Tabii tamamen kodlama stiliyle alakalı bir durum, yani işleyişte bir fark olmaz ikisi de sorunsuz işini yapacaktır. Benim en çok takıldığım kodlama stili olayı süslü parantez kullanımı mesela, parantezi fonksiyon sonunda açılmış görünce titremeye başlıyorum ama aynı şekilde benim farklı satırda...