase.h'da sıraya dikkat etmemiş olabilirsiniz. Bunları bi kontrol edin

baştan sona kontrol ettim hepsi normal gözüküyor. sorun çözülemedi
 
Merhaba @maxbro,

İçerik ile ilgili konu başlıkları yazmanız gereklidir. Bu nedir?, Acil Yardım vb konu içeriğini özetlemeyen başlıklar yasaktır.

İyi forumlar.
 
Aynı sorunu daha önce başka bir üye konu olarak açmıştı. O konuda da delici efekti olduğu düşünülüp, filestan kaynaklı bir problem olduğu sonucuna varılmıştı. Tabi sorunun asıl nedeni bulunamadı maalesef.

Muhtemelen o arkadaş ile aynı filesı kullanıyorsunuz, filesi edindiğiniz sitedeki yorumları incelemenizi tavsiye ederim. Belki ordan bir şeyler çıkabilir.
 
Aynı sorunu daha önce başka bir üye konu olarak açmıştı. O konuda da delici efekti olduğu düşünülüp, filestan kaynaklı bir problem olduğu sonucuna varılmıştı. Tabi sorunun asıl nedeni bulunamadı maalesef.

Muhtemelen o arkadaş ile aynı filesı kullanıyorsunuz, filesi edindiğiniz sitedeki yorumları incelemenizi tavsiye ederim. Belki ordan bir şeyler çıkabilir.
sorunun pc/common klasöründeki efektlerden kaynaklandığını tek tek packleri yedeklerden yükleyerek buldum. Henüz çözebilmiş değilim fakat baya yaklaştım diyebilirim.



Sorunun kaynağı eklediğim etrafa ışık saçan .mse dosyalarından kaynaklıymış.
sorun çıkaran mse dosyası:
BoundingSphereRadius   600.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 100.000000 400.000000
Group Particle
{
    StartTime           0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -40.000000
    }
    
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        210
    
        CycleLength             1.000000
        CycleLoopEnable         1
        LoopCount               0
    
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType     1
        EmittingSize          0.000000 0.000000 0.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  1
        EmittingDirection       0.300000 0.300000 0.300000
    
        List TimeEventEmittingSize
        {
            0.000000 0.000000
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
            0.000000 0.350000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
            0.000000 0.100000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
            0.000000 0.100000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 1.400000
            2.000000 0.600000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 1.000000
            2.000000 0.500000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 210.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 1.000000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.000000 110.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 110.000000
        }
    }
    
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                 5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType           3
        BillboardType                2
        RotationType                 4
        RotationSpeed                50.000000
        RotationRandomStartingBegin  180
        RotationRandomStartingEnd    180
    
        AttachEnable                 0
        StretchEnable                0
    
        TexAniType                   0
        TexAniDelay                  0.028000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
    
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.750000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.700000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.400000 1.900000
            0.700000 1.900000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 0.000000
            0.700000 0.000000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.400000 0.000000
            0.700000 0.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.071795 0.250000
            0.300000 0.800000
            0.980000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "duest1.dds"
        }
    }
}
Group Particle
{
    StartTime           0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -40.000000
    }
    
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        65
    
        CycleLength             1.000000
        CycleLoopEnable         1
        LoopCount               0
    
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType     1
        EmittingSize          0.001000 0.001000 0.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  1
        EmittingDirection       0.001000 0.001000 0.000000
    
        List TimeEventEmittingSize
        {
            0.000000 50.500000
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
            0.000000 0.150000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
            0.000000 0.100000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
            0.000000 0.100000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 11.400000
            2.000000 10.600000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 0.500000
            2.000000 0.100000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 65.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 1.000000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.000000 110.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 110.000000
        }
    }
    
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                 5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType           4
        BillboardType                2
        RotationType                 4
        RotationSpeed                25.000000
        RotationRandomStartingBegin  180
        RotationRandomStartingEnd    0
    
        AttachEnable                 0
        StretchEnable                0
    
        TexAniType                   0
        TexAniDelay                  0.028000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
    
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.750000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.700000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.400000 0.000000
            0.700000 0.000000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 0.200000
            0.700000 0.200000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.400000 1.000000
            0.700000 1.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.071795 0.250000
            0.300000 0.800000
            0.980000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "aura1.dds"
        }
    }
}


Group Particle
{
    StartTime           0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -40.000000
    }
    
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        12
    
        CycleLength             0.500000
        CycleLoopEnable         1
        LoopCount               0
    
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType     0
        EmittingRadius          60.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  1
        EmittingDirection       0.000000 0.000000 0.000000
    
        List TimeEventEmittingSize
        {
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
            0.000000 2.500000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 2.500000
            0.500000 7.500000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 2.000000
            0.400000 9.000000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 12.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 1.500000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
    }
    
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                 5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType           4
        BillboardType                1
        RotationType                 0
        RotationSpeed                0.000000
        RotationRandomStartingBegin  0
        RotationRandomStartingEnd    0
    
        AttachEnable                 0
        StretchEnable                0
    
        TexAniType                   0
        TexAniDelay                  0.000000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
    
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.000000 0.600000
            0.300000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 1.000000
            0.500000 0.500000
            1.500000 0.300000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.000000 0.500000
            0.500000 1.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.000000 1.000000
            0.900000 0.900000
            1.500000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "water1.dds"
        }
    }
}
Group Particle
{
    StartTime           0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -20.000000
    }
    
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        12
    
        CycleLength             0.500000
        CycleLoopEnable         1
        LoopCount               0
    
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType     0
        EmittingRadius          23.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  0
        EmittingDirection       0.000000 0.000000 0.001000
    
        List TimeEventEmittingSize
        {
            0.000000 0.000000
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 2.000000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 2.000000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 20.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 0.800000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.008571 60.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 100.000000
        }
    }
    
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                 5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType           4
        BillboardType                2
        RotationType                 0
        RotationSpeed                0.000000
        RotationRandomStartingBegin  90
        RotationRandomStartingEnd    90
    
        AttachEnable                 0
        StretchEnable                0
    
        TexAniType                   0
        TexAniDelay                  0.000000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
    
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.400000 0.800000
            1.000000 0.600000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.700000
            1.000000 1.400000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.000000 0.000000
            0.000000 0.000000
            0.000000 0.000000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 0.200000
            0.000000 0.200000
            0.000000 0.200000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.000000 1.100000
            0.000000 1.100000
            0.000000 1.100000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.000000 0.200000
            0.300000 0.700000
            1.000000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "aura1.dds"
        }
    }
}



Group Particle
{
    StartTime           0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -40.000000
    }
    
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        12
    
        CycleLength             0.500000
        CycleLoopEnable         1
        LoopCount               0
    
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType     0
        EmittingRadius          60.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  1
        EmittingDirection       0.000000 0.000000 0.000000
    
        List TimeEventEmittingSize
        {
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
            0.000000 2.500000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 2.500000
            0.500000 7.500000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 2.000000
            0.400000 9.000000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 12.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 1.500000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
    }
    
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                 5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType           4
        BillboardType                1
        RotationType                 0
        RotationSpeed                0.000000
        RotationRandomStartingBegin  0
        RotationRandomStartingEnd    0
    
        AttachEnable                 0
        StretchEnable                0
    
        TexAniType                   0
        TexAniDelay                  0.000000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
    
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.000000 1.000000
            0.000000 1.000000
            0.000000 1.000000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 1.000000
            0.000000 1.000000
            0.000000 1.000000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.000000 1.000000
            0.000000 1.000000
            0.000000 1.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.000000 0.000000
            0.000000 0.000000
            0.000000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "water1.dds"
        }
    }
}
sağlam sorunsuz bir mse dosyasına renklendirme işlemini nasıl yapabilirim. Örneğin Mavi ejderha çeliğinin yaydığı parlamanın renklendirmesini değişmek gibi. Sonradan eklenen mse dosyalarını silince sorun ortadan kalkıyor. Ama eklediğim efekler silinmiş oluyor.
 
Son düzenleme:
Sorun çözülmüştür. Çözümü;
client sourcelerden instancebase.h ,instancebase.cpp dosyalarından ve root klasöründeki playersettingmodule.py den eklediğimiz efekt ayarların hepsini silip, onun yerine daha stabil çalışan shiningsytem in kullandığı txt dosyasına efek vermek istediğimiz itemleri listeye ekleyip alacağı efekt mse dosyasını orada tanımlamak gerekiyor. Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst