Arama Sonuçları

  1. rizacakirr1

    Yardım FreeBSD Lib Hatası

    Bu hata filesi yanlış konuma kurduğunuz zaman da veriyor gcc ye takılı kalmamanızı tavsiye ederim kurduğunuz filesin dosya yapılarını kontrol eder misiniz
Geri
Üst