Arama Sonuçları

  1. MT2Dev

    [Düzeltme] Ymir'den Hatıralar

    Tabii tamamen kodlama stiliyle alakalı bir durum, yani işleyişte bir fark olmaz ikisi de sorunsuz işini yapacaktır. Benim en çok takıldığım kodlama stili olayı süslü parantez kullanımı mesela, parantezi fonksiyon sonunda açılmış görünce titremeye başlıyorum ama aynı şekilde benim farklı satırda...
  2. MT2Dev

    [Düzeltme] Ymir'den Hatıralar

    Aslında bu bir hata değil, yazılım terminolojisinde buna "function overloading" deniyor. Yazdığınız bir fonksiyonla bağlantılı yeni bir sistem yazdınız fakat bu sefer daha fazla argümana ihtiyacınız var, bu durumda ilk fonksiyon değiştirilmez ve sadece farklı argümanlara sahip bir kopya...
Geri
Üst