sağolasın dostum ancak ben bestia filesına 8 ay önce başladım geliştirdim ancak hani insanın içinde bi güvensizlik olur ya şu son 2 gündür içimde bir güvensizlik var acaba diyorum altyapıyı değiştirsem mi yaptığım sistemler eklediğim sistemler baştan sona kontrol ederek yaptım gerektiğinde...