Merhaba arkadaşlar,
Zamanında arayıp bulamamıştım kendim düzenledim ve kullanılabilecek hale getirdim. Bu questi sorunsuz kullanabilmeniz için src kısmına bi kaç ekleme yapmanız gerekiyor. Yaptıktan sonra gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
game/src/questlua_pc.cpp gir müsait bir yere ekle;
game/src/questlua_pc.cpp arat;
altına ekle;
/usr/game/share/locale/turkey/quest gir quest_functions aç müsait bi yere ekle
quest dosyası oluştur içine yapıştır kaydet okut; (70007 kodunu değiştirerek istediğiniz iteme verebilirsiniz.)
src kısmı da olduğu için bu bölüme açtım. yanlışsa taşınabilir. iyi kullanımlar dilerim.
Zamanında arayıp bulamamıştım kendim düzenledim ve kullanılabilecek hale getirdim. Bu questi sorunsuz kullanabilmeniz için src kısmına bi kaç ekleme yapmanız gerekiyor. Yaptıktan sonra gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
game/src/questlua_pc.cpp gir müsait bir yere ekle;
C++:
int pc_change_sex_degisemen(lua_State * L)
{
LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr();
for (BYTE i = 0; i < WEAR_MAX_NUM; i++) {
if (ch->GetWear(i))
{
lua_pushboolean(L, false);
return 1;
}
}
lua_pushboolean(L, true);
return 1;
}
int pc_ticaret(lua_State * L)
{
LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr();
lua_pushboolean(L, ch->GetExchange() ? 1 : 0);
return 1;
}
int pc_pazar(lua_State * L)
{
LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr();
lua_pushboolean(L, ch->GetMyShop() ? 1 : 0);
return 1;
}
int pc_npc_pazar(lua_State * L)
{
LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr();
lua_pushboolean(L, ch->GetShopOwner() ? 1 : 0);
return 1;
}
int pc_depo(lua_State * L)
{
LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr();
lua_pushboolean(L, ch->IsOpenSafebox() ? 1 : 0);
return 1;
}
game/src/questlua_pc.cpp arat;
C++:
{ "change_empire", pc_change_empire },
altına ekle;
C++:
{ "change_sex_degisemen", pc_change_sex_degisemen },
{ "ticaret", pc_ticaret },
{ "pazar", pc_pazar },
{ "npc_pazar", pc_npc_pazar },
{ "depo", pc_depo },
/usr/game/share/locale/turkey/quest gir quest_functions aç müsait bi yere ekle
Lua (Quest):
pc.change_sex_degisemen
pc.ticaret
pc.pazar
pc.depo
pc.npc_pazar
quest dosyası oluştur içine yapıştır kaydet okut; (70007 kodunu değiştirerek istediğiniz iteme verebilirsiniz.)
Lua (Quest):
quest karakter_yuzugu begin
state start begin
when 70007.use begin
if pc.count_item ( 70007 ) < 1 then
say_title ( " Bug Kontrol " )
say( " Envanterindeki nesne kaybolmuş. " )
return
end
if pc.ticaret() or pc.pazar() or pc.npc_pazar() or pc.depo() then
syschat("Herhangi bir ticaret ekranı açık iken bu itemi kullanamazsınız.")
return
end
if pc.change_sex_degisemen() == false then
say_title("Karakter Değiştirme Yüzüğü ")
say_reward("Pet, kostüm, binek de dahil olmak üzere üstünde ne varsa çıkartmalısın.")
say("")
return;
end
say_title("Karakter Değiştirme Yüzüğü ")
say("Lütfen karakter değişimi yapmadan önce")
say("tüm itemlerinizi çıkarınız.")
say("NOT: Yüzük kullanıldıktan sonra silinir.")
local s = select("Savaşçı ","Ninja ","Sura ","Şaman ","Kapat ")
if pc.count_item ( 70007 ) < 1 then
say_title ( "Bug Kontrol" )
say( "Bug denediniz." )
return
end
if s == 1 then ---------------- Savasci karakter
say_title("Karakter Değiştirme Yüzüğü ")
say_reward ( "Savaşçı karakterini mi tercih ediyorsun? ")
say("Seçim senin elinde sadece bir kez seçebilirsin...")
say("UNUTMA! BU İŞLEM SONUNDA SKİLLERİN DE SIFIRLANACAK.")
local b = select("Evet","Hayır ")
if pc.get_job() == 0 then
say_title("Karakter Değiştirme Yüzüğü ")
say("Zaten seçtiğin karaktersin. Lütfen başka karakter seç.")
return
end
if b == 1 then
pc.polymorph (4 , 36000000000)
setskin ( NOWINDOW )
pc . change_sex ( )
pc . polymorph ( "20032" )
pc.remove_item ( 70007 )
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)
set_quest_state("skill_group","run")
pc.warp(469300,964200)
end
end
if s == 2 then ---------------- Ninja karakter
say_title("Karakter Değiştirme Yüzüğü ")
say_reward ( "Ninja karakterimi tercih ediyorsun? ")
say("Seçim senin elinde sadece bir kez seçebilirsin...")
say("UNUTMA! BU İŞLEM SONUNDA SKİLLERİN DE SIFIRLANACAK.")
local b = select("Evet","Hayır ")
if pc.get_job() == 1 then
say_title("Karakter Değiştirme Yüzüğü ")
say("Zaten seçtiğin karaktersin. Lütfen başka karakter seç.")
return
end
if b == 1 then
pc.polymorph(5 , 36000000000)
setskin( NOWINDOW )
pc.change_sex( )
pc.polymorph( "20032" )
pc.remove_item ( 70007 )
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)
set_quest_state("skill_group","run")
pc.warp(469300,964200)
end
end
if s == 3 then ---------------- Sura karakter
say_title("Karakter Değiştirme Yüzüğü ")
say_reward ( "Sura karakterimi tercih ediyorsun? ")
say("Seçim senin elinde sadece bir kez seçebilirsin...")
say("UNUTMA! BU İŞLEM SONUNDA SKİLLERİN DE SIFIRLANACAK.")
local b = select("Evet","Hayır ")
if pc.get_job() == 2 then
say_title("Karakter Değiştirme Yüzüğü ")
say("Zaten seçtiğin karaktersin. Lütfen başka karakter seç.")
return
end
if b == 1 then
pc.polymorph(6 , 36000000000)
setskin( NOWINDOW )
pc.change_sex( )
pc.polymorph( "20032" )
pc.remove_item( 70007 )
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)
set_quest_state("skill_group","run")
pc.warp(469300,964200)
end
end
if s == 4 then ---------------- Saman karakter
say_title("Karakter Değiştirme Yüzüğü ")
say_reward ( "Şaman karakterimi tercih ediyorsun? ")
say("Seçim senin elinde sadece bir kez seçebilirsin...")
say("UNUTMA! BU İŞLEM SONUNDA SKİLLERİN DE SIFIRLANACAK.")
local b = select("Evet","Hayır ")
if pc.get_job() == 3 then
say_title("Karakter Değiştirme Yüzüğü ")
say("Zaten seçtiğin karaktersin. Lütfen başka karakter seç.")
return
end
if b == 1 then
pc.polymorph (7 , 36000000000)
setskin ( NOWINDOW )
pc . change_sex ( )
pc . polymorph ( "20032" )
pc.remove_item ( 70007 )
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)
set_quest_state("skill_group","run")
pc.warp(469300,964200)
end
end
end
end
end
src kısmı da olduğu için bu bölüme açtım. yanlışsa taşınabilir. iyi kullanımlar dilerim.
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: