Çözüldü Filesime Ait Mysql2Proto Klasör Var Ne İşe Yarıyor?

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

reddarkbule

Çaylak Üye
Üye
Mesaj
11
Beğeni
1
Puan
11
Ticaret Puanı
0
Filesime Ait Mysql2Proto Klasör Var Ne İşe Yarıyor veya Nasıl Kullanılıyor ? İçerisinde bulunan tr en vb. dosyaların aynısı benim files imin içerisinde de var ?
 

Dosya Eklentileri

  • 2.PNG
    2.PNG
    4,2 KB · Gösterim: 64
  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    10,5 KB · Gösterim: 63
  • ww.PNG
    ww.PNG
    19,2 KB · Gösterim: 69
Çözüm
1665505011319.png

Martysama kaynak dosyalarını kullanıyorsanız bunlara sahipsinizdir. Navicat item_proto ve mob_proto tablolarını otomatik çekerek kapatır bunlarıda locale içerisine atarsınız server ve pack tarafındaki protolar eşitlenmiş olur. Txt kullanıyorsanız zaten bir dump_protonuz vardır.

1665505484325.png


1665505471756.png
M2 iconlu olan sanırım Proto kapatıcı protos kısmındakiler de dil dosyası olması lazım M2 iconlu olanı dene bi normal protonu kapatacak mı diye
 
Protolar server ve client bazlı 2 yerde tutuluyorlar. Bunlar birbiriyle uyum(senkronizasyon) içerisinde çalışıyorlar. Server içerisinde olanlardan örnek verelim; item_proto.txt dosyası oluyor bu dosya da oyun içerisinde ki her türlü item(eşya) bulunuyor mesela örnek verecek olursak; vnum(id) benzersiz kod19 name(adı) kılıç+9 sonra başlıyor type(tip/tür)weapon(silah)subtype(alt tür)sword(kılıç)onun altında one hand tek elle kullanım onun altında şamanlar ve lycan karakterleri hariç kullanabilir yani anti_shaman anti_wolfman sonra diyor ki bu eşya üst üste destelenemez anti_stackable vs. Şeklinde ürünün özelliklerini tamamiyle belirliyor. Yana doğru sekmeler atlanarak hazırlanmış bir belge. Bunu da sendeki o program ile uygun formata çevirip client kısmına atıyorsun ve bu iki item_proto.txt ve item_proto dosyası birbirleri ile iletişime geçerek elindeki silahın değerlerini, özelliklerini oluşturuyor...


Telefondan yazıyorum, yazım yanlışları için kusura bakmayın.
 
Protolar server ve client bazlı 2 yerde tutuluyorlar. Bunlar birbiriyle uyum(senkronizasyon) içerisinde çalışıyorlar. Server içerisinde olanlardan örnek verelim; item_proto.txt dosyası oluyor bu dosya da oyun içerisinde ki her türlü item(eşya) bulunuyor mesela örnek verecek olursak; vnum(id) benzersiz kod19 name(adı) kılıç+9 sonra başlıyor type(tip/tür)weapon(silah)subtype(alt tür)sword(kılıç)onun altında one hand tek elle kullanım onun altında şamanlar ve lycan karakterleri hariç kullanabilir yani anti_shaman anti_wolfman sonra diyor ki bu eşya üst üste destelenemez anti_stackable vs. Şeklinde ürünün özelliklerini tamamiyle belirliyor. Yana doğru sekmeler atlanarak hazırlanmış bir belge. Bunu da sendeki o program ile uygun formata çevirip client kısmına atıyorsun ve bu iki item_proto.txt ve item_proto dosyası birbirleri ile iletişime geçerek elindeki silahın değerlerini, özelliklerini oluşturuyor...


Telefondan yazıyorum, yazım yanlışları için kusura bakmayın.
TŞK EDERİM.
 
1665505011319.png

Martysama kaynak dosyalarını kullanıyorsanız bunlara sahipsinizdir. Navicat item_proto ve mob_proto tablolarını otomatik çekerek kapatır bunlarıda locale içerisine atarsınız server ve pack tarafındaki protolar eşitlenmiş olur. Txt kullanıyorsanız zaten bir dump_protonuz vardır.

1665505484325.png


1665505471756.png
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst