Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ya servere gidiyor bilgiler. server sahibi istediği gibi bakabiliyor, tr de python dosyalarını çeken gördüm ben ki yabancı serverlerde cpp çekende vardı. yani geliştiriciye göre değişiyor durum.
kaspersky açıkken çoğu servere giremiyorum ben :muha:
rascal falan almıyor ama çoğu servere özel koruma sistemleri ekran görüntüsü, discord bilgileri, çalışan uygulama bilgilerini falan alıyor.
rascal şirket kafasında olabilir ama maalesef server sahipleri bu kafada değil
0 güven. packlerime şifreleme bile yaptığımı hatırlamıyorum sadece sıkıştırma var.
kullandığım dosyalar zaten webzenden çalıntı olduğu için hiç şifreleme gereği duymadım :aman:
ya ben performansı çok merak ediyorum, performansı nasıl oluyor telefonlarda? genelde gördüğümüz videolar hep pc den çekiliyor, orta sınıf telefonlarda donma falan olur mu 3 5 adam girince
knk bence sende sıkıntı var, adamın mesajından sana nasıl laf soktuğunu anlamaya çalışıyorum ama bir türlü anlayamadım.
benim o grafik mesajını da üstüne alınmışsın zaten, yani bence çok alınıyorsun :aman:
ya davranışlarına falan bakmıyorum yaratıcı sövmesi iyi bana göre.
adamın sövdüğü kişilerde öyle sıradan insanlar değil teröristlere sövüyor adam.
moruk kim kiraz ağacından kamçı yapar da ailevi bireylerini kamçılar ki karşısında ki adamın?
olm bu apikomt2 bir ara burada takılıyordu, yapay zekaya anti-cheat yazdırıp paylaşıyordu burada.
yemin ediyorum bak adamın kodunda şöyle bir satır gördüm;
float deger = std::clamp<float>(deger, 1.0f, 1.0f);
gameforgenin almanya pvpleri hariç mahkemeye verebileceği 1 kişi yok. verseydi bu güne kadar verirdi.
bu arada yazdığın kişi seni yemiş, gameforge ile alakası yok hatanın.
olacak bir şey yok ya en fazla mobil serverleri kapatırlar.
gameforge uğraşmaz bile, avukata vereceği paraya yazık olur. o kadar uğraşacak olsa metin3 çıkarır zaten adamlar.