Arama Sonuçları

  1. meteek

    Çözüldü Marty 5. 8 jettyx 1. 6 hata

    Dediğin şekilde yaptım ancak tekrar ekran donuyor ayrıca 2 clientide düşük ayarlarda açtım grafikleri kapalı şekilde ama tekrar donma sorunu mevcut.
  2. meteek

    Çözüldü Marty 5. 8 jettyx 1. 6 hata

    Evet tam olarak öyle.
  3. meteek

    Çözüldü Marty 5. 8 jettyx 1. 6 hata

    Oyunu alta alırken sorunun çözümü budur çözüyor ayrıca oyun açıkken diğer client açarken ana client donuyor çözümü vardır diye düşünüyorum @hexe
  4. meteek

    Çözüldü Marty 5. 8 jettyx 1. 6 hata

    Teşekkürler deneyeceğim bir göz gezdirin isterseniz;
  5. meteek

    Çözüldü Marty 5. 8 jettyx 1. 6 hata

    Evet dediğiniz şekilde oluyor arkadaşın sorununu ben daha önce forumda açmıştım şöyle ileteyim;
Geri
Üst