Arama Sonuçları

  1. Whistle

    Çözüldü expected an indented block

    Syserr verdiği yere baktım ama sıkıntı gözükmüyor. Tab ayarlarını kontrol ettiniz mi? Bu fonksiyon client tarafından gönderilen verileri alıyor. Fonksiyon argumemtleri ile clientin gönderdiği değerlerin uyuşması gerekiyor.
  2. Whistle

    Çözüldü expected an indented block

    Zamanında bende yaşadım halen de yaşıyorum. Önemli olan deneyim kazanmak. :) Bu konunuz içinde baya bi soruna değindik aslında aynı sorunları yaşayanlar için kaynak olacaktır. Yaşadığınız diğer sorunlar için yardım istemekten çekinmeyin. Burada kimse kimseyi bilgisinden dolayı yadırgayamaz. :)
  3. Whistle

    Çözüldü expected an indented block

    Öncelikle bir konuda bilgi vermek istiyorum. Kodların çalışma mantığı yukarıdan aşağıya işler. (istisnalar hariç) Bu şekilde nasıl build edebildin bilmiyorum ama locale_inc.h dosyası StdAfx.h dosyası ile beraber import ediliyor. Yani sistem büyük ihtimal bu satırları görmezden gelmiş. Bu yüzden...
  4. Whistle

    Çözüldü expected an indented block

    PythonApplicationModule.cpp şunu ekleyin; #ifdef ENABLE_DUNGEON_INFO_SYSTEM PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DUNGEON_INFO_SYSTEM", 1); #else PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DUNGEON_INFO_SYSTEM", 0); #endif
  5. Whistle

    Çözüldü expected an indented block

    Şimdi ENABLE_DUNGEON_INFO_SYSTEM bunun için modüle hatası veriyor. İlk başta interfacemodule.py dosyasında şu kod var mı diye bakmalısın. import app Eğer yoksa client sourceden PythonApplicationModule.cpp dosyasında ekleyip clienti build etmeniz gerekiyor. Örnek; #ifdef...
  6. Whistle

    Çözüldü expected an indented block

    Aynen bu şekilde gözükecek. Tab seçeneklerine bakar mısın? Forumdan kopyalayınca boşluk olarak ekliyor normalde.
  7. Whistle

    Çözüldü expected an indented block

    Bu hatayı zamanında bende çok yapıyordum. Büyük ihtimal herkesin başına gelmiştir diye düşünüyorum. :D Sorun syntax hatasından kaynaklı. 1048. satır ile 1054. satır arasında kodlar şunlar; if app.ENABLE_DUNGEON_INFO_SYSTEM: def ToggleDungeonInfoWindow(self): if False ==...
Geri
Üst