Arama Sonuçları

  1. hexe

    Çözüldü Marty 5. 8 jettyx 1. 6 hata

    kral uyudun galiba yarın anydesk atınca bakarız ama sorun tamamen yük ile alakalı bundan eminim artık aşağıya denemelik bıraktım denemek isteyen olursa dx9 sleep ekledim şimdi ordan biri zıplayıp kodun leşliğine bak demez inş , tekrardan belirteyim DENEMEK - TRY - TEST ETMEK GÖRMEK ETC.
  2. hexe

    Çözüldü Marty 5. 8 jettyx 1. 6 hata

    bu client yük sorunuyla alakalı da buna derince bakmak lazım özelden anydesk ilet bakalım #if defined(ANK_SYSTEM_GRAPHICS) RenderSpecial(); #endif SkipRenderBuffering(1000); buraylada alakalı gibi bence çünkü bunlar jetty kodları değil bu kendine göre bir şeyler yapmış
  3. hexe

    Çözüldü Marty 5. 8 jettyx 1. 6 hata

    tamam şimdi bu dx9 yük meselesi mevzusu bence şunu yap ; 1. clientte grafiği max ultra aç 2. clienti ise küçük ayarlarla aç yani gölgeleri vs kapat ve pencereyi küçült veya büyült bu şekilde deneyip ne olduğunu özetlersen ona göre bir şeyler deneriz
  4. hexe

    Çözüldü Marty 5. 8 jettyx 1. 6 hata

    okey alta alma sorunu bitti yani aslında = windows da oyun penceresini küçültüyorsun ve ekran siyah oluyordu bu sorun ortadan kalktı ve şimdi 2. client açtığında donma oluyor doğru mu anladım ?
  5. hexe

    Çözüldü Marty 5. 8 jettyx 1. 6 hata

    kaldır if (m_pyGraphic.IsLostDevice()) aynı yere ekle if (DEVICE_STATE_OK != CheckDeviceState()) { CPythonBackground& rkBG = CPythonBackground::Instance(); rkBG.ReleaseCharacterShadowTexture(); if...
Geri
Üst