Çalışmalarınızda başarılar diliyorum ama küçük bir dipnot belirtmek isterim. Bu antik kodlar içerisinde her bekleme , loading gibi vs şeyleri kaldırmak veya hızlandırmak her zaman daha sağlıklı olmuyor. İlerleyen fazlarda bunu hesaba katmanızı tavsiye ediyorum.