Arama Sonuçları

  1. benzemess

    Tkmt2 Mühendisleri ve Sevenleri ( Sohbet )

    teşekkür ederim, nasıl olduğunu anlamadığım bir biçimde login olabildim. O kadar çok şey denedim ki çözümü anlayamadım.
  2. benzemess

    Tkmt2 Mühendisleri ve Sevenleri ( Sohbet )

    tam vpn tünellemesi düzeltmediyse dpi hiç düzeltmez diye düşünüyorum, diğer kanallara katılabiliyorum
  3. benzemess

    Tkmt2 Mühendisleri ve Sevenleri ( Sohbet )

    bunu ben de github sayfasından buldum fakat başta sunucu yok diyordu, vpn tünellemeyi sadece discordu yaptığından yeni sunucuya url ile bağlanıyorken ayarı değiştirmek gerekiyormuş. Bunun üzerine tüm trafiği tünelledim bu sefer cadı şapkası gibi iconu ve bilgileri çıktı sunucunun fakat katılmaya...
  4. benzemess

    Tkmt2 Mühendisleri ve Sevenleri ( Sohbet )

    Tekrar rahatsız ediyorum, FyreMage32 discord sunucusunu bulamadım. Discord kullanmayı pek bilmiyorum, teamspeakdan sonrası bende pek yok, raidcall bile kullanmadım. aramaya FyreMage32 yazdığımda çıkmıyor, link verebilir misiniz ya da discordda nereye yazmalıyım.
  5. benzemess

    Tkmt2 Mühendisleri ve Sevenleri ( Sohbet )

    metin2011 in şuanki sitesine baktığımda bir türlü bulamadığım ninja hançerini buldum, greenmont ve afkken durma da tkmt2 deki sistem, fakat sayfalarında skill paketlerinden ve 6. skillden bahsetmemişler, acaba bunlar da içinde mevcut mudur biliyor musunuz ? bu arada çok teşekkür ederim, skiller...
  6. benzemess

    Tkmt2 Mühendisleri ve Sevenleri ( Sohbet )

    problem aslında kaynak koddan çok şuan için tkmt2 deki zırh tasarımları, silah tasarımları ve parlamalar. 6. skill ve tkmt2 skill efektleri. Bunlar çok güzeldi, yazılımdan çok tasarımsal isteklerimden ötürü bu tkmt2 dosyalarını istiyorum. Sadece oyun dosyaları olsa bile yeter, unpack edilmiş...
  7. benzemess

    Tkmt2 Mühendisleri ve Sevenleri ( Sohbet )

    acaba elinde server dosyaları olan var mı ? çok güzel bir serverdi, benzerini açmayı düşünüyorum. Kuşak kemer vs vs oyunu başka birşey yapmışlar 9 gb lik server filesler var. 9gb ne yahu. elinde sadece kurulum exe si ya da oyunun çalıştırma dosyası olanlar verebilir mi ?
Geri
Üst