Çözüldü Cpu kullanımı

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

ErnestoChe

Üye
Üye
Mesaj
55
Çözümler
1
Beğeni
12
Puan
439
Ticaret Puanı
0
Bir fileste ışınlanırken cpu kullanımı %2yi geçmezken başka bir fileste %6dan aşağı değer vermiyor. Bunun sebebi nedir?
Işınlandığımda hangi .cpp dosyaları kullanılıyor?
 
Çözüm
Büyük ihtimalle files dolu bir files tır. Eklenen sistemler optimize olarak çalışmıyordur ondandır. Konsolda top komutuyla bir süre izle ilk açılışta da çok gpu harcıyor. Sadece ışınlandığın zaman tek bir dosya veya fonksiyon çalışmıyor bu yolla sorunun kayağını bulmak zor olur.
Tek bir .cpp dosyasından kaynaklı olduğunu düşünmüyorum.
Yüklü olan sistemler, grafikler,modeller vs. bunların hepsi birer faktör olabilir.
 
Cpu kullanımı oyuna girdiğin bilgisayarın mı yoksa sunucunun mu?
 
Büyük ihtimalle files dolu bir files tır. Eklenen sistemler optimize olarak çalışmıyordur ondandır. Konsolda top komutuyla bir süre izle ilk açılışta da çok gpu harcıyor. Sadece ışınlandığın zaman tek bir dosya veya fonksiyon çalışmıyor bu yolla sorunun kayağını bulmak zor olur.
 
Çözüm
Tek bir .cpp dosyasından kaynaklı olduğunu düşünmüyorum.
Yüklü olan sistemler, grafikler,modeller vs. bunların hepsi birer faktör olabilir.
sunucu cpusunun frafik ve modellemelerle alakalı olduğunu sanmıyorum. Bu sadece ışınandığımda oluşan birşey ışınlandığımda hangi fonksiyonlar çalışıyor oralardan yola çıkmak istiyorum. Belki oradan birşeylere ulaşabilirim diye düşüncem var.
 
sunucu cpusunun frafik ve modellemelerle alakalı olduğunu sanmıyorum. Bu sadece ışınandığımda oluşan birşey ışınlandığımda hangi fonksiyonlar çalışıyor oralardan yola çıkmak istiyorum. Belki oradan birşeylere ulaşabilirim diye düşüncem var.
Sunucu cpusu oldugunu sonradan belirttiğiniz için elbette grafik faktörü eleniyor. Ancak yüklü olan sistemlerin çoğu paket alışverişi yaptığı için, hem pc hem de sunucu tarafını etkileyebilir. Bu durumda yapmanız gereken tek şey sistemleri kontrol etmek. Eğer #ifdef ile düzenli bir şekilde eklenmişlerse, hem client hem de server tarafından bu sistemleri kapatarak deneme yapabilirsiniz.
 
char.cpp:
bool CHARACTER::WarpSet(long x, long y, long lPrivateMapIndex)
 
Işınlanınca tüm bilgiler yeniden serverden alınıyor. Üst mesajlarda yazdıkları gibi harici sistemlerden kaynaklı olabilir
 
Game ile paket alışverişi yapan, özensiz kodlanmış herhangi yeni bir sistem buna sebebiyet verebilir.Genelde bu tarz cpu tüketimini arttıran sistemler komplike ve çok dallanıp budaklanan (Render target, mob drop info bunlara iyi örnekler ) sistemlerdir.Service dosyasından ifdef ile eklenmiş yeni sistemleri deaktif ederek tekrar deneyin, bulacağınıza eminim.
 
Konu çözüldüğüne göre kilitlenmiştir.
İyi forumlar arkadaşlar.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst