Mübarek ayda birbirinizi kırmaya değmez arkadaşlar. s1Nwar da buradan tanıştığım güzel bir arkadaş, siz de aynı şekilde forumda birbirine yardımcı olmaya çalışan güzel insanlarsınız. Sadece arkadaşım Gri sınıf diye tabir edilen sınıfta, yani sistemlerdeki açığı buluyor, Fixliyor ve bundan cüzi...