Yardım Animasyonlu kanatların kuşak yerine geçmesini kaldırmak(emişi kaldırmak)

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

kallashbe

Üye
Üye
Mesaj
2
Beğeni
1
Puan
415
Ticaret Puanı
0
Başlıkta da olduğu gibi animasyonlu kanatların kuşak gibi emiş almasını kaldırmak istiyoruz, yardım edebilecek var mı?
 
item.cpp:
    if ((GetType() == ITEM_COSTUME) && (GetSubType() == COSTUME_SASH) && (GetSocket(SASH_ABSORPTION_SOCKET) == 0))
    {
        long lVal = GetValue(SASH_GRADE_VALUE_FIELD);
        switch (lVal)
        {
            case 2:
                {
                    lVal = SASH_GRADE_2_ABS;
                }
                break;
            case 3:
                {
                    lVal = SASH_GRADE_3_ABS;
                }
                break;
            case 4:
                {
                    lVal = number(SASH_GRADE_4_ABS_MIN, SASH_GRADE_4_ABS_MAX_COMB);
                }
                break;
            default:
                {
                    lVal = SASH_GRADE_1_ABS;
                }
                break;
        }
        
        SetSocket(SASH_ABSORPTION_SOCKET, lVal);
    }

Buradan yeni case oluşturun örneğin;
Kod:
 case 5:

  {

      lVal = 0;

  }

  break;

Sonra kanatların value0 değerlerini protodan 5 yapın bu şekilde 0 emiş gelecek eğer itemin üstünde 0 emiş yazıyorsa bunuda packten engellersiniz birde kombinasyon ekranında value kontrolü yapıp 5 ise yükseltmesine izin vermezseniz yeterli olur
 
Geri
Üst