c++ client taraflı herekat ve saldırı hızı fix

mt2go2

Üye
Üye
Mesaj
203
Çözümler
2
Beğeni
92
Puan
464
Hayalim efsunlar değişmediği gibi harekat hızınıda sabitlemek.
örneğin 100 den 200 e kadar sql tablosunda harekat hızı sabitlenir.
karakter 150 hızına ulaşınca 150 tablosuna atanır ordan çeker.
yıllardır efsun değişme hilesi olamdıysa buda olmaz.

Neyse harekat hızı fix
ActorInstance.cpp


Python:
void CActorInstance::SetMoveSpeed(float fMovSpd)
{
   
Altına ekle;
   
    if(m_fMovSpd > 2.0f)
    {
        m_fMovSpd = 2.0f;
        return;
    }


ActorInstanceEvent.cpp


C++:
void CActorInstance::__OnMove()

{

   

Altına ekle;



    if(m_fMovSpd > 2.0f)

    {

        SetUnhandledExceptionFilter((LPTOP_LEVEL_EXCEPTION_FILTER)NULL);

        __asm{

            mov eax,0x444

            jmp eax

        }
}


saldırı hızı fix

GameLib/ActorInstance.cpp

C++:
void CActorInstance::SetAttackSpeed(float fAtkSpd)
    
Altına Ekle :
    
        if (m_fAtkSpd > 2.0f)
    {
        m_fAtkSpd = 2.0f;
        return;
    }


GameLib/ActorInstanceEvent.cpp:
GameLib/ActorInstanceEvent.cpp

void CActorInstance::__OnAttack(WORD wMotionIndex)

arat

    if (m_fAtkSpd > 2.0f)
    {
        SetUnhandledExceptionFilter((LPTOP_LEVEL_EXCEPTION_FILTER)NULL);
        __asm{
            mov ebx, 0x444
                jmp ebx
        }
    }
    
    ekle


fixi paylaşan aynı kişi bunuda paylaşmış fakat bunu denemedim.

Metin2 Prodamage vs Wait Hack Fix​



UserInterface/PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp:
Aratın:

Kod:
TPacketCGAttack kPacketAtk;

Üstüne ekleyin

Kod:
    if (!__IsPlayerAttacking())
        return true;
 
Son düzenleme:
Geri
Üst