Çözüldü Deaktif edilmiş özellikleri aktif etmek

  • Konuyu açan Konuyu açan comos
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 11
  • Gösterim Gösterim 2K
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.

comos

MT Üye
MT Üye
Editör
Mesaj
273
Çözümler
18
Beğeni
267
Puan
799
Ticaret Puanı
0
Selam, martysamanın altyapısı ile düzenlenmiş ve sadece insanların kendisini geliştirmesi için paylaşılan altyapı filesi üzerinde kendi sunucumun başlangıcından gelişimine birçok detayı ile ilgilendim. Çoğu ince ayarı hallettim fakat sunucuda bazı özellikler deaktif bırakılmış. Örneğin sunucuda cor var, simyacı var ancak altyapı filesi olduğu için sanıyorum ki deaktif. Bu ve bunun gibi birçok özellik deaktif, aktif etmek için ne yapmalıyım?

edit:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
böyle bi dosya buldum, burası oyunda aktif olan sistemlerin listesi mi? öyle ise nasıl aktif/deaktif yapabilirim buradan?
 
Son düzenleme:
Çözüm
#ifndef => Eğer aktif değilse
#ifdef => Eğer aktise
#define => buda tanımlama oluyor.

ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER’i devredışı bıracaksanız aynı işlemi clientte de yapmalısınız.
UserInterface/locale_inc.h

İşlemleri yaptıktan sonra game ve clienti de build etmelisiniz. :)
Evet o dosyadan aktif veya deaktif edebilirsiniz. Başında # olanlar devredışı bırakılmış demek.
 
Evet o dosyadan aktif veya deaktif edebilirsiniz. Başında # olanlar devredışı bırakılmış demek.
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Aklımdaki sorulara yanıt alabilmem için size iki soru sormak istiyorum.
1- #ifndef , #ifdef ve #define ne anlama geliyor?
2- Kaynak kodlarında #define ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER yazıyor ve yukarda söylediğinize göre oyunumda lycan aktif olmamalı ama ben yeni bir karakter oluşturup lycan olarak oynayabiliyorum.

Burada kafam karıştı, yardımcı olabilir misiniz?
 
#ifndef => Eğer aktif değilse
#ifdef => Eğer aktise
#define => buda tanımlama oluyor.

ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER’i devredışı bıracaksanız aynı işlemi clientte de yapmalısınız.
UserInterface/locale_inc.h

İşlemleri yaptıktan sonra game ve clienti de build etmelisiniz. :)
 
Çözüm
#ifndef => Eğer aktif değilse
#ifdef => Eğer aktise
#define => buda tanımlama oluyor.

ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER’i devredışı bıracaksanız aynı işlemi clientte de yapmalısınız.
UserInterface/locale_inc.h

İşlemleri yaptıktan sonra game ve clienti de build etmelisiniz. :)
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Hocam iki tarafta da #define olarak tanımlanmış ve sizin söylediğinize göre deaktif olması gerekiyor ancak oyunda aktif.
Benim amacım lycanı oyunumdan deaktif etmek değil simya ve kuşak özelliklerini aktif etmekti kafam biraz karıştı açıkçası.
 
Simya ve belt için şunu uygulayın;
UserInterface/locale_inc.h

Bunları
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
//#define ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM
//#define ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM

Şu şekilde değiştirin;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#define ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM
#define ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
 
Simya ve belt için şunu uygulayın;
UserInterface/locale_inc.h

Bunları
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
//#define ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM
//#define ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM

Şu şekilde değiştirin;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#define ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM
#define ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
Aynı işlemi CommonDefineste de yapıp game ve clienti build etmem gerekiyor mu?

edit: Simya sistemi oyunda aktif değil ama kaynak kodlarından bakınca aktif olması gerekiyor gibi anlıyorum. Eğer yardımcı olmak isterseniz düzenlenmesi gereken dosyayı upload ediyorum.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Son düzenleme:
Bilgisayara şu an için erişimim yok o yüzden dosyalara bakamam. Sadece clientten yapmanız yeterli.
 
Bu arada hangi filesi kullanıyorsunuz? Python (root) dosyalarına da bakın simya ve kemer kodları var mı vs.

Simya ve kemer sadece clientten kapanıp açılıyor. Server tarafına define eklenmemiş onlar için. Bu yüzden sadece clientte aktif edip build edeceksiniz. :)
 
Bu arada hangi filesi kullanıyorsunuz? Python (root) dosyalarına da bakın simya ve kemer kodları var mı vs.

Simya ve kemer sadece clientten kapanıp açılıyor. Server tarafına define eklenmemiş onlar için. Bu yüzden sadece clientte aktif edip build edeceksiniz. :)
Martysama v4.6 kullanıyorum içerisinde cor draconisler ve simyalar mevcut oyun içerisinden kodu yazıp cor draconise sağ tıklıyorum ancak sanıyorum ki simya sistemi aktif edilmediği için açılmıyor. Root kısmından kastınız pack ise içerisinde simyaya ait uidragonsoul.py ve dragon_soul_refine_settings.py isimli iki dosya mevcut. İlgilenirseniz;

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Eğer root kısmından bahsettiğiniz başka bir klasör ise yolunu belirtirseniz kontrol etmek isterim çünkü sunucumda simya sisteminin olmasını istiyorum.
 
Üst