Arama Sonuçları

  1. M

    Çözüldü BOSS KİL DUYURU QUEST

    switch (item->GetOriginalVnum()) { case 3000: case 3010: case 3020: { char Mesaj[1024]; snprintf(Mesaj, sizeof(Mesaj), "%s Oyuncusu %s Öldürdü Kazanilan Esya : %s", pkAttacker->GetName(), GetName(), item->GetName()); BroadcastNotice(Mesaj)...
  2. M

    [Fix] ShopEx Renewal Game Core

    Bu kullanımda core vermez Core vermesinin sebebi char temp den kaynaklı char temp[8096]; -> char temp[8096 * 3]; Konuda sadece bu yazarsa daha sağlıklı olur yanlış bilgi vermemek adına
  3. M

    Rubinum Tarzı Envanter Sistemi

    mazeah321#2579
  4. M

    Şebnem Aktif Efekt

    KANIT : Gyazo https://www.dosyaupload.com/2695u/%C5%9Eebnem_Efekt.7z Unuttuğum Birşey Varsa Yorumda Belirtirsiniz.
  5. M

    Yay kullanımında - Ok gereksinimini kaldırmak

    Geç cevap verdiğim için kusura bakmayın foruma çok girmiyorum dediginiz sorun sizin filesla alakalı yaptığımız işlemlerde binek ile alakalı bir kod satırı yok kanıt : Gyazo eğer sorunu çözemediyseniz discord üzerinden ulaşın yardımcı olmaya çalışıyım mazeah321#2579
  6. M

    Yay kullanımında - Ok gereksinimini kaldırmak

    Tabi Bu savasci kadın normal ninjadan çekip uyarlıyabilirsin Gyazo psm tarafı falan var başka ne çıkar bilmiyorum ama uğraşırsan sonunda kesin yaparsın burda önemli olan nokta vaktini verdiğine değicek mi :)
  7. M

    Yay kullanımında - Ok gereksinimini kaldırmak

    Bu dediginizi bu düzenlemeyi yapmadanda yapabilirsiniz mümkün aklıma gelen ilk şey animasyonları oldu muhtemelen animasyonu hallederseniz geriye birşey kalsada basit olur
  8. M

    Yay kullanımında - Ok gereksinimini kaldırmak

    Evet set ama elimdeki yay set'in silahı değil ama set'in silahıda var
  9. M

    Yay kullanımında - Ok gereksinimini kaldırmak

    KANIT = Gyazo service.h Müsait bir yere eklenir #define OK_KALDIRMA char_battle.cpp Açılır //FONKSİYONU BUL int CHARACTER::GetArrowAndBow //FONKSİYONUN TAMAMINI DEĞİŞTİR #ifdef OK_KALDIRMA int CHARACTER::GetBow(LPITEM* ppkBow) #else int CHARACTER::GetArrowAndBow(LPITEM* ppkBow, LPITEM*...
  10. M

    Hamle HP DÜŞME Fix

    Üzgünüm levelli pet hiç kullanmadım ama yakın zaman kendim için yapıcam özel mesaj yoluyla iletirim sana
  11. M

    Hamle HP DÜŞME Fix

    levelli pet mi yoksa normal pet mi
  12. M

    Hamle HP DÜŞME Fix

    char_affect.cpp Açılır bool CHARACTER::RemoveAffect(CAffect İÇİNDE BULUNUR if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType && AFFECT_MOUNT != pkAff->dwType) DEĞİŞTİRİLİR if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType && AFFECT_MOUNT != pkAff->dwType && SKILL_TANHWAN != pkAff->dwType) KANIT Gyazo
  13. M

    Yardım [Python] UiScript Dosyasını Envantere ile Takip Ettirme

    Selamün Aleyküm Arkadaşlar Alt Yapıma Eklediğim Sistemleri Butonları Tek Bir UiScrit Dosyasında Tutuyorum Bunuda Envanterin Yanına Koydum Lakin Envanter Hareket Edince Onlar Kalıyor Envanteri Hareket Ettirince Onlarında Aynı Şekilde Takip Etmesini İstiyorum Nasıl Yapıldığını Bilen Varsa :)
  14. M

    Rubinum Tarzı Envanter Sistemi

    Sizden 2 dk önce bunu yaptım düzelmişti yinede teşekkürler racheda teşekkürler bunların konuda belirtilmesi gerekiyor bence
  15. M

    Rubinum Tarzı Envanter Sistemi

    Sistemin sorunlu oldugunu iddea etmedim sadece bunun sebebi nereden kaynaklı olabilir onu sordum kendim baktım çözemedim o yüzden
  16. M

    Rubinum Tarzı Envanter Sistemi

    Merhaba bende silah kostumu yerine gelmiyor ilk başta costumewindow.py yüzünden sandım kaldırdım yok yine gelmiyor bunun sebebi nedir ? geri kalan herşey geliyor kostum baslık kusak binek
  17. M

    Çözüldü Cube penceresi açılmıyor

    sorun çözüldü quest ile alakalıymış teşekkürler
  18. M

    Çözüldü Cube penceresi açılmıyor

    Merhaba arkadaşlar kendi alt yapımı geliştirirken cube sisteminin açılmadıgını fark ettim source tarafını başka files dosyaları ile karşılaştırdım farklılık yoktu sonrasında quest yani lua tarafına baktım başka fileslardan çektim denedim yine bir sonuç alamadım normalde questte bir problem olsa...
Geri
Üst