Çözüldü Build Ederken Hata

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

cosion

Üye
Üye
Mesaj
127
Çözümler
12
Beğeni
23
Puan
469
Ticaret Puanı
0
Adsız.png


Build ederken bu hatayı alıyorum, sebebi nedir acaba ?
 
../Server/ kısmına gelip gmake all yazıp derlemeyi dene.
 
Şöyle bir açıklama yapsam iyi olacak, ben normalde hiç bir değişiklik yapmadan önce build alabiliyordum, input_db.cpp'de itemle başlaması için bu kodu ekledim,

C++:
void CInputDB::PlayerCreateSuccess(LPDESC d, const char* data)
{
    if (!d)
        return;

    TPacketDGCreateSuccess* pPacketDB = (TPacketDGCreateSuccess*)data;

    if (pPacketDB->bAccountCharacterIndex >= PLAYER_PER_ACCOUNT)
    {
        d->Packet(encode_byte(HEADER_GC_CHARACTER_CREATE_FAILURE), 1);
        return;
    }

    long lIndex = 0;

    if (!CMapLocation::instance().Get(pPacketDB->player.x,
        pPacketDB->player.y,
        lIndex,
        pPacketDB->player.lAddr,
        pPacketDB->player.wPort))
    {
        sys_err("InputDB::PlayerCreateSuccess: cannot find server for mapindex %d %d x %d (name %s)",
            lIndex,
            pPacketDB->player.x,
            pPacketDB->player.y,
            pPacketDB->player.szName);
    }

    TAccountTable& r_Tab = d->GetAccountTable();
    r_Tab.players[pPacketDB->bAccountCharacterIndex] = pPacketDB->player;

    TPacketGCPlayerCreateSuccess pack;

    pack.header = HEADER_GC_CHARACTER_CREATE_SUCCESS;
    pack.bAccountCharacterIndex = pPacketDB->bAccountCharacterIndex;
    pack.player = pPacketDB->player;
#ifdef ENABLE_NEWSTUFF
    if (!g_stProxyIP.empty())
        pack.player.lAddr = inet_addr(g_stProxyIP.c_str());
#endif
    d->Packet(&pack, sizeof(TPacketGCPlayerCreateSuccess));

    TPlayerItem t;
    memset(&t, 0, sizeof(t));
 
 
    t.window = INVENTORY;
    t.count = 1;
    t.owner = r_Tab.players[pPacketDB->bAccountCharacterIndex].dwID;

    struct SInitialItem
    {
   
        BYTE pos;

        DWORD dwVnum;
        DWORD count;

        long socket0;
        long socket1;
        long socket2;
        long socket3;
        long socket4;

        long attr_type0;
        long attr_value0;
 
        long attr_type1;
        long attr_value1;
 
        long attr_type2;
        long attr_value2;
 
        long attr_type3;
        long attr_value3;
 
        long attr_type4;
        long attr_value4;

    };

    const int MAX_INITIAL_ITEM = 10;

    static SInitialItem initialItems[JOB_MAX_NUM][MAX_INITIAL_ITEM] =
    {
        {
            {0,    11279,    0,    0,    0,    1,3000, 53,50, 23,10, 9,20, 39,15},    // Zirh Savaşçı
            {1,    12249,    0,    0,    0,    21,20, 18,20, 22,20, 12,8, 7,8},    // Kafalik
            {2,    15209,    0,    0,    0,    1,3000, 15,10, 7,8, 43,20, 44,20}, // Ayakkabi
            {3,    14209,    0,    0,    0,    1,3000, 16,10, 23,10, 21,20, 22,20},    // Bilezik
            {4,    299,      0,    0,    0,    72,45, 5,12, 6,12, 15,10, 16,10},    // Silah
            {5,    16209,    0,    0,    0,    1,3000, 15,10, 10,30, 43,20, 44,20}, // Kolye
            {6,    17109,    0,    0,    0,    8,20, 17,10, 45,20, 21,20, 22,20}, // Küpe
            {10,   13049,    0,    0,    0,    5,12, 6,12, 43,20, 44,20, 17,10},    // Kalkan
        },
        {
            {0,    11479,    0,    0,    0,    1,3000, 53,50, 23,10, 9,20, 39,15},    // Zirh    Ninja
            {1,    12389,    0,    0,    0,    21,20, 18,20, 22,20, 12,8, 7,8},    // Kafalik
            {2,    15209,    0,    0,    0,    1,3000, 15,10, 7,8, 43,20, 44,20}, // Ayakkabi
            {3,    14209,    0,    0,    0,    1,3000, 16,10, 23,10, 21,20, 22,20},    // Bilezik
            {4,    1179,     0,    0,    0,    72,45, 5,12, 6,12, 15,10, 16,10},    // Silah
            {5,    16209,    0,    0,    0,    1,3000, 15,10, 10,30, 43,20, 44,20}, // Kolye
            {6,    17109,    0,    0,    0,    8,20, 17,10, 45,20, 21,20, 22,20}, // Küpe
            {10,   13049,    0,    0,    0,    5,12, 6,12, 43,20, 44,20, 17,10},    // Kalkan
        },  
        {
            {0,    11679,    0,    0,    0,    1,3000, 53,50, 23,10, 9,20, 39,15},    // Zirh Sura
            {1,    12529,    0,    0,    0,    21,20, 18,20, 22,20, 12,8, 7,8},    // Kafalik
            {2,    15209,    0,    0,    0,    1,3000, 15,10, 7,8, 43,20, 44,20}, // Ayakkabi
            {3,    14209,    0,    0,    0,    1,3000, 16,10, 23,10, 21,20, 22,20},    // Bilezik
            {4,    299,      0,    0,    0,    72,45, 5,12, 6,12, 15,10, 16,10},    // Silah
            {5,    16209,    0,    0,    0,    1,3000, 15,10, 10,30, 43,20, 44,20}, // Kolye
            {6,    17109,    0,    0,    0,    8,20, 17,10, 45,20, 21,20, 22,20}, // Küpe
            {10,   13049,    0,    0,    0,    5,12, 6,12, 43,20, 44,20, 17,10},    // Kalkan
        },  
        {
            {0,    11879,    0,    0,    0,    1,3000, 53,50, 23,10, 9,20, 39,15},    // Zirh Şaman
            {1,    12669,    0,    0,    0,    21,20, 18,20, 22,20, 12,8, 7,8},    // Kafalik
            {2,    15209,    0,    0,    0,    1,3000, 15,10, 7,8, 43,20, 44,20}, // Ayakkabi
            {3,    14209,    0,    0,    0,    1,3000, 16,10, 23,10, 21,20, 22,20},    // Bilezik
            {4,    5119,     0,    0,    0,    72,45, 5,12, 6,12, 15,10, 16,10},    // Silah
            {5,   16209,    0,    0,    0,    1,3000, 15,10, 10,30, 43,20, 44,20}, // Kolye
            {6,    17109,    0,    0,    0,    8,20, 17,10, 45,20, 21,20, 22,20}, // Küpe
            {10,   13049,    0,    0,    0,    5,12, 6,12, 43,20, 44,20, 17,10},    // Kalkan
        },        // Şaman
    };

    unsigned job = pPacketDB->player.byJob;
    RaceToJob(job, &job);
    for (int i = 0; i < MAX_INITIAL_ITEM; i++)
    {
        if (initialItems[job][i].dwVnum == 0)
            continue;

        t.id = ITEM_MANAGER::instance().GetNewID();
        t.pos = initialItems[job][i].pos;
        t.count = initialItems[job][i].count;
        t.vnum = initialItems[job][i].dwVnum;

        t.alSockets[0] = initialItems[job][i].socket0;
        t.alSockets[1] = initialItems[job][i].socket1;
        t.alSockets[2] = initialItems[job][i].socket2;

        t.aAttr[0].bType = initialItems[job][i].attr_type0;
        t.aAttr[0].sValue = initialItems[job][i].attr_value0;

        t.aAttr[1].bType = initialItems[job][i].attr_type1;
        t.aAttr[1].sValue = initialItems[job][i].attr_value1;

        t.aAttr[2].bType = initialItems[job][i].attr_type2;
        t.aAttr[2].sValue = initialItems[job][i].attr_value2;

        t.aAttr[3].bType = initialItems[job][i].attr_type3;
        t.aAttr[3].sValue = initialItems[job][i].attr_value3;

        t.aAttr[4].bType = initialItems[job][i].attr_type4;
        t.aAttr[4].sValue = initialItems[job][i].attr_value4;




        db_clientdesc->DBPacketHeader(HEADER_GD_ITEM_SAVE, 0, sizeof(TPlayerItem));
        db_clientdesc->Packet(&t, sizeof(TPlayerItem));
    }
 
 
    LogManager::instance().CharLog(pack.player.dwID, 0, 0, 0, "CREATE PLAYER", "", d->GetHostName());
}

Sonrasında ise build alırken en başta eklediğim hatayı vermeye başladı.
 
O halde yaptığın düzenlemeyi geri alıp tekrar dene. Sorun bundan mı kaynaklı onu netleştirmiş olursun.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst