Merhaba arkadaşlar,
Bu sistemi aslında kendi sunucum için kodlamıştım. Açıkçası ilk başta satmayı da düşündüm; fakat piyasadaki fiyatları görünce bununla uğraşmak yerine forumda paylaşmanın daha doğru olacağına karar verdim.
Bir sitede buna benzer bir sistemin satıldığını sonradan fark ettim...