Çözüldü Artırma kağıdı geçme oranlar kimse bilmiyor

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Feartl

Üye
Üye
Mesaj
137
Çözümler
3
Beğeni
32
Puan
74
Ticaret Puanı
0
arkadaşlar artırma kağıtlarını sınırsız yaptım ama geçme oranlarını bulamadım baya bi araştırdım ama bi çözüm bulamadım
mesela 5 tane artırma atıyosan 2 tanesi eklenmedi diyor
 
Çözüm
hepsini 100 yapınca da olması gerek. Olmazsa şunları uygulayın.

char_item.cpp dosyasında aratın;
case USE_ADD_ATTRIBUTE ve case USE_ADD_ATTRIBUTE2 blokunda yer alıyor.

C++:
                                        if (number(1, 100) <= aiItemAttributeAddPercent[item2->GetAttributeCount()])
                                        {
                                            item2->AddAttribute();
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 성공하였습니다."));

                                            int iAddedIdx = item2->GetAttributeCount() - 1;
                                            LogManager::instance().ItemLog(
                                                    GetPlayerID()...
game/src/constants.cpp içerisinde şöyle bir kod bulunuyor.
C++:
const int aiItemAttributeAddPercent[ITEM_ATTRIBUTE_MAX_NUM] =
{
    100, 80, 60, 50, 30, 0, 0,
};
 
Gelen efsunların oranımı değiştirmek istiyorsanız yoksa başarılı veya başarısız şansını mı güncellemek istiyorsunuz?
 
hepsini 100 yapınca da olması gerek. Olmazsa şunları uygulayın.

char_item.cpp dosyasında aratın;
case USE_ADD_ATTRIBUTE ve case USE_ADD_ATTRIBUTE2 blokunda yer alıyor.

C++:
                                        if (number(1, 100) <= aiItemAttributeAddPercent[item2->GetAttributeCount()])
                                        {
                                            item2->AddAttribute();
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 성공하였습니다."));

                                            int iAddedIdx = item2->GetAttributeCount() - 1;
                                            LogManager::instance().ItemLog(
                                                    GetPlayerID(),
                                                    item2->GetAttributeType(iAddedIdx),
                                                    item2->GetAttributeValue(iAddedIdx),
                                                    item->GetID(),
                                                    "ADD_ATTRIBUTE_SUCCESS",
                                                    buf,
                                                    GetDesc()->GetHostName(),
                                                    item->GetOriginalVnum());
                                        }
                                        else
                                        {
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 실패하였습니다."));
                                            LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_ATTRIBUTE_FAIL", buf);
                                        }

Şöyle değiştiriniz.
C++:
                        item2->AddAttribute();
                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("속성 추가에 성공하였습니다."));

                        int iAddedIdx = item2->GetAttributeCount() - 1;
                        LogManager::instance().ItemLog(
                            GetPlayerID(),
                            item2->GetAttributeType(iAddedIdx),
                            item2->GetAttributeValue(iAddedIdx),
                            item->GetID(),
                            "ADD_ATTRIBUTE_SUCCESS",
                            buf,
                            GetDesc()->GetHostName(),
                            item->GetOriginalVnum());

Bunu tüm arttırma kağıdı kodlarında uygulayın.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst