Arama Sonuçları

  1. Whistle

    Çözüldü Yaratıklardan yang düşmüyor.?

    Siz Yang’ın vnum değerini söylemeseydiniz çözemeyecektik. Sorununuzun çözülmesine sevindim. Bölüm kuralları gereği konuyu çözüldü işaretleyip kilitliyorum..
  2. Whistle

    Çözüldü Yaratıklardan yang düşmüyor.?

    Yang’ın vnum değerinin 1 olması gerekiyor. Bir önceki mesajınızdan anladığım kadarıyla no_txt özelliği yok bu yüzden sistem txt dosyalarından veriyi alıp kaydediyor. txt dosyalarınızı kontrol eder misiniz?
  3. Whistle

    Çözüldü Yaratıklardan yang düşmüyor.?

    protoları veritabanından mı alıyor sistemin yoksa txt üzerinden mi?
  4. Whistle

    Çözüldü Yaratıklardan yang düşmüyor.?

    Normalde ana rate 100'dür. Kaynak kodunda da öyle belirtilmiş. Eğer hala düşmüyorsa aklıma gelen tek seçenek mob_proto uyumsuz olabilir. Sütünlar uyumsuzsa verileri yanlış kaydediyor olabilir. Daha önce var mıydı bu sorun yoksa sonradan mı oldu?
  5. Whistle

    Çözüldü Yaratıklardan yang düşmüyor.?

    Aklıma bir kaç sorun geliyor ama ilk önce şuradan devam edelim oyuna girip şunu yazar mısın? /e mob_gold 100
  6. Whistle

    Çözüldü Yaratıklardan yang düşmüyor.?

    mob_proto'da gold_min ve gold_max sütünları var. Oralarda değerler doğru mu?
Geri
Üst