kral uyudun galiba yarın anydesk atınca bakarız ama sorun tamamen yük ile alakalı bundan eminim artık aşağıya denemelik bıraktım denemek isteyen olursa
dx9 sleep ekledim şimdi ordan biri zıplayıp kodun leşliğine bak demez inş , tekrardan belirteyim DENEMEK - TRY - TEST ETMEK GÖRMEK ETC.