Grafikli alt yapıda oyunu full pencerede oynayınca ve windows'ta altta alınca tekrar oyuna girince ekran siyahta kalıyor bunun fix'i versiyon 1. 0'da var diyorlar ama bayağı bir kurcalamama rağmen bulamadım bu altyapıyı kullanacaklar için büyük bir sorun, yardımcı olabilecek veya bilgisi olan...