Arama Sonuçları

  1. D

    Yardım Player , npc ve metin tipleri hakkında

    Teşekkürler ProtoReader.cpp içerisinde Tanımlı bir dizi buldum sanırım bu dizi yardımıyla type kodlaması yapılıyor. int get_Mob_Type_Value(string inputString) { string arType[] = { "MONSTER", "NPC", "STONE", "WARP", "DOOR", "BUILDING", "PC", "POLYMORPH_PC", "HORSE", "GOTO"}; int retInt...
  2. D

    Yardım Player , npc ve metin tipleri hakkında

    Teşekkür ederim. Tip değerlerinin clientte naıl çekildiğinide merak ediyorum. Evet bu tanımlamalar verileri sql den mi çekiyor TYPE_ENEMY=0 gibi çekiyorsa bunun nerede kodlandığını merak ediyorum.
  3. D

    Yardım Player , npc ve metin tipleri hakkında

    Merhaba Metin2 de Oyun içerisinde npc,player,metin taşı,mob tiplerinin olduğunu biliyorum bunların bilgisi oyunun nereden veriliyor yardımcı olur musunuz. Mesela oyun içinde metin taşı tipi:2 ,Playe tipi:6 olarak tanımlı yeni bir tanımlama yapmak istersem nereye bakmalıyım.
  4. D

    Yardım Uzantısız packlar hakkında

    Yardımcı olacağınızı söylemiştiniz, olacak mısınız ?
  5. D

    Yardım Uzantısız packlar hakkında

    yani bir daha açılmacak şekilde mi kapatılıyor
  6. D

    Yardım Uzantısız packlar hakkında

    Merhaba merak ettiğim bir konu var. Bir çok yeni serverde uzantısız pack kullanıldığını görüyorum, bu pack dosyalarını açmanın bir yolu yok mu ? Editörler nasıl düzenleme yapıyor. Birde oyunun modullerini okumaya çalıştığımda iste modüller gizlenmiş fakat fonksiyonlar gizlenmemiş oluyor bunu...
  7. D

    Çözüldü C++ Memory read

    Tabiiki çözümü çok basit derlenen exe nin yönetici olarak çalıştırılması gerekliymiş.
  8. D

    Çözüldü C++ Memory read

    çözüldü
  9. D

    Çözüldü C++ Memory read

    Merhaba Metin2 bir pvp de Memory read yapmaya çalışıyorum fakat pid okumama rağmen HANDLE alınmıyor. Aynısını counter strike ta yapıyorum oluyor neden olabilir. Kaynak kodu ektedir. // ConsoleApplication4.cpp : Defines the entry point for the console application. // #include <windows.h>...
  10. D

    Yardım kamer module hakkında.

    sanırım zemindeki itemlerin görsel idlerine erişiyor. Yere düşen itemlerin 3d görüntülerine nereden erişebilirim ?
  11. D

    Yardım kamer module hakkında.

    Metin2 içerisindeki module den bahsediyorum.
  12. D

    Yardım kamer module hakkında.

    Merhaba eski python kodlamaları incelerken kamer module ün import edildiğini gördüm eskiden böyle bir module var mıydı ? kamer.GetVirtualNumberOfGroundItem()
  13. D

    Yardım textTail fonksiyonları Hakkında

    Tamam teşekkür ederim denedim fakat sonuca ulaşamadım her şey için teşekkür ederim şimdilik başaramasam da sayenizde çok şey öğrendim.
  14. D

    Yardım textTail fonksiyonları Hakkında

    anladım peki &x, &y, &z değerlerini nasıl bildirmem gerekiyor
  15. D

    Yardım textTail fonksiyonları Hakkında

    GetTextTailPosition(VirtualID, &x, &y, &z) oyun kaynak kodlarını kurcalayarak bu kullanıma ulaştım , burada VirtualID item id değeri mi ve x y z değerleri çıktı olarak mı veriliyor giriş olarak mı alınıyor onu pek anlayamadım.
  16. D

    Yardım textTail fonksiyonları Hakkında

    Kodu denedim none değeri döndürüyor.
  17. D

    Yardım textTail fonksiyonları Hakkında

    Teşekkür ederim. Moduller de bunun için bir komut yok o zaman. Bu bilgiyi okumamın bi yolu yok mu ?
  18. D

    Yardım textTail fonksiyonları Hakkında

    chr.GetPixelPosition() ile oyundaki mobların ve karekterlerin bilgisini çekebiliyorum bu item için kullanılamaz mı
  19. D

    Yardım textTail fonksiyonları Hakkında

    Az çok anladım da bir şey aklıma takıldı oyunda yere düşen itemlerin kordinat bilgisi nerede tutuluyor bunu çağırabilir miyim.
  20. D

    Yardım textTail fonksiyonları Hakkında

    Merhaba texttail fonksiyonları ne işe yarıyor nasıl kullanılıyor mesela texttail.Pick(x,y) [ Edit:(texttail.Pick(x,y) in ne işe yaradığını öğrendim x ve y değerleri oyunun görüntülendiği ekranın kordinatlarını temsil ediyor bu fonksiyonda yerdeki itemlerin oyun içi kordinatlarını değil de 2...
Geri
Üst