İstek drop info system

Konu sahibinin aradığı materyalleri bulmasına yardımcı olmak için konuya yorum yazabilirsiniz.

enes turan

MT Üye
MT Üye
Mesaj
236
Çözümler
9
Beğeni
82
Puan
464
Ticaret Puanı
0
Adsız.png

bu sistemi elinde olan varmı varsa paylaşabilirmi ?
veya forumda paylaşıldımı konusunu bulamadım.
 
Sistem olarak olmayabilir, ancak sökebileceğin warezlenmiş filesler var. Tam attığın görseldeki gibi istersen Osmanlı2'den, Benimki gibi istersen Zenaris'ten sökebilirsin.

 
Vatansever filesi kontrol edebilirsin
bitane yabancı forumdan buldum ekledim ama
mesela metin droplarına bakarken yada boslarda
1.png

sıkıntı yok sorunsuz
ama normal slottan düşen itemlere bakarken şöyle bir hata söz konusu

2.png


syser olarakda
Kod:
0401 00:08:31483 :: Cannot find item by -2147483648
0401 00:08:31483 :: Cannot find item by -2147483648
0401 00:08:31484 :: Cannot find item by -2147483648
0401 00:08:31484 :: Cannot find item by -2136350948
0401 00:08:31484 :: Cannot find item by -2136350948
0401 00:08:31484 :: Cannot find item by -2136350948

böyle bir syser veriyor ugraşıyorum bakalım çözebilecekmiyim :D
 
Sorun packden kaynaklandığını düşünüyorum , ayrıca bir kaç slottamı bu şekilde tüm slotlardamı
metin ve boslara bakarken sorun yok

ama normal mapdaki slota baktığın zaman hepsinde aynı sorun var tüm slotlarda

Kod:
    def SetHP(self, hpPercentage):
        if not self.hpGauge.IsShow():  
            def __getAI(flag):
                name = ['Zwierzêta', 'Nieumar³e', 'Diab³y', 'Ludzie', 'Orki', 'Mistyki']
                flags = []
                for i in xrange(17, -1, -1):
                    if (flag >= (1 << i)):
                        flag -= (1 << i)
                        if (i <= 6):
                            try:
                                flags.append("%s" % name[i])
                            except:
                                continue
                        continue
                return flags

            flags = __getAI(nonplayer.GetRaceFlagByVID(self.GetTargetVID()))
            if len(flags) == 0:
                self.bonusName.SetText("Brak")
            else:
                self.bonusName.SetText("Bonusy: " + ",".join(flags))
            self.bonusName.UpdateRect()
            self.bonusName.Show()
           
            self.SetSize(240 + 5 * self.nameLength, 48)
           
            self.name.SetPosition(20, 8)
            self.name.SetWindowHorizontalAlignLeft()
            self.name.SetHorizontalAlignLeft()
       
            self.hpGauge.Show()
            self.closeButton.Show()
            self.dropButton.Show()
           
            self.UpdatePosition()

        self.name.SetText(self.nameString + ("[%.2f%%]" % (float(hpPercentage))))

        self.hpGauge.SetPosition(18, 20)
        self.hpGauge.SetWindowVerticalAlignBottom()
        self.hpGauge.UpdateRect()
        self.hpGauge.MakeGauge(5 * len(self.name.GetText()), "red")
        self.hpGauge.SetPercentage(hpPercentage, 100)

bu kod bloğundan kaynaklandığını düşünüyorum uitarget.py
 
Uyumluluğa baktınızmı kaç k game
item_manager.cpp eklediğim kısım:
#ifdef DROP_WIKI
bool ITEM_MANAGER::GetDropItem(LPCHARACTER pkChr, std::vector<DWORD> & vec_drop_item) {
    if (!pkChr)
        return false;

    BYTE bRank = pkChr->GetMobRank();

    std::vector<CItemDropInfo>::iterator it = g_vec_pkCommonDropItem[bRank].begin();

    while (it != g_vec_pkCommonDropItem[bRank].end())
    {
        const CItemDropInfo & c_rInfo = *(it++);
        if (test_server)
            sys_log(0, "recv-drop-item: [%lu]", c_rInfo.m_dwVnum);
        vec_drop_item.push_back(c_rInfo.m_dwVnum);
    }

    {
        itertype(m_map_pkDropItemGroup) it;
        it = m_map_pkDropItemGroup.find(pkChr->GetRaceNum());
        if (it != m_map_pkDropItemGroup.end()) {
            __typeof(it->second->GetVector()) v = it->second->GetVector();
            for (DWORD i = 0; i < v.size(); ++i) {
                if (test_server)
                    sys_log(0, "recv-drop-item: [%lu]", v[i].dwVnum);
                vec_drop_item.push_back(v[i].dwVnum);
            }
        }
    }

    {
        itertype(m_map_pkMobItemGroup) it;
        it = m_map_pkMobItemGroup.find(pkChr->GetRaceNum());
        if (it != m_map_pkMobItemGroup.end()) {
            CMobItemGroup* pGroup = it->second;
            if (pGroup && !pGroup->IsEmpty()) {
                const CMobItemGroup::SMobItemGroupInfo & info = pGroup->GetOne();
                if (test_server)
                    sys_log(0, "recv-drop-item: [%lu]", info.dwItemVnum);
                vec_drop_item.push_back(info.dwItemVnum);
            }
        }
    }

    {
        itertype(m_map_pkLevelItemGroup) it;
        it = m_map_pkLevelItemGroup.find(pkChr->GetRaceNum());
        if (it != m_map_pkLevelItemGroup.end()) {
            __typeof(it->second->GetVector()) v = it->second->GetVector();
            for (DWORD i = 0; i < v.size(); i++) {
                DWORD dwVnum = v[i].dwVNum;
                if (test_server)
                    sys_log(0, "recv-drop-item: [%lu]", dwVnum);
                vec_drop_item.push_back(dwVnum);
            }
        }
    }

    {
        itertype(m_map_pkGloveItemGroup) it;
        it = m_map_pkGloveItemGroup.find(pkChr->GetRaceNum());
        if (it != m_map_pkGloveItemGroup.end()) {
            __typeof(it->second->GetVector()) v = it->second->GetVector();
            for (DWORD i = 0; i < v.size(); ++i) {
                DWORD dwVnum = v[i].dwVnum;
                if (test_server)
                    sys_log(0, "recv-drop-item: [%lu]", dwVnum);
                vec_drop_item.push_back(dwVnum);
            }
        }
    }

    {
        if (pkChr->GetMobDropItemVnum()) {
            itertype(m_map_dwEtcItemDropProb) it = m_map_dwEtcItemDropProb.find(pkChr->GetMobDropItemVnum());
            if (it != m_map_dwEtcItemDropProb.end())
                if (test_server)
                    sys_log(0, "recv-drop-item: [%lu]", pkChr->GetMobDropItemVnum());
            vec_drop_item.push_back(pkChr->GetMobDropItemVnum());
        }
    }

    return vec_drop_item.size();
}
#endif
 
Geri
Üst