[C++] Şaman Grup Kutsama [Kendinini Kutsayamama Bugu Çözüldü]

herhangi bir sorun yok ama sende olmuş olabilir veya bende fixli olabilir :d
Fixli olacak bişey yokki anlatımda arat değiltir dediği blok ile benim sorunumu çözen bloklar aynı ama kodlar farklı konuda verilen kod bloğu işe yaramadı bende.
 
merhabalar hocam çok eski bir konu fakat bende ekledim herşeyi yaptım anlatımdaki gibi fakat grup kutsama olmuyor acaba nasıl çözdünüz arkadaştaki problemi acaba packtaki skiltable.txt yide editleyeceğiz büyük ihtimal ben 1 deneme yaptım fakat skill kullanılmadı acaba buraya up etsem yardımcı olurmusunuz
Çözüm için bir tane kod blogu eklemiştik. Onları da eklerseniz iyi olur.
 
Son düzenleme:
merhabalar hocam çok eski bir konu fakat bende ekledim herşeyi yaptım anlatımdaki gibi fakat grup kutsama olmuyor acaba nasıl çözdünüz arkadaştaki problemi acaba packtaki skiltable.txt yide editleyeceğiz büyük ihtimal ben 1 deneme yaptım fakat skill kullanılmadı acaba buraya up etsem yardımcı olurmusunuz
wolfmanı kaldırmıştım yukardaki yorumda arkadaşın verdiği şekilde yaptım sorun düzeldi yaptığım işlem şu

'ATTACK','USE_MELEE_DAMAGE','COMPUTE_ATTGRADE','SELFONLY','USE_MAGIC_DAMAGE','USE_HP_AS_COST','COMPUTE_MAGIC_DAMAGE','SPLASH','GIVE_PENALTY','USE_ARROW_DAMAGE','PENETRATE','IGNORE_TARGET_RATING','ATTACK_SLOW','ATTACK_STUN','HP_ABSORB','SP_ABSORB','ATTACK_FIRE_CONT','REMOVE_BAD_AFFECT','REMOVE_GOOD_AFFECT','CRUSH','ATTACK_POISON','TOGGLE','DISABLE_BY_POINT_UP','CRUSH_LONG','WIND','ELEC','FIRE','PARTY'
 
Verilen Buffların ölmeyene kadar kalıcı olmasını nasıl sağlarız ?
 
Değerleri değiştimeye çalıştığımda hata alıyorum: "Data truncated for column 'setFlag' at row 85"

Benim Değerlerim:

'ATTACK','USE_MELEE_DAMAGE','COMPUTE_ATTGRADE','SELFONLY','USE_MAGIC_DAMAGE','USE_HP_AS_COST','COMPUTE_MAGIC_DAMAGE','SPLASH','GIVE_PENALTY','USE_ARROW_DAMAGE','PENETRATE','IGNORE_TARGET_RATING','ATTACK_SLOW','ATTACK_STUN','HP_ABSORB','SP_ABSORB','ATTACK_FIRE_CONT','REMOVE_BAD_AFFECT','REMOVE_GOOD_AFFECT','CRUSH','ATTACK_POISON','TOGGLE','DISABLE_BY_POINT_UP','CRUSH_LONG','ATTACK_WIND','ATTACK_ELEC','ATTACK_FIRE','ATTACK_BLEEDING','PARTY'


Değiştirilmesi Gereken Değerler:
'ATTACK','USE_MELEE_DAMAGE','COMPUTE_ATTGRADE','SELFONLY','USE_MAGIC_DAMAGE','USE_HP_AS_COST','COMPUTE_MAGIC_DAMAGE','SPLASH','GIVE_PENALTY','USE_ARROW_DAMAGE','PENETRATE','IGNORE_TARGET_RATING','ATTACK_SLOW','ATTACK_STUN','HP_ABSORB','SP_ABSORB','ATTACK_FIRE_CONT','REMOVE_BAD_AFFECT','REMOVE_GOOD_AFFECT','CRUSH','ATTACK_POISON','TOGGLE','DISABLE_BY_POINT_UP','CRUSH_LONG','WIND','ELEC','FIRE','PARTY'
 
Geri
Üst