Yardım C++ Problem Hk.

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

IFS

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Merhabalar,
İstemci kaynağımda yapmış olduğum bir düzenleme kapsamında, bir sorun ile karşılaşmaktayım. Sorunun görüntüsü aşağıda ki gibidir;

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Problemin tanımı; @Whistle öncelikli bilgilerinize sunarım.

- PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp dosyasında,

Kod:
bool CPythonNetworkStream::RecvMainCharacter()
bool CPythonNetworkStream::RecvMainCharacter3_BGM()
bool CPythonNetworkStream::RecvMainCharacter4_BGM_VOL()

fonksiyonlarında ekteki kodu eklemeye çalışıyorum.

C++:
rkPlayer.SetPlayerRace(MainChrPacket.sPlayerRace);

Ancak derleme esnasında aşağıda ki gibi bir hata ile karşılaşıyorum.

1624838629953.png


Daha sonra, bu bana bahsettiği terimleri, ilgili sınıfın üyesi haline getirmek için, packet.h dosyasında yukarıda benden istediği sınıfların üyesi haline getiriyorum. Ancak sorularımdan bir tanesi şu;

- SPlayerRace packet.h dosyasına, DWORD,WORD,BYTE,CHAR,LONG,INT hangi şekilde eklenmesi gerekiyor ?

1624838822658.png


Yukarıda packet.h yer alan açıklama kısımlarını yorum satırından çıkardığım da konunun en başında gösterdiğim hata ile karşılaşıyorum.
Loading'den sonra oyun içerisinde siyah ekran ve yazıların bir birine girmesi vb..

Packet.h dosyasında ki, satırları eğer yorum satırı yaparsam ve PythonNetworkStreamPhaseLoading.cpp dosyasında bulunan
C++:
rkPlayer.SetPlayerRace(mainChrPacket.sPlayerRace);
bu kısımları yorum satırı yaparsam
oyun başarılı bir şekilde açılıyor.

Yalnız anladığım kadarıyla ise, bu yukarıda ki fonksiyonların çalışması için PythonPlayer.h dosyasında bulunan
C++:
class CPythonPlayer : public CSingleton<CPythonPlayer>, public IAbstractPlayer
sınıfına ekleme yapılması gerekiyor.

Örnekte gösterdiği gibi, ancak ben buraya hangi değerlerde ve nasıl tanımlama yapabilirim açıkçası onu bilmiyorum. Sorunumun çözülmesinde yardımcı ola bilirseniz çok mutlu olurum.

1624839192074.png


Keyifli forumlar..
 
SetRace ve GetRace fonksiyonları DWORD olarak tanımlanmış. Bu yüzden Packet'e de DWORD olarak eklenmesi gerekmiyor mu?
Birde server tarafından da paketleri güncellemeyi unutmayınız.

SetRace ve GetRace fonksiyon kodlarını da eklerseniz daha iyi olabilir.
 
SetRace ve GetRace fonksiyonları DWORD olarak tanımlanmış. Bu yüzden Packet'e de DWORD olarak eklenmesi gerekmiyor mu?
Birde server tarafından da paketleri güncellemeyi unutmayınız.

SetRace ve GetRace fonksiyon kodlarını da eklerseniz daha iyi olabilir.
Merhabalar,

SetRace ve GetRace fonksiyonlarını sadece bir örnek olarak ekledim. Bunu packet.h'e hangi şekilde tanımlamam gerektiğini anlamak için sadece.

Görselde ki bulunan kodu buraya bu şekilde yazmak gerekiyor, işte sorun şu zaten bu kodun bu şekilde çalışabilmesi için sağlıklı bir şekilde nereye nasıl bir ekleme yapılması gerekiyor? Bu eklediğim sistemin server tarafı ile hiç bir alakası olamaz diye düşünüyorum.
1624877577872.png

1624877669874.png
 
packet.h'da arayın
C++:
TPacketGCMainCharacter3_BGM;
TPacketGCMainCharacter4_BGM_VOL;
TPacketGCMainCharacter;
Gördüğüm kadarıyla bu structlarda kullanılıyor. Bunların içine eklemeniz gerek
 
Keşke kodlarınızı kod bloğuna ekleseniz resimden bakarak tarif etmek zor.
TPacketGCMainCharacter4_BM_VOL, TPacketGCMainCharacter3_BM_VOL ve TPacketGCMainCharacter packetlerine DWORD türünde sPlayerRace ekleyin.

Daha sonra PythonPlayer.h'ye SetPlayerRace adında fonksiyon ekleyin. Bu fonksiyonların işlevini yapmak istediğiniz şeye göre ayarlayabilirsiniz.
 
Keşke kodlarınızı kod bloğuna ekleseniz resimden bakarak tarif etmek zor.
TPacketGCMainCharacter4_BM_VOL, TPacketGCMainCharacter3_BM_VOL ve TPacketGCMainCharacter packetlerine DWORD türünde sPlayerRace ekleyin.

Daha sonra PythonPlayer.h'ye SetPlayerRace adında fonksiyon ekleyin. Bu fonksiyonların işlevini yapmak istediğiniz şeye göre ayarlayabilirsiniz.
cppde olmayınca headerdeki kod bi işe yarar mı ki ?
 
Geri