Evet orayada yaptım ama kafam aşırı doldu şunun infosunu tam bi açıklarmısın emin olayım, langth ve gametypeı birebir ayarlıyorum burası tamam bunun yanında ClientManagerPlayer.cpp içinde 3 kısımda "SWITCHBOT" eklemesini yapıyorum, şimdi navicat tarafındada ClientManagerPlayer.cpp'â göre...